Egy nagyon izgalmas randi után haza felé sétáltam. Nem tudom éreztétek-e az iróniát... Sötét volt és az a pöcs még csak meg sem kérdezte,hogy haza vihet-e. Bedugtam a fülhallgatóm és az első dal amit kiadott elindítottam. Belemélyültem a zeneindításba és véletlenül beleütköztem egy mellkasba.
-Elnézést...
-Nem bocsi én voltam a hibás.-felnéztem a hang tulajdonosára és majdnem elájultam. Egy szőkés-barna hajú,barna szemű, jól kidolgozott testű fiúval találtam magam szemben. Tekintetünk összekapcsolódott de feltűnt,hogy egy fekete sporttáska lóg a vállán és egy kisebb csapat megállt majd hátra néztek.
-Cam gyere már!
-Megyek! Mennem kell. Még egyszer bocsi és...Jót beszélgettünk.-a végén mindketten felnevettünk. Istenem az a mosoly! Gyors léptekkel ment vissza a barátaihoz de megfordult.-Elkérhetem a számod?
-Add a mobilod...-ide adta és beírtam a számokat majd a nevemet is.
-Köszi. Majd hívlak!-és rohant vissza a csapatukhoz. Mosolyogva tovább indultam és csak Ő járt a fejemben...Cam...Elmélkedésem a telefonom csörgése zavarta meg.
-Szia Emily.
-Szia. Milyen volt a randi?
-Inkább átmegyek hozzád jó?
-Rendben,várlak.-bontottuk a vonalat majd vettem egy száznyolcvan fokos fordulatot és elindultam drága barátnőm házához. Egy szép kertes házban él csak ahhoz,hogy oda jussak egy kissé lepukkant környéken kell átmennem. Összehúztam a kabátom és amennyire bírtam még gyorsabban mentem. A fülhallgatóm a táskámban pihent mert képtelen lettem volna egy ilyen környéken kizárni a külvilágot. Festék szóró hangját hallottam az egyik sikátorból és gyorsan elmentem előtte. Csakhogy halottam ahogy kilép mögém egy tag és egyre közelebb ér hozzám.
-Szia.-Cam bársonyos hangja csapta meg fülem és rögtön hátra fordultam.-Hát te?
-Sietek az egyik barátnőmhöz. És te?-vett egy mély levegőt,a sikátor felé nézett és sóhajtott.-Gyere...-rákulcsolta ujjait az enyémekre és behúzott a sötét zsákutcába. Ugyan azok a fiúk graffitiztek a falra mint akik szóltak neki,hogy menjen.-Amúgy,hogy hívnak?
-Aria Emerson vagyok. Te?
-Cameron Dallas. Gyere Bemutatlak a többieknek.-miután átestem azon,hogy ki kicsoda csak nézte ahogy a fiúk alkotnak. Egyszerre megcsörren a telóm.
-Aria hol vagy?
-Szia Em. Bocsi csak dolgom akadt majd megbeszéljük ígérem.
-Oké csak aggódtam. Na szia.-letettük és én néztem tovább ahogy a fiúk rongálják a falat. Persze mindegyik fiú helyes de Cameron igazán megfogta az érdeklődésem. Már már arról fantáziálok,hogy milyen lehet a póló alatt a felső teste. Jött egy hidegebb szél és kicsi összerezzentem. Cam felkapta a fejét és odajött hozzám.
-Neked szuper hallásod van?
-Miért is?-a kurva életbe azzal a mosolyával!-Aria nem megyünk? Ahogy látom eléggé átfázhattál.-elköszöntünk a fiúktól és elindultunk. Kifordultam a főútra de Cameron egy fekete Range Rover-hez lépett.
-Cameron az oké,hogy hagytalak kiélni a művészi vágyaid. De nem lopunk autót.
-Az nem lopás ha van hozzá kulcsom.-mondja majd rám mosolyog. Elpirulok és beszállunk az autóba. Lediktálom neki a címet és utána elindulunk. Az ablakon nézelődök ki és megérzek egy meleg tenyeret a combomon. Furcsa bizsergést érzek ott ahol érint és keze egyre feljebb vándorol. Pár perc múlva megérkeztünk én meg habozás nélkül behívtam. Bezártam az ajtót és mivel Cam szinte mögöttem állt megfordultam és megcsókoltam.
Viszonozta majd elkezdte simogatni az oldalam. Levettem a pólóját ő meg az enyém. Így ment ez addig míg el nem értük a hálószobám és meztelenek nem voltunk. Ledöntött az ágyra és fölém mászott. Szemembe nézett és belém vezette magát. Szemem kikerekedett és hangosan nyögdécseltem. Várt egy kicsit majd fokozatosan gyorsított a tempón.
-Cam...
-Aria...-nagy nyögések közepette elélveztünk és befeküdt mellém az ágyba.-Szeretlek.
-Én is szeretlek Dallas.-hátulról átölelt és belefúrta fejét a nyakhajlatomba. lehunytam szemem és elaludtam.
Reggel arra ébredtem,hogy valaki puszikat hint a nyakamra. Kinyitom szemem és azt látom,hogy Cameron letesz egy tálca reggelit elém.
-Szia.
-Szia. Köszi a reggelit.-elmosolyodik és nyom egy puszit a homlokomra.
-Terveztél mára valamit?
-Nem miért?-kérdezem elegánsan evés közben.
-Nézhetnénk filmet.
-Benne vagyo...
-De előtte...Lennél a barátnőm?
-Cameron Alexander Dallas...
-V-v-várj! Hogy mit mondtál?-röhögött fel hisztérikusan és boldogan-Honnan tudod a második nevem?
-Nash súgta meg. Ne de folytathatom?-válaszképp csak bólintott-Szóval. Cameron Alexander Dallas. Leszek a barátnőd.
Sziasztok! Na szóval. Csibenyuszim BeataMeder kért egy Cameronos Prefet. Remélem mindenkinek tetszik és ne feledjétek 2017.03.21-ig várom a kívánságokat akinek van.
ESTÁS LEYENDO
Magcon Horoszkóp 《HU》18+
FanficKedvenceitek a horoszkópotokkal párosítva ;) Komiba aki szeretné az megoszthatja,hogy neki mi jött ki ;) 18+-os részt tartalmaz. Befejezett. 2017.02.11. #55 in Fanfiction 2017.02.22. #40 in Fanfiction