Damian gri renkli fayanslarda yavaşça yürümeye başladı.Jason'nın silahlarının olduğu yerde durdu Ve yavaşça eğildi ve silahları alıp kalktı.Yanıma boynu eğik geldi ve silahları bana verdi."Gitmiş."Kim götürmüş olabilirdi?"Bruce nerde?"Damian inledi."Söylemedim demi?O da ortada yok."Ne demek Bruce'da kayıp?!O nereye gitmiş olabilirdi?Tim'den yardım almam gerekti.Koşarak salona indim Damian Batcave'e inmişti.Telefonumu elime aldım ve Tim'in numarasını buldum.
"Tim?"
"Ne oldu?"
"Nerdesin?"
"Dersten yeni çıktım.Sorun ne?"
"Bruce'un kaybolduğunu biliyor muydun?"
"Evet'"
"Jason.O da kayboldu."
"Nasıl oldu?!"
"Biz Damian ile aşağıdaydık.Sonra banyodan bir bağırış geldi.Jason'dan geriye silahları kalmıştı."
"Geliyorum."
Telefonu kapattım,koşar adımlarla ilerliyordum.Kafamda deli sorular vardı.Damian'nın yanına mağaraya girdim.Damian aceleyle dosyaları karıştırıyordu.Omzuna elimi koydum.
"Ne var?!"Çok sinirliydi.Karşılık verdim."Az önce bana böyle davranmıyordun!"Aniden ne olmuştu?Bana sinirli gözlerle döndü.Raven'dan daha sinirliydi."Sadece senden özür diledim ve sarıldım diye senin hakkında ki düşüncelerim değişmedi Grayson!Senden hala pazartesi gününden bile nefret ediyorum!Hatta daha fazla!Ukala ***!"Bu biraz ağır oldu...Hiç bir şey söylemeden Nightwing kostümünü giydim o sırada Tim kırmızı siyah motoruyla mağara girdi.Havalı bir deri ceket giymişti ve onun altına klasik koyu yeşil kot pantolonu vardı.Kaskını havalı bir şekilde çıkardı ve saçlarını düzeltti."Bu gün amma havalıyız."Tim bana baktı.1 yıldır onu görmüyordum."Kapa çeneni."deyip bana sarıldı.Damian bize bakıp "Böğğğ!"dedi."Haber var mı?"Maskemi taktım."Hayır,yok.Ben devriyeye çıkmalıyım.Burda Damian ile kalır mısın?"Damian kalkıp bana bir dosya fırlattı."Beni onla bırakırsan seni doğrarım Grayson!!"Abisi gibi bağırdım ki üvey abisiyim."Dediğimi yap Damian!Tim ile dos-"Bana fırlattığı dosya Jason'nın dosyasıydı.Onu elime aldım.Ayraç gibi bir şeyi vardı.Onu çektiğim an başka bir kağıt düştü.Okumaya başladım.
RedHood:Jason Peter Todd
Yaş:19
Açıklama:Jason,2.Robin.Joker tarafından öldürüldükten Sonra Ra's Al Ghoul,Lazarus çukurunun yardımıyla onu hayata tekrar döndürerek eğitimini devam ettirdi.Talia tarafından uzman eğitim gördükten sonra Talia'ya ihanet etti.Jason'nı ilk fırsatta geri alıcağına yemin etti.
Lanet olsun!Talia yapmış!"Si***!İkiniz burda kalıyorsunuz!"Tim,ben motora binince arkamdan bağırdı."Nereye?!!"Cevap verdim ve gaza bastım."Jason'nın yanına."Arkamdan mal mal bakıyorlardı.Birden kar bastırdı.Çok garipti.Kendi kendime konuşuyordum."Bune ya,baharın başındayız."İletişim cihazı çınladı.
"Aaaa!Kulağım!"
"Üzgünüm."
"Tim..."
"Nerdesin?"
"Şehire yeni girdim.Ama kar yağıyor."
"Ben gelirken hava güneşliydi."
"Bende anlamadım."
"Sorun çıkarsa haber ver."
"Tamam.Nightwing çıktı."
Şehire girdiğim an buzda kaydım.Motor benden uzaklaşırken ben kalkmaya çalışıyordum.Ayaklarım kayıyordu.Hava çok soğuktu nefesimi verdiğim belli oluyordu.Donarak yürümeye başladım.Bütün insanlar donmuştu kimi bağırırken kimi ağlarken.Gotham gitmişti...Elimde batarangı hazırda tutuyordum.Arkamdan bir ayak sesi duyduğum an batarangı attım.Arkamdaki Jason'dı.Batarangtan kaçmıştı."Jason!?İyi misin?"Ona yaklaştım."Çok endişe-Ah!!"Karnıma yumruğu geçirdi."Jay?"Maskesinin arkasından mal mal konuşmaya başladı."Ölüceksin Nightwing!"Ne saçmalıyor bu?Kafayı üşütmüş!"Jason kafayı mı yedin!"2.yumruğu yedim.Sonrasında dövüşmeye başladık.Tim ve Damian'a bağlandım.
