Harry Anlatıyor
Ne müthiş bir karşılaşmaydı ama ! Eskisinden de kötü olmak bu olsa gerek.Oysa ben boşuna umutlanmışım.Hayır ona hiçbir suç atamıyorum.Onu bırakan benim ve sanırım bu da en büyük cezam benim.Kırmızı ışıkta durduğumda tek düşündüğüm şey O'ydu.Belki ... Belki yeniden tekrar birlikte olabiliriz diye düşünmüştüm ben.Belki beni gördüğü anda benim omzuma atlar .Ya da ona herşeyi açıkladıktan sonra masum bir öpücük alabileceğimi bile düşünmüştüm.Sanırım onu farklı kılan da buydu.Hala arkadaş kaldığımızın verdiği mutlulukla derin bir nefes aldım.Herşey yeniden başlayabilirdi aslında.Yine hayal kuruyorum! Romantikli kafa yaptı.
Jess'in evine yaklaşmıştık.Ondan ayrılma fikri beni üzüyordu.Çünkü onu iki sene görmedim ve bu zaman ona olan özlemimi gidermem için çok az.Telefonumun çaldığını hissettim.Sessize almıştım.Jess ile konuşurken hiçbirşeyin sözümü kesmesini istemiyordum bir bakıma.Arayanın ekranına baktım.
Bilinmeyen numaralardan hep nefret etmişimdir.Jess'e göz ucuyla baktığımda beni süzdüğünü gördüm.Gözlerimiz birleşince kafasını yola doğru çevirdi.Böyle yapmasın lütfen.İçimdeki son umudumu tüketiyor.
''Efendim?''
''Merhaba Harry.Görüşmeyeli çok oldu.Bir ara görüşebiliriz belki.Son üç aydır seni görmüyorum.'' BELLA MI? Tabii siz şimdi ordaki ''3 ay '' kısmına takıldınız değil mi ? Evet bende neden onunla üç ay önce konuştuğumu anlıyamıyorum.Aslında canım sıkılmıştı.Yani o zaman da tatildeydik ve Londradaki bütün arkadaşlarım beni reddetmişti.Sokakta Bella ile karşılaşmak kadar kötüsü yok zaten.Tamam sadece Bella olsa ''Senle bırak gezmek,konuşmak bile istemiyorum.Şimdi yolumdan çekilir misin? '' tarzında şeyler söylerdim de.Yanındaki İki kıza kaba bir Harry Styles gibi gözükmek istemedim.O gün ne mi oldu ? 'Akşam savaştan çıkmış Harry günü' ilan edildi o gün.
''Bella.Lütfen .O gün senin isteğinle geldiğimi düşünmüyorsun sanırım?''Bella lafını duyunca Jessin ışık hızıyla başını bana çevirmesinden sonra gülmemek için dudaklarımı ısırmadım değil hani.Acaba kıskanmışmıydı? Yok canım daha neler.
''Ah pekala bebeğim.Konuşmak istersen mesaj at.''
''Öyle bir mesaj olmayacak.'' dedikten sonra telefonu yüzüne kapadım.Haketmişti değil mi ? Kesinlikle evet.
''Kimdi?'' Dedi Jess sakin bir şekilde.
''Bella.Numaramı nerden bulmuş anlamıyorum.''
''Pekala.''Önemsemedi mi yani? Bu kadar mı?
''Sanırım geldik .'' dedim şirin gözükmeye çalışarak.
''Her şey için sağol Harry.'' Tebessümüne hayran kaldım diyebilirim.Tam koltuktan kalkacakken kolundan tuttum.
''Jess.Lütfen tekrar görüşelim.Seni özledim.'' Yere baktı ! Evet yere baktı! Onu gerçekten tanıyorsam utandı derim!! Tanrım !
Onu eve girene kadar bekledim.Girdikten sonra ise gözlerimi kapatıp yine bekledim.Tek bildiğim şey : Onun gerçekten benim dünyamı aydınlattığı...
***
Arkadaki şoförün bana sövmesiyle gaza bastım.Louis ile konuşabilirdim.En azından benle dala geçmez diye umuyorum.Jess'i tekrar kazanabilirdim.Ancak bunun için zamana ihtiyacım vardı.Evet ihtiyacım olan sadece birazcık zamandı.
''Louis!!!!''diye bağırarak içeri girdim.Tamam bunu bir ünlüden beklemezsiniz ya işte... Neyse.
"Louis Sevgilisinin yanında .Ben varım Harry." diye çemkirdi Zayn. Salona girdiğimde gözlüklerini takmış kitap okuyordu.
"Sahi mi ? " Zayn'e anlatsam birşey olmazdı zaten.
"Zayn." dedim şirin gözükmeye çalışarak.
"Yine ne istiyorsun?" Gözlüklerinin camının üstünden bakması onu havalı yapmıştı.Kabul ediyorum.
