Rozdział 35

1.2K 47 6
                                    

Sama nie mogę uwierzyć w swoje szczęście. Biorę ślub z mężczyzną moich marzeń. Pomimo ciężkiej przeszłości udało nam się wyjść na prostą. Jestem tak cholernie szczęśliwa. Nie potrafię opisać towarzyszących mu uczuć.

- Ała! Mia, możesz trochę delikatniej?

- Sel, robię to jak najdelikatniej potrafię!

- Cholerne włosy, zaraz się popłaczę... - mówię.

- Rozmażesz się skarbie i moja praca pójdzie na marne. Musisz być najpiękniejszą panną młodą na świecie!

- Przecież będę! - mówię z dumą.

- I takie podejście mi się podoba! Jesteś taka piękna Sel! - mówi z czułością moja przyjaciółka.

- Nie wierzę, że to się dzieje. Nie wierzę, że za kilka minut wyjdę tam i poślubię Justina. Nie wierzę po prostu! Jestem taka szczęśliwa...

- Cieszę się twoim szczęściem kochana. Jak dobrze widzieć cię szczęśliwą. - mówi Mia i przytula mnie.

- Nie płacz, bo ty się rozmażesz! Musisz być piękną świadkową.

- Tak bardzo się cieszę Sel.

- Ja też. Chodźmy już, mój narzeczony na mnie czeka!

Stoję przed ołtarzem z moim przyszłym mężem. Tylko chwila dzieli nas od zostania małżeństwem. Patrzę w jego cudowne, karmelowe oczy. Uśmiecha się do mnie, odwzajemniam gest. Nadchodzi pora przysięgi. Justin drżącym głosem wypowiada słowa przysięgi małżeńskiej, ja robię to samo. Cały czas patrzymy sobie w oczy. To jest najpiękniejsza chwila w moim życiu. Po chwili na naszych dłoniach znajdują się obrączki. Od tej chwili jesteśmy oficjalnie małżeństwem. Nie mogę uwierzyć. Justin i Selena Bieber. To tak pięknie brzmi.

Po całej ceremonii udajemy się na przyjęcie weselne. Cała nasza rodzina, przyjaciele, znajomi. Wszyscy tu są! Chcieliśmy cieszyć się naszym szczęściem ze wszystkimi. Niech cały świat się o tym dowie!

****

- Kocham cię moja żono, najpiękniejsza na świecie! - mówi i czule całuje mnie w usta.

- Ja ciebie też mój cudowny mężu! - całuję go ponownie.

Teraz w końcu jestem szczęśliwa. Stworzyliśmy z Justinem kochającą się rodzinę. Planujemy drugie dziecko, żeby Ericowi nie było smutno. Tak bardzo ich kocham.

###

Cześć!😄
To już koniec tego opowiadania 😎
Miejmy nadzieję, że Selena będzie szczęśliwa z Justinem 😊
Zapraszam na inne moje opowiadania 😍

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za prawie 5000 wyświetleń 😊

I need him... |•Jelena•|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz