II

12 1 4
                                    

  După o vreme in care am repetat zilnic propozitiile motivante  impreuna cu Luna am inceput sa ma schimb intr-o alta persoana, am reusit sa am incredere in mine si am decis sa avansez cat mai rapid.
   Luna mi-a povestit despre familia ei, parintii ei au murit intr-un accident planuit, insa au fost oamenii buni si au ajuns in rai dupa parerea ei, ea insa dupa acest incident a fost nevoita sa locuiasca impreuna cu bunica ei, mi-a povestit cateva secrete pe care le cunoastea ea si de altfel mi-a povestit pe langa asta ce vrea sa faca cu viata ei... Mi-a spus ca ea traieste pentru ai razbuna pe parintii ei si ca bunica ei o ajuta sa cu partea morala dar si cea fizica, desi ii spune bunica altii ar crede ca e mama ei.
       Într-o noapte m-am dus impreuna cu Luna intr-o padure ca sa vedem luna plina , insa am avut o surpriza cand am ajuns in fata locului, acolo ne asteptau inca 2 fete si doi baieti: Linda, Lana, Lucifer si Luci, dupa putin timp in care am facut cunostiinta Luna ne-a chemat intr-un loc mai indepartat, acolo ne astepta bunica Lunei impreuna cu un rucsac plin cu lumanari si un praf alb...bunica Lunei a inceput sa traseze 2 triunghiuri simetrice suprapuse  inconjurate perfect cu un cerc, a asezat lumanariile si i-a facut semn Lunei sa vina inspre ea, mi se parea ceva straniu in povestea asta, incepeam sa cred ca avem de a face cu puteri supranaturale si asa a si fost, ne-am asezat fiecare in locul nostru inafara de bunica Lanei ce ne astepta in afara cercului indrumandu-ne.M-am simtit intr-adevar ciudat dar pot spune ca a fost o noua experienta deosebita cu care m-as putea obisnui.

Another worldUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum