8

421 23 0
                                    

di dalam kereta..

soo:unnie takde benda nak share ke?

shin:oh..appa thax sebab buat majlis ulang tahun company tu sekali dengan birthday shin..

appa:no problemlh..

shin:jujur k..shin memang tak ingat harini birthday shin.

omma:apa lh kamu ni..birthday sendiripun tak ingat..

shin:hehehe..sibuk

soo:bukan pasal tu..pasal satu lagi.

shin:pasal apa?oh..appa,omma..tadi shin belajar menari dengan soo dalam bilik meeting ..lucu sangat.

appa:nanti nak tengoklh.

omma:kita tengok sama2

soo:tak perlulh..memalukan je..unnie..citerlh pasal majlis tari menari tu tadi..

shin hanya buat muka blur.

soo:alah..yang unnie menari tadi tu..

omma:haah lh..siapa pasangan kamu tadi?

shin:ntah..dia cakap...dia tak cakap nama dia..

appa:dah tu..dia tahu nama kamu?

shin:mungkin..sebab dia kenal suara shin.

soo:apa jadi..

shin:tadi..tamime tu..unnie.....

semua fokus dengar citer shin

shin:jgn lh pandang camtu.

omma:citerlh cepat.

shin:okok..time tu..shin berdiri kat penjuru dewan lepatu datang 4namja ni ajak shin menari..shin tak jawab apa pun lagi n sorang namja entah dari mana tarik shin gi tengah dewan and letak sebelah tangan shin kat bahu dia n genggam sebelah tangan shin..lepastu kitorang hampir gaduh n dia tinggalkan shin camtu je..jahatkan dia.?

soo:kenapa korang hampir gaduh?

shin:rahsia~

appa: mesti dia confess kan

shin:entahlah...tak tahu..dan tak faham n taknak faham

mereka gelak dengar penjelasan shin

omma:tapi omma rasa dia sweet.

appa:hmm..habistu saya?

dah taknak lh type pasal kisah romantik orang tua..tulah nanti.

di rumah...

shin merebahkan dirinya diatas katil selepas mandi dan mengenakan pakaian tidurnya.dia terlelap.

pagi....

shin bangun awal dari kebiasaanya.dia awal awal lagi dah mandi and bersiap.harini dia pakai baju t-shirt berlengan panjang dengan seluar jeans.dia mencapai beg sandangnya dan mengambil kunci motornya.di keluar dari rumah lalu ke saloon.

di saloon.

yeoja:cik nak rambut macam mana?

shin:lurusje.

setelah selesai proses buat rambut shin pulang ke rumah..kelihatan appa dan omma n soo berdiri di depan pintu.aku segera mematikan enjen motor dan menuju je arah mereka.

omma:kamu pergi mana tadi?

appa:kenapa keluar tak bagitau..risau kami tau tak.

soo:unnie pergi mana tadi?

shin:mianhae sebab risaukan semua orang..tadi shin pergi saloon.lupa nak bagitau korang.

mereka mendakap shin

[C]Best Queenka Ever!!!Where stories live. Discover now