↔2↔

8.5K 570 288
                                    

Suho önde Baekhyun arkada yurda doğru ilerlerken biri üzgün diğeriyse mutluydu.

Mutluydu çünkü sonuçta hayal ettiği  yerde, hak ettiği değeri görecekti.

Diğeri üzgündü çünkü  grubun  duvarı onları terk etmişti.
Elbette bunun için arkasındaki çocuğu suçlamıyordu ama diğerleri için aynı şeyi söyleyemeyecekti.

Özellikte dün akşam sinir krizi geçirip hastaneye kaldırılan Chanyeol için.

Chanyeolun ailesi,arkadaşı sığınağı bir tek Xiah iken bir gece kimseye veda etmeden buz dolabına yapıştırdığı bir notla ortadan kaybolmuştu.

Ve şirket daha bir gün geçmeden yerine eski stajyerlerden birini bulup göndermişti.Bu Chanyeol için olabilecek en zor şeydi.Ve suho biliyordu ki arkasındaki çocuk  ne yaparsa yapsın onu kabul etmeyekti diğer üyeler.

"Geç içeri Baekhyun" diye gülümsemeye çalıştığında Baekhyun heyecanla kafasını sallamış ve içeri girmişti.

.
.
.

"Chanyeol Suho aşağı inmemiz için sesleniyor .Kalk hadi."Kyungsoo kapı  pervazına dayanmış konuşurken Chanyeol öfkeyle dışarıyı izliyordu.

"Buraya ait olmayan birine gülümseyip,  hoşgeldin diyemem.O Xiah'ın yerini almaya çalışan bir piç.Nasıl onu karşılarım ?"diye konuştuğunda Kyungsoo sessizce kapıyı kapatmıştı.
Biraz daha onu konuşturursa yine hastane yolunu tutacaklarını bildiğinde susmuştu.

Baekhyun  hayran olduğu insanların yaşadığı yeri gözleri parlayarak izlerken  kimseyle göz göze gelmemeye çalışıyordu.Ona öyle söylenmişti.Özellike Chanyeolle konuşmaması gerektiği belirtilmişti.Ama Baekhyun stajyer olarak şirkete geldiği ilk gün onu görmüş, ilk onun hayranı olmuştu.Şimdi bile Exo'nun şarkılarında Chanyeolun partlarını kesip  kendine özel bir müzik listei yapmıştı.Ve bu onun küçük  sevimli sırrıydı.

"Sen Baekhyun olmalısın ?"diye Kyungsoo da aşağı indiğinde Suho "Chanyeol" dediyse de Kyungsoo'nun kafasını olumsuzca sallamasıyla  susmuştu.

"Evet biliyorsunuz Xiah gitti.Kendi isteğiyle gitti. Şirkettin her hangi bir sorunu yoktu.Neyse işte oluşan  ana vokal boşluğumuz için kıdem ve sesi sayesinde Baekhyunu seçmişler.Onunla iyi geçinmek sizin yararınıza olur."demesiyle  herkes kendi arasında homurdanmaya başlamıştı.

Ama Sehunun kalkıp  Baekhyunun boynuna atlamasıyla ortam biraz yumuşamıştı.

"Hoş geldin hyung.Sana bir şey söyleyeyim  mi ben Xiah hyungla hiç anlaşmazdım.Srieninle anlaşırız umarım.Ve o Chanyeol hyungla aynı odada kalıyordu ama bence sen benim odama gel."diye çekiştirince Baekhyun gerginliğini biraz olsun atmış ona ayak uydurarak yukarı çıkmıştı.

Sehun tam kapısını açmış Baekhyunu içeri alacaken Chanyeolun kapısını açmasıyla kısa olan nefesini tutmuştu.

"Tanrım" diye geçirmişti içinden
" O gerçektende kusursuz."diye gülümserken Chanyeol onu sertçe itip aşağı inmeye başlayınca tüm merabalı ,utangaç  karşılaşma hayalleri suya düşmüştü .

.
.
.

Kısa olan tüm gece  yeni yatağını ve odasını  yadırgadığı için biraz salona inip dolaşarak kendine geleceğini düşünerek sessizce aşağı indi.

Şuan ana kadar bir sorun çıkmamıştı.Chanyeol dışında.
Onuda  anlamaya çalışmıştı oda arkadaşı gitmişti ve konserlerde o ikisinin sürekli dipdibe olup, oynaştığını görmemek için kör olmak gerekirdi.Belki bu yüzden sinir olduğu için elindeki fotografları şirkete vermişti.

Karanlık boş salon onu biraz ürkütse de mutfağa doğru yürümeye başlamasıyla  dış kapının açılması bir olmuştu.

Saat gecenin üçüydü  fe Chanyeol saçı, başı dağılmış bir şekilde içeri girmişti.
Ve gördüğü ilk şey biraz önce duyduklarından sonra yok etmek istediği tek şeydi.

"Bak sen  kimler ayaktaymış?Ne o yoksa diğerlerinin de açıklarını bulup onları da gruptan mı atacaksın Byun Baekhyun?"diye Chanyeol üzerindeki kabanı salonun girişindeki kanepeye  attığında Baekhyun korkuyla gerilemişti.

" Söylesene küçük sıçan.O fotografları verince eline ne geçti ?Exo üyesi olmak için adileşmek  nasıl bir duygu? Kendini ilk günden buraya aitmiş gibi mi hissettin?"

"Şey...Ben..."

"Tanrım daha konuşamıyorsun bile Byun Baekhyun ne hakla benden obu alır ve yerine girmeye çalışırsın?" diyerek sonunda duvarla arasına sıkıştırdığında elini usulca yüzünden ensesindeki saçlara  doğru götürerek geriye  çekip ona bakmasını sağladı.

"Ne var biliyor musun Baekhyun?Burası senin her saniye diri diri yandığın  cehennemin olacak.Her saniye pişman olacaksın.Altımda kıvrandıktan sonraki gün ayağa bile kalkamayacaksın."

"Ne-ne  ben üzgünüm.Ö-öyle olsun istemedimO seni al-ah"

''Kapa çeneni!Bilmiyor muyum sanıyorsun?Ama umrumda bile değildi.Gece yine benim yanımda, benim kollarımdaydı.Artık yok.Ve ben bunu sana ödeteceğim.Şimdi git son huzurlu ve acısız uykunu çek.Yarın senin için zor olacak."diye Baekhyun bugüne kadar ki tüm hayallerini yıkacak kadar ürkünç bir gülümse verdikten sonra buzdolabı açıp bir şişe suyu hiç bir şey olamamış gibi kafasına dikmişti.

Dayanamayıp ilk bölümü attım Yehet!!!!Umarım konu sarar sizi 😊

Sex In Studio IV [Chanbaek Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin