MERHABA ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM BİR ARKADAŞIMLA YAZDM . UMARM BEĞENİRSENİZ ÖPÜLDÜNÜZ :D
BORA KAYMAZ
18 yaşında , yakışıklı , annesine düşkün , zeki , çalışkan , tek aşkı HİRA.
BUĞRA KAYMAZ
18 yaşında , yakışıklı , kendini düşünen , zeki yakışıklı ,çapkın, playboy.
1.bölüm : Yazlık heycanı...
BORA KAYMAZ
Nihayet okuldan kurtulmuştuk.Çantaları fırlatıp pc başına geçtim . İkizim ise bana bağırarak "kalk biraz ben oynayayım , geçen hafta hep sen oynadın pislik " dedi . "al başına çal bee." deyip kalktım.Yatağa uzandım.Biraz uyumak istiyordum ama onu düşünmeden olmuyordu.Bazen iki saat uyuyup bazense hiç uyumuyordum.O mu? o benim yaz aşkım 2 yıl önce onu son görüşümdü.6 yaşındayken her yaz beraber gezerdik . Birgün ben onu öptüm. O da ağlayarak eve gitti. Ve bir daha hiç görüşmedik. Taki 2 yıl önce yazlığa gelene kadar bir gün kaldı ve gitti ."buraya gelin lan zibidiler " ah üvey babam çağırıyordu.Evet annem ikinciye evlendi.O mutluysa bende mutluyum .Anneme çok düşgündüm çünkü öz babam anneme çok kötü davranıyordu . Boşandıktan sonra ilk aşkı olan şimdiki üvey babamla evlendiler şimdiyse mutlular . "efendim Melih" dedim annemin yanın giderek. Buğraysa "yine ne oldu ? " annem " size çok güzel haberimiz var çocular " dedi.kafasınından öpüp "nedir anneciğim ?" dedim.Babamız "hadi hazırlanın tek başınıza yazlığa gidiyorsunuz" dedi.Bir an şaşırdım Buğraya baktım Buğra ise "bir şartla " dedi. Herkez birbirine meraklı gözlerle bakarken "biz sizi arayana kadar arımıcaksınız ve hiçbirşeyimize karışmıcaksınız" dedi.Annem tam ağzını açıcakken babamız "Tamam kabul " dedi. Anneme göz kırptı annemse "yarın yola çıkıyorsunuz" dedi.Bana bakıp "sen nediyorsun birtanem" dedi. "benim için farketmez anneciğim ben orayı çok seviyorum biliyorsun " dedim.
BUĞRA KAYMAZ
Şart koydum çünkü annemler yurtdışına çıkıyordu . Annem Borayı üzmek istemiyordu annem ameliyat olucaktı .Odamıza çıkıp pc ye oturdum .Bora ise bavulunu hazırlıyordu. Bana dönüp "niye bugünden gitmiyoruz ki " dedi. Bende "çok iyi olur " dedim. Kapı aralığından Meliği yani Üvey babamızı gördüm "Heey dostum !!!" dedim. İçeri girdiğinde "biz bugünden gidiyoruz " dedim. "tamam siz bilirsiniz hazırlanın çıkın " dedi.Seviyorum bu adamı yaaa.
1 saat sonra :
Hazırdık .Babamızla annem bizi havaalanına bıraktı .Annemle Bora 5 dk sarılıyorlardı.Bora anneme çok düşkündü.Sonra ayrıldılar biz bilet işleri halletmek için bilet satış yerine gittik. Biletleri aldıktan sonra uçağa bindiğimizde ilk dikkatimi hostesler çekti. Boraya dönüp "hostesler çok güzel " dedim. Bora ise "ABAZA" diyip dalga geçti.Yanımızdan bir hostes geçerken ona göz kırptım oda güzel bir gülümseme gösterdi. Ondan sonra önüme dönüp yol boyu tabletimle oyalandm. Havaalanına vardığımızda indik ve taksi aramaya başladık bulamadık. Bora beni çekiştirerek otobüse doğru ilerledik ve bindik. GECELERİN PLAYBOYU OTOBÜSE BİNDİ İNŞALLAH TANIDIK ÇIKMAZ DİYE DUA ETTİM. Boş yer aradık."otobüs çok kalabalık Bora " dedim. sonunda boş yer bulup oturduk..Hava kararmaya başlamıştı. Bora "durdurun arabayı yanlış tarafa gidiyorsunuz!!!!! "dedi.Birden irkildim ve kendimi dışarda buldum. Yürüyorduk koşmaya başladım . Bora "ne oluyor" dedi .Köpek sesi geldiğinde anlamıştı .Oda koşmaya başladı.Sonunda doğru otobüsü bulmuştuk bindik nihayet boş bir otobüse denk gelmiştik oturduk.