yeoja:oh hampir saya terlupa..tuan park mengarahkan cik bedua untuk pakai mask ni..kita akan adakan majlis tari menari menggunakan mask supaya macam lebih menyeronokkan..he...nah
yeoja itu menghulurkan mask yang berbeza.satu golden dan satu lagi silver.soo dah ambil yang silver sebab silver cun ngan hitam..so shin terpaksa pakai golden mask. cuba bayangkan bertapa cantiknya dorang masatu.
macam ni lh mask tu..tp warna je yg berbeza.
shin:appa ni macam macamlh
soo:kenapa appa nak buat benda pelik camni.
shin:entah.
soo dan shin keluar dari bilik meeting.kelihatan sudah ramai yang mengenakan mask masing masing.waktu mereka keluar appa masih memberi ucapanya.
tuan park:majlis ini bukan sahaja untuk meraikan ulang tahun syarikat ini malah untuk menyambut kepulangan puteri sulung saya serta menyambut hari jadinya...
shin yang khusuk mendengar ucapan daripada appanya terkejut..sebenarnya dia sendiri lupa akan hari jadinya sebab sibuk dengan rutin hariannya.dia hanya boleh ingat hari dan tarikh pula langsung dia tak ambil kisah sangat.
keadaan dewan menjadi gelap.lampu terang menyuluh ke arah shin
seorang jejaka menghampiri shin.badanya tinggi dan agak tegap.
namja:mari cik.
namja itu menghulurkan tanganya.shin menyambut dalam keadaan yang masih terkejut.mereka berjalan di tengah dewan menuju ke atas pentas.sungguh shin tidak percaya akan apa yang appa nya lakukan untuknya..dia sangat sangat terharu.tidak pernah dia dilayan sedemikian.
ramai yang sudah berbisik sesama sendiri.mcm:
"tuan park ada puteri sulung?"
"soo ada unnie?"
"cantik-cantik anak tuan park tu"
"memang beruntunglah tuan park mempunyai dua puteri yang cantik macamtu"
"kenapa selama ni tuan park menyembunyikan tentang anak sulung nya?"
"kenapa selama ni kita tak pernah nampak pun anak sulung dia..ada apa apa ke?"
banyak yang shin dengar sepanjang perjalananya katas pentas tapi dia buat bodoh je
setibanya shin diatas pentas,appa:mari sini sayang.
tuan park memegang tangan shin erat.dia tahu shin terkejut atas tindakanya.sebelum appanya berucap shin berbisik dekat telinga tuan park
YOU ARE READING
[C]Best Queenka Ever!!!
ФанфикKisah seorang gadis yang baru sahaja berpindah ke seoul. Pada hari pertama, sudah ada perkara buruk terjadi disebabkan olehnya. Dari saat itu, dia menjadi salah seorang yang degeruni di sekolah, iaitu seorang Queenka ...