"Çocuklar?"
"Ne var?"
"Damian bana kaba davranmayı kessen!"
"Jason'nı buldun mu?"
"Hayır,o beni buldu ama beni öldürmeye çalışıyor."
"Ne?!Bunu yapan ben olurum diye düşünüyordum."
Tim neyse ki araya girdi.
"Nerdesin?"
"Senin okulunun önünde denebilir.Ama herkes donmuş.Mr.Frezee uğramış."
"Geliyoruz.Sık dişini."
Konuşmayı kestik.Jason dövüşmeyi bırakıp silahlarına sarıldı.Ona ne olmuştu?Kafayı yemiş gibiydi.Bağırmaya başladım."Kendine gel!"diye bağırdım.Jaon durdu ve maskesini çıkardı,yere fırlatıp konuşmaya başladı."Gayet kendimdeyim!"dedi ancak doğru olmadığına emindim."Evdeyken ne oldu?Neden bağırdın?"sorusunu sorunca gülerek yanıt verdi."Hiç mi aklına gelmedi?Sizi kandırdım Nightwing.Sizin tarafınızda olmam mümkün değil.Amacım Bruce'u ortadan kaldırmaktı ama her kim yaptıysa benim yerime yapmış oldu."Bunu yaptığına inanamıyorum...Bize ihanet etti.Sinirle sopalarımı ona savurdum en son baktığımda dudağı kanıyordu."Bize ihanet ettin!"Jason'na iyice yaklaştım ve yakasına yapıştım.O karlı ve buzlu havada sadece sesimiz sokaklarda yankılanıyordu.Birimiz başına bir şey gelicekti bu belliydi.Dipdibe olduğumuz halde ben ona bağırıyordum."Neden?!"Bana pis pis sırıttı o an karnımın biraz yukarısında rahatsız edici bir his oluştu."Görüşürüz Dick."dedikten sonra o acıyı hissettim tetiği çekti.Jason'a tutunarak yere yığıldım.Bembeyaz kar yığıntısının etrafı benim kanımla beraber kıpkırmızı olmuştu.Vurulduğum yeri tutuyordum ancak bu ne acımı bastırıyordu ne de kanamamı azaltıyordu.Jason maskesini takıp gülerek uzaklaştı.Ben ise son gücümle Damian'na bağlandım.
"Nerdesin?"
"Ro-Robin.Ih..."
"Sen iyi misin?"
"Vuruldum.Acil ilk yardım gerek."
"Ne?!Tamam sakin ol.Alet kemerindeki konum cihazını al."
Dediğini yapıcaktım ancak o p*ç alet kemerimi almıştı.
"Alet kemerim yok .Damian...İknizden biri hemen gelmeli.Öhöhööhö!Kan kaybediyorum."
"Nerdesin?"
"Gotham bankasının önündeyim."
"Tamam.Geliyorum."
Konuşmayı kestik.Tim'e ulaşamıyorum,lanet olsun!!Yerimden oynayamıyordum.Maskemi diğere elimle çıkardım.Daha rahattım.Maskeyi tutamadım rüzgarla beraber uçtu.Kar tipiye dönmüştü yattığım yerden sadece gökyüzünü görüyordum.Yavaşça gücümü yitiriyordum.Bunu vurulduğum yeri tutuşumun gevşediğinden anlamıştım.Yavaşça gevşerken Damian konusunda şansımı denemek istedim.En azından onla aram iyi olsun.Onunla berbat bir üvey kardeş olarak anılmak istemem.
"Damian..."
Sesim fazla kısıktı.
"Bankanın önündeyim nerdesin?!"
"Damian,sakin konuş."
"Sen ölürken sakin mi olmalıyım?"
"Üzgünüm Damian."
"Neden?"
"Aramızı düzeltme fırsatım olmadı."
"Saçmalama!Seni bulucam!!"
Geç kalıyordu.Ağzımın aşağısından doğru gelen o soğuk kanı hissediyordum.
"Üzgünüm Damian..."
"Dick?!"
O sıra suratıma çarpan o soğuk rüzgarla kendimi saldım.Sonrasında Damian ve Tim beni buldu mu haberim yok.Ama buldukları belli.
Gözlerimi yavaşça açtım.Üstüm yerinde yoktu sadece bandaj vardı.Yine serum yiyordum.Lanet olsun!Yanımdaki koltukta Bruce vardı.Geri gelmişti!!!Telefonuna bakıyordu.Ona doğru kafamı çevirdim."Nerdeydin?" dediğim an heyecan ile bana döndü."Dick!Daha iyimisin?"Ben sinirle kalktım."Sana bir soru-Ah!!Karnım!"Bruce beni geri yatırdı."Sakin ol!"Sinirlice ona baktım."Biz ihanete uğrarken sen nerdeydin?!"Bunun Sonrasında ne mi olucak?Merak ediyorson bunu oylarla Ve yorumlarla bildirin.Fikir vermek isterseniz yorumlara yazın seve seve kullanırım.İyi geceler😀😀😀