baby bump worrie's (zayn)

239 5 2
                                    

(YOUR POV.)

Zayn en ik verwachten sinds een 2 maanden een kleine en je begint het gewoon al te zien! Zayn en ik waren zo blij toen we het ontdekten maar het betekende wel een ding: dan moeten we het ook aan de media laten weten. Vandaag hebben ze een interview en gaat zayn het bekend maken. Ik wou er graag bij zijn dus zayn heeft me (na veel tegen stribbelen omdat hij bang was dat er iets ging gebeuren) mee genomen. De jongens gaan het podium op en ik loop rustig de kant op van een soort kamer waar je het interview mee kan kijken. Ik pak mijn mobiel om even te chekken of ik gemiste oproepen heb als ik iemand op mijn schouder voel tikken. Ik draai me om en kijk de beveiliger vragend aan. "Mag ik vragen wat u hier binnen doet?" vraagt hij terwijl hij me zonder emotie aankijkt. "Ik kijk het interview, ik ben de vriendin van zayn" zeg ik en zie hem lachen. "Dat zeggen ze allemaal! Nou laat een backstage pas zien of ga weg" zegt hij duidelijk geiriteerd. Ik bedenk me dat zayn mijn backstage pas bij zich heeft gehouden omdat ik mijn tas thuis was vergeten. "Sorry maar die heeft zayn bij zich" zeg ik en ik zie zijn blik hard worden. "Ik ben zo klaar met dit werk" mompelt hij in zich zelf waarna hij me over zijn schouder gooit waardoor mijn heupen op zijn schouder komen. "ZET ME NEER FREAK! ZAYN! ZAYN HELP!" schreeuw ik terwijl er tranen over mijn wangen lopen. straks gebeurt er iets met de baby! Oh zayn zou dat zichzelf nooit vergeven! "HE!" hoor ik zayn zeggen terwijl hij boos naar de man toe loopt. "DUDE WAT DACHT JE WEL! ZE IS ZWANGER KLOOTZAK!" schreeuwt zayn waarna de beveiliger me meteen op de grond zet. Mijn buik doet enorm zeer en ik maak me enrom zorgen om de baby. Ik zak door mijn knieën op de grond terwijl ik mijn buik stevig vast houdt. "[Y/N] babe gaat het" zegt hij terwijl hij bezorgd naast me neer hurkt. "D de baby..." zeg ik huilend terwijl ik mijn buik nogsteeds vasthoudt. Zayn twijfelt geen moment en tilt me bride style op. Hij draagt me zo snel mogelijk naar de auto en zet me erin. De hele rit is stil behalve mijn gehuil, bang dat er iets mis is met de baby...

"Jullie hebben veel geluk gehad! De baby is nog volledig in orde maar laat zoiets nietmeer gebeuren want dan ben ik bang dat het nieuws niet positief zal zijn" zegt de dokter als hij wat dingen opschrijft in een document. Zayn en ik laten allebei een zucht van opluchting vrij en hij knijpt even in mijn hand. "natuurlijk niet, bedankt dokter" zegt zayn terwijl we hem een hand geven en naar buiten lopen. Zodra we buiten het kamertje zijn sla ik mijn armen om zayn heen. Hij slaat zijn armen om mijn middel heen en begraaft zijn gezicht in mijn schouder. "Ik ga zorgen dat die gast ontslagen wordt" mompelt hij in mijn haar waardoor ik moet lachen. '' Laten we naar huis gaan en de gezondheid van baby malik vieren met ben en jerry's" zeg ik terwijl ik mijn armen nogsteeds om zijn nek heb. "Klinkt goed" zegt zayn grijnzend en drukt een kus op mijn lippen

one direction imagines(english and dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu