Az én nevem Kimberly Evans,akinek semmi kedve naplót írni,de édes jó anyám úgs döntött megajándékoz ezzel a könyvvel,mert szerinte én 16 évesen nagy válságban lehetek önmagammal,és kell "valaki" akivel őszinte legyek. Nem komplett,mi? De ha már megkaptam,hát ne álljon porfogónak az asztalon.
2 hónappal később...
Holnap szeptember elseje,ami a nyári szünet végét jelenti. A szünet jól telt,Nickkel (a barátommal) voltunk jó sok helyen,plusz a csajokkal is csaviztunk,fesztivál,sok buli,nyaralás,tengerpart,srand,aquapark,soksok fagyi,és édesség. Leginkább nem is a nyár fog hiányozni,hanem az egésznek úgymond a feelingje. De nem baj,ezt az egy napot még kiélveztem,elmentem strandra hogy a barnulás utolsó stádiumát még magamra öltsem,majd este hazamentem és bedobáltam a cuccokat az iskolatáskámba. Fürdés után bebújtam az ágyba,és arra a gondolatra hogy megint minden újra kezdődik,sóhajtottam egy nagyot...Másnap reggel,szépen sütött a nap,tökéletes starandidő volt,de ahelyett hogy magamra kapva egy ruhát és egy papucsot,rohantam volna le a partra,az "imádlaknyár" feeling helyett visszatért a régi jó barátom a "nemtudomitvegyekfelésmilyenlegyenahajamelegemvaindenből" érzés. Végül kifésültem a derékig érő egyenes barna hajamat,laza konytba fogtam,húztam egy tusvonalat és raktam magamra szájfényt,utána egy szakadt farmer és egy haspóló mellett döntöttem,amihez felvettem a piros Converse tornacipőmet. Készítettem magamnak szendvicset,és italt,majd sietősen kimentem az ajtón,ugyanis 7:52 volt. 5 percre van tőlünk a suli,szóval annyira nem para. Elkezdtem gyalogolni,a fülembe beraktam a fülhallgatót,és 2 szám után már ott álltam az iskola kapujában. Elővettem a táskámból egy gyűrött lapot és megnéztem hova kell mennem,ugyanis minden év végén teremváltás van. Sóhajtottam egyet és lenyomtam a kilincset. A suliba lépve eláradt az a szokásos iskola szag,a diákok a folyosón csapatva verődve dumáltak,néhányan hangosabban,néhányan meg csak épphogy hogy egymást hallhatták. Néhol láttam egy-két ismerőst miközben battyogtam fel a termünkhöz,nekik odaintegettem. A másodikra felérve meg is láttam egy fehér lapot amire óriási betükkel ki volt írva: "10.B". Bementem az osztályterembe,4-en voltak ott. Ashley,az egyik legjobb barátnőm,Nick,a barátom akivel 4 hónapja vagyunk együtt és ott volt még Nick haverja,Pete,és az egyik barátnőm,Lena. Odamosolyogtam Lenanak,hosszasan megöleltem Asht,megcsókoltam Nicket,és lepacsiztam Petevel. Leültem Ash mellé,aki épp a facebookot pörgette le,majd felnéztem a táblára. A táblán fent volt minden osztálytársam neve,és ha megtaláltad a termed,egy kis pipát kellett mellé raknod. Megkerestem a szemmemmel a nevemet,felálltam Ashley mellől és a krétával kis pipát raktam mellé. Végigolvastam a neveket,de a végén megakadt egy neven a szemem.
-Ki az a Liam?-kérdeztem,miután megláttam hogy a neve mellett pipa van. Ash hátranézett és a sarokba biccentett.
-Az új fiú..
A tekintetemet a sarokhoz vittem,ahol ehy srác ült,aki csendes volt,észre se vettem hogy a teremben van. Felpillantott a laptopjából és rám nézett. Nekem meg elakadt a lélegzetem...