🎉 Párty u Alex 🎉

430 9 2
                                    

Dneska je pátek 27.července

Dní do odjezdu: 7

Dneska má být ta párty u Alex (Alexandra). Už se nemohu dočkat. Bude to vlastně poslední pařba tady..
Má to být už od 7. Budeme se s Tarou připravovat obě dříve a jako vždycky společně. Zřejmě budeme dneska u nás.

Včera jsme si s Tarou obě koupily moc krásné šaty.. Přímo nádherné šaty.
Myslím si, že to byla nejlepší volba za poslední dobu.

Zrovna je pátek a je teprve jen 9 hodin. Před pár minutami jsem vstávala a ještě jen tak vylézt z postele nehodlám. Proč taky :D.
Ještě tak půl hodiny jsem se povalovala v posteli a byla celou dobu na mobilu. Buď jsem si tam četla a nebo si s někým psala. Pak jsem se tedy odhodlala. Stoupla si, šla do koupelny a vysprchovala se. Pak jsem si vyfénovala vlasy a mohla jsem se převléct. Dneska jsem si vzala jen krátký černý top a nějaké starší kraťasy. Vlasy jsem si pak svázala do ne moc upraveného drdolu a mohla jsem se jít nasnídat. Sice bylo už pár minut po 10 a brzy pak bude oběd, ale to jsem moc neřešila. Vzala jsem ze skříně müsli a z lednice vyndala jogurt.
Ještě misku a lžičku samozřejmě.. No a pak jsem si šla sednout ke stolu. Po chvíli jsem byla nasnídaná a jelikož nemám co dělat, tak jsem šla zase zpátky do pokoje.

Dlouho jsem byla na notebooku, na YouTube a ještě na dalších sociálních sítích než někdo zazvonil na dveře. Zvedla jsem se a šla se podívat, kdo to může být.
Otevřela jsem je a za dveřmi stála Tara. Usmívala se jak sluníčko. V pravé ruce držela tašku a v druhé měla menší kufřík.. Koukla jsem na hodiny a zjistila jsem, že už je docela dost hodin a my bychom se měly připravovat...

Zašli jsme s Tarou do mého pokoje. Tara si vyndala věci na líčení a nejdříve se nalíčila ona a pak nalíčila mne... Ona si udělala tmavší stíny, černou linku, řasenku a rty zvýraznila tmavou červenou rtěnkou, která měla podobnou barvu jako její šaty... Byla nádherná..
Jako vždycky. Já jsem byla nalíčená méně odvážně.. Měla jsem jen lehký make-up. Černou linku, řasenku a lehce růžovou rtěnku..
Když jsme byly obě nalíčené, tak jsme se šli převléct... Já si vzala svoje nové černé šaty a Tara ty červené.

"Musím uznat, že vypadáme fakt dobře, usmála jsem se..
Tara jen kývla na souhlas. Poté ji zapípal mobil. Měla daný budík, abychom stíhaly... Měl nás okolo třičtvrtě vyzvednou její přítel a jelikož bylo za pět minut 45, tak jsme šli pomalu dolu.

Dole jsme ještě chvilku seděli a různě jsme si povídali. Zhruba po pěti minutách se celým domem rozezněl zvonek ode dveří. Ladně jsem se vyhoupla ze sedačky a šla otevřít. Byl to ten Tařin přítel. Jméno jsem si nějak moc nepamatovala, tak jsem nic moc neříkala... Radši.

Pobídla jsem Taru, že už můžeme jít a tak jsme nastoupili do černého auta.. Sedačky byly kožené a taky černé barvy. Podle toho jak auto vypadalo, bych řekla, že ten Tařin přítel má docela dost peněz. Jen tak někdo by na tohle auto neměl. Jeli jsme tedy asi deset minut, než jsme přijeli k Alex.
Dům byl krásně bílý a bylo vidět, že Alex je na tom s penězi taky velmi dobře. Tedy spíše její rodiče.

Zbývalo už jen 5 minut a pak se to mělo podle všeho rozproudit.
Když jsem vešla na zahradu, tak po pravé straně byl bar. Byl tam i barman a už naléval. Pak na levé straně byl menší parket a všude bylo plno jídla a samozřejmě i chlastu.
Bez toho by to nebyla párty..
Už bylo sedm a tak jsem uslyšela, jak někdo mluví do mikrofonu. Byla to Alex a zahajovala to.
Já už jsem jí přestala po chvilce vnímat, jelikož jsem zahlédla u baru Dereca. Měl na sobě černé džíny a světlou košili. Musím uznat, že mu to moc slušelo...

Po chvíli si mě všiml a nemohl si nevšimnout, jak jsem ho skenovala..
Zasmál se a pak se vydal směrem ke mě. Pozdravili jsme se a pak jsme si šli na chvíli sednout.
Celou dobu jsme se tam dobře bavili. A nebylo to jen tím, kolik jsme toho vypili. Byl fakt fajn a je škoda že jsem ho nepotkala dříve. Měla bych mu taky asi říct, že brzy odjíždím pryč..
Ale dneska to nechci kazit.
Povídali jsme si o všem možným. Dozvěděla jsem se, že mu je 21 a má dva mladší sourozence. Sestru a bratra. Hraje fotbal a miluje surfing.
Taky jsem kdysi surfovala, ale moc mě to nebralo..

Když bylo okolo druhé hodiny, tak už tu moc lidí nebylo a všichni se chystali domů. Taky jsem už šla. Společně s Derecem. Doprovodil mě až před barák, ale chvilku nám ta cesta zabrala. Vypil toho o něco víc než já.
A to jsem toho vypila myslím víc než dost. Když nastal čas loučení, tak se po tomhle večeru odvážil.

Poprvé mě něžně políbil...

Tak po delší době jsem zase vydala další kapitolu. :)
Koukala jsem a už mám 39 přečtení, za což vám moc a moc děkuji.
A taky jsem na #435 místě v kategorii Romance. Což je taky skvělé... Ani nevíte jak mě to potěšilo..

Další kapitola snad vyjde zase brzy.

Snad se vám to líbí...

Vaše❤
xxxx

Láska na ledě ❤ (Příběh hokejistky)Kde žijí příběhy. Začni objevovat