6

439 22 0
                                    

shin menuju ke arah kedai ais krim.semua benda yang shin suka memang bertentangan dengan sikap ganasnya tapi satu benda ja yang cun.shin suka jugak gi material art centre.dia pergi situ setiap waktu lapang.

Di kedai ais krim.kelihatan ramai yg sedang menikmati makanan mereka.sharelh...yg couple2 tu...pahit rasa tekak shin bila tengok orang sawit sawit ni..dia taklh romantik.

shin memilih ais krim choclate,strawberry,tambah yam dan ditabur dengan serbuk oreo.dia siap order yg large tau.memang tamak..sungguh.

shin menuju ke arah meja untuk makan ais krim tu.

shin pov:

??:park young shin!!!

siapalh yang jahanam sangat panggil nama aku kat public ni..sikit je lagi kekasih aku nak masuk mulut.setan betul

aku mencari empunya suara itu tadi.

takguna betul yeodoseng aku sorang ni...dahlah semua orang pandang dia..bila soo gi kat aku diorang perhatilah aku sekali.

aku berdiri..muka aku?aku pun tak tau merah ke tak..aku buang malu aku kejap..

shin:mianhae..dia ni low kot..silalh sambung makan..tak perlu hiraukan kami.

aku tarik tangan soo untuk duduk.

shin:asal kau ni?siap jerit nama aku..malu tau tak.

soo:hehehe.mian...tengok jam pukul berapa..

end of pov...

shin membaca jam tangannya.

shin:*tampar dahi pelahan* aku lupa...jom lh balik.dah kul 4:30 ni..

shin membawa ais krim largenya keluar dari kedai.dalam perjalanan ada seseorang melanggar shin membuatkan shin berpusing 180°.baru ja shin nak melepaskan curse nya.seorang lagi melanggar shin membuatkan ais krim large nya tertumpah dan sekaligus terkena pada bajunya.namja itu hanya memandang kotoran pada bajunya.

shin:oi ..buta ke?kedai dalam mall ni tak larilh pabo.

namja:shin?!mianhae,mianhae.*nak sujud

shin menepuk bahu namja itu kasar.

shin:takyah nak sujud bagai.kau terlepas sekarang sebab aku rush.

shin meninggalkan namja itu .

namja pov:

aku senyum.senyum or tersengih sengih.

namja:cutelh dia ni..pakai camtu bukan main lawa lg..tapi kenapa dia tukar fesyen rambut

aku memukul dahiku sendiri.

namja:pabo lh kau kyungsoo.sukahati dia lh nak buat fesyen apa..

aku terasa bahagia kerana shin melepaskan aku..tapi aku pun rasa malu sebab soo ada kat situ jugak tadi.

pov shin

aku dan soo menunggu driver kitorang.

soo:unnie..ops..kau kenal ke namja tadi tu.

shin:tak sangat..tapi aku rasa dia classmate aku lah.

soo:ouh.

soo berpaling melihat sebatang pokok..aku tak tau apa dia pandang tapi aku just control malu pasal tadi.

shin:(kalau dia sujud..sah sah lah dia nampak coulor sepender aku...huuu malunya.)

aku ketuk kepala aku sendiri.

shin:(kuninglh kau shin..kalau dia nampak bukanya dia berani nak usik aku..paling paling pun blushing jer..)

terbeliak mata aku..

[C]Best Queenka Ever!!!Where stories live. Discover now