Sitter ni i flyget?
YazzBild?
Inte världens bäst bild dock men men ;)
Har ni lyft ännu?
Nepp, vi gör det snart.Är du fortfarande sjuk?
Japp, febern har varken sjunkit eller stigit. Kommer nog somna fort :))))))Hoppas du mår bättre snart!
Thanks ;*Har Omar fönsterplatsen?
Ja, den lilla jäveln haha. Jag ville ju ha den.. :***Vad saknar du mest i Göteborg?
Min egna säng helt klart.Har du & Omar funderat på å flytta ihop?
Ja det har vi, folk tror vi är dumma i huvudet då vi bara varit tillsammans en kort tid. Men alla vet inte att vi varit tillsammans en gång tidigare & varit bästisar nästan hela livet. Och oavsett om vi har mycket å göra i våra liv hinner vi faktiskt prata om sånt.Hoppas att ni får barn i framtiden :))
Det gör jag med ;))Har du någon konstigt rädsla? Isåfall vad & varför?
En konstig sak som jag tror att inte så många vet om är att, jag bokstavligen hatar att borsta tänderna. Ja jag borstar tänderna varje dag morgon & kväll men jag tycker att det är så extremt äckligt. Jag älskar att ha & känslan av rena tänder det är inte det. Utan när man borstar tänderna åker ju allt skit runt i munnen, från allt man ätit under dagen. Det är så äckligt fram tills man spottar ut det. Det kan väl inte bara vara jag som tycker så?Vad hade du jobbat med om du inte jobbade med Youtube?
Asså det var en jävligt svår fråga, har ingen aning då Youtube är något jag verkligen älskar och brinner för. Men kanske hade satsat på skådespel eller artist? Men tror att det ändå hade slutat med att jag jobbar på Ica ;)Kan du sjunga?
Alla kan ju sjunga men om det låter bra eller inte är en helt annan sak. Men jag älskar att sjunga precis som killarna i FO&O. Men jag vet inte om jag är speciellt bra på det, jag vet liksom inte vad andra tycker då jag inte sjunger inför folk ;))))Men hallå? Du är skitbra när du sjunger i duschen!~OmarRudberg~
Hur vet du ;)Men gissa bae, klart jag vet det :*~OmarRudberg~
Klart du vet ;******Men euww sjunger du i duschen när du och Omar har sex? Usch att ni ens skriver om något sånt på ask.
Hahah watt? Vi har aldrig sagt något om sex?? Han brukar höra när jag sjunger, för jag brukar duscha hemma hos honom, då min dusch i min lägenhet funkar ibland och ibland inte. (Ska fixa den :D) + att det är helt normal å prata om sex.Gud vad mycket du har skrivit på typ alla frågor idag 👌🏻.
Ja såg det också, men ibland måste man förklara saker & då blir det lite mer.Jag älskar dig!
Åh jag dig.Du är så fucking ful, dum i huvet och elak!
Kallar du mig elak? 👆🏼Vill bara hoppa på dig och slå ner dig...
Har du vaknat på fel sida idag eller är du bara för avundsjuk på mig?NI TJEJER ÄR BARA SÅ JÄVLA DUMMA, TROR ATT NI ÄR NÅGOT JÄVLA HOROR!
Nämen oj... du kan ju läsa på om horor innan du säger något! Vi tjejer & det finns män som varje dag ständigt får ta emot hat. Detta har riktar sig oftast mot tjejer/kvinnor i världen. Kvinnor får inte göra si och så.. jag tycker det är så jävla fel! Alla har lika mycket värde och bara för att vi är kvinnor ska vi inte behöva ta emot så mycket jävla hat! Så just nu vill jag bara säga till alla tjejer därute... Gör vad fan ni vill, strunta i vad folk säger för ni får göra vad ni vill. Gör samma sak som killarna det spelar ingen roll, ni har lika mycket värde som alla! Det ska inte finnas några regler på att tjejer inte får göra så för att det är en kill grej. Strunta i dom fucking "reglerna"! LITA PÅ ER SJÄLVA💕 #GIRLPOWERHelt rätt Rebecca! #GIRLPOWER
💕💕💕💕💕Vilken förebild du är Rebecca Fields! ~ZaRa-Larsson~
Tack så jätte mycket finaste Zara Larsson💗-
Längre kapitel idag än vanligt :) Hoppas ni gillade det. Tänk på det som Rebecca skrev, både ni killar och tjejer- Lita på er själv! Tack för att du läste detta kapitel💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ask.Fm ~O.R~ You and I
Fanfic*Ligger du och Omar ofta?* - Ja *Hoppas du dör, du är sämst på youtube.* - Okej anonym, ska skriva upp det. *Älskar dig och att du är dig själv. Hoppas jag någon gång får träffa dig!* - Tack finaste du ;*