"Konuşmak istiyorum." Sesimin bu kadar çaresiz çıkması sanırım Zayn'e ciddi olduğumu göstermişti.Yavaşça üçlü koltuğa oturdum.
"Hey ne oldu?" gözlüğünü çıkardı ve yanıma oturdu.
"Jess." dememle fırladı.
"Demek onunla konuştun!Bu iyi bir haber Harry.Neden canını sıkıyorsun?"yüzüme baktı.
"Kötü olan ....Beni arkadaşı gibi görüyor Zayn! Hayır anlamıyorum.Neden onu öylece terk ettim ki ? " Başımı ellerimin arasına aldım.
İçimden bir ses onu zorlamamam gerektiğini söylüyordu.Benim zorla sevgili olucak hali falan da yoktu zaten.Ama o anda boynuma atlamasını ,beni öpmesini istemediğim değil hani.Belkide zamanla ona heni Harry'i tanıtabilirim?Fazla mı umutluyum? Umutlarım çok mu uzak bana?
"Ah Harry..." Zayn'in sırtımdaki eli tesselli ettiğinin belirtisiy.
"Sadece biraz zaman.Aradan koskoca iki sene geçmiş ve sen ondan sevgili olmasını bekliyorsun.Tanrı aşkına Büyümedin mi ?" dedi gülerek Zayn.Tebessüm ettim.
Aslında belki Zayn bu konuda bana yardımcı olabilirdi.O bu işlerden anlıyor.Louis ise...Bilirsiniz , onun tavsiyesinin içinde havuç olacağından bahse girerim.
***
Jessie anlatıyor.
Ne yani? Şimdi o hala benden hoşlanıyor? oh pekala.Ama bu sefer zor kızı oynuyorum.Okulum bu pazartesi başlıyor .Yarın okula gideceğim.Bu arada paramı aldım.Hani şu tiyatro işinden.Başka şeyler de olabilirmiş.Soumaya okula gitmemin gerekli olmadığını söylüyor çünkü buradaki işlerle de uğraşabilirmişim.Hala karar veremedim.Çünkü okula gitmessem sanki birşey olabilecek gibi hissediyorum.Okula gitmeliyim.Gitmeli miyim?
İçeri girdiğimde Tryese televizyon izliyor,abimde bulaşıkları topluyordu.
"Hey ben geldim." dedim Tryese'e.
"Hoşgeldin bebeğim."
"Tryese," dememle başını salladı neden mi? Çünkü kendi dilimde ona "yukarı gel seni salak anlatacaklarım var."dedim.Çok iyi anlaşıyoruz değil mi ?
Merdivenlere yöneldiğimde arkamdan geldiğini hissedince gülümsedim.Bazen düşünüyorum da Tryese ile iyi ki karşılaşmışım.Yoksa Harry'den ayrıldıktan sonra o ''depresyon haftası" ndan hiç iyi çıkamazdım haberiniz olsun
"Yine ne oldu küçükhanım?" dedi yatağıma uzanırken.
Sanırım alıştıra alıştıra söylemeliydim.Sündirebilmeliydi.
"Bugün Harry'le konuştum." dedim ellerimi yüzüme kapatıp.
"Ney?! Ne oldu?!"
Ona başımdan geçen her bir şeyi anlattım.Beni pür dikkat izliyordu.
"En iyisini yapmışsın.Bana sorarsan okula git Jessie .Ama benim düşünceme takılma.Kalbinden geçeni yap.Yani diplomanın elinde olması en iyisi."
"Bilmiyorum.Düşüneceğim." Telefonumun çalmasıyla irkildim.Numaraya bakmadan açtığımda ,
"Efendim?"
"Alo Jess.Ihım.Benim Harry." gözlerimi devirdim.Tryese kim diye sorunca ağzımı oynatarak ' Harry' dedim.
"Selam Harry."
"Selam . Biriey soracağım sana ?"
"Evet bekliyorum." derken Tryese odamdan ben gidiyorum işaretini yaparak çıktı.Koltuğuma oturmuş cevap bekliyorken konuştu,
"Jasmin, Adam ,ben ve sen.Yarın özlem gidermek için buluşacağız.Ihım. Acaba sende gelebilir misin? Yani arkadaşça."
"Ohh.Pekala güzel fikir.Tabii gelirim." dediğimde kıkırdadığını duydum.
"Ama benim yarın okulum başlıyor ve erken buluşacaksak ben gelemem."
"Pekala .Ben seni beklerim .O zaman yarın görüşürüz?"
"Görüşürüz Harry." dedim tatlı bir şekilde.
"Görüşürüz bebeğim."
Telefona baktığımda kapamıştı.Aptal...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Is a Beautiful? (Harry Styles Fan Fiction)
FanficJessie ve Harry.Daha bir gün çıkmalarına rağmen seneler sonra tekrar karşılaşırlarsa?