,,Kolik může být hodin?"zeptám se Lily po chvíli,co se válíme na gauči.Lily se znuděně podívá na své stříbrné hodinky.,,Půl sedmý,pojďme se už chystat".,,Nooo,oukej,ale jen protože se strašně nudím".Zvedly jsme se a šly do pokoje.To má teda štěstí,že si vzala své věci,protože s mým šatníkem by asi nebyla moc spokojená.Já se šla zavřít do koupelny a Lila si zatím vybírala něco na sebe.Jak už jsem říkala,nevezme si nic co by vám odkrývalo moc kůže,ale zapomněla jsem se zmínit že takhle se chová jen ve ,,vybrané společnosti".Tím chci říct,že dneska zvolí buď něco totálně paf,nebo něco totálně normálního,podle její nálady,ale to moc lidí nepozná.
Když už jsem byla v koupelně,zjistila jsem,že nemám oblečení.Jasně,jsem nějak vedle.Zašla jsem do pokoje ke skříni a vyndala si roztrhané černé džíny a bílé tričko.Nechci působit jako někdo,kdo nejsem a ani nechci být.Vešla jsem zpět do koupelny a vytáhla svou kosmetickou taštičku.Přece jen nechci být oblečená jako do školy,takže vytáhnu rudě červenou rtěnku a řasenku.Víc toho nejspíš nebudu potřebovat.Když se namaluju dojdu do pokoje.Skoro vykřiknu,stojí tam Lila v úzkých černých koktejlkách.Abych řekla,vypadá celkem přitažlivě.
,,Ty jo,ty vypadáš fakt skvěle".,,Díky,ale co ty?Neumíš se vůbec odvázat":řekla a vzala mi z ruky rudou rtěnku a přetáhla mi ji ještě jednou,aby byla víc tmavší.,,Ehm,dík".Neříkám,že se mi to nelíbí,ale nechci aby někdo experimentoval na mě bez mého povolení,ale tohle se dá ještě překousnout.,,Tak jo,já myslím že můžeme jít,dala jsem ti do kabelky všechny potřebný věci".,,Tak jdem".Zamykám barák a jdeme na bus.Cesta by neměla být moc dlouhá,přece jen bydlíme od Prahy jen kousek a tam je klubů plno.
Zaplatíme si lístky a jdeme si sednout na sedadla vzadu.Když se posadím,jako automaticky vytáhnu mobil,ale sluchátka nevytahuji,ve dvou mi to přijde blbé.Na mobilu zobrazím zprávu od Samuela:
S-Čau,co děláš dneska v noci?
Už se chystám odpovědět,ale zrazu mi někdo vytrhne mobil z ruky.Ten někdo byla Lily.,,Co děláš?",,Já?Jedeme si užít a ty pořád čučíš do toho krámu":řekla a schovala mi ho do mé kabelky.,,Hmm"Odfrknu si a otočím hlavu k okénku a sleduju míhající se stromy.Ta kldyby tak věděla,kdo mi napsal:zamrmlám si pod nos.,,Co si říkala".,,Nic":vzdychnu.
Dorážíme a vyhlédneme si jeden klub.,,Támhle ten v pravo je dobrej".Jsem ráda,že už se alespoň trochu uklidnila.,,Jak často sem chodíš?":usměju se.,,No,tak jednou do týdne".Aha,nechápu,proč mi nikdy neřekla,že chodí tak aktivně pařit,ale to necháme na jindy.
Vcházíme do fialově osvětélkovaných dveří.Abych se přiznala,opravdu jsem nikdy na žádné ,,pořádné,, pařbě nebyla,pokud víte,kam tím mířím.Jsem překvapená.V takovém velikém baru se určitě dějí věci.Hemží se to tady lidmi,kteří také právě přicházejí.Chvilku nám trvá,než najdeme volný stůl,ale nakonec si sedneme.U baru,kam jsme si sedly stojí barman a nabízí nám pití.,,Co si dáš":přeřve Lila řvoucí hudbu",,Džus".Vykulí na mě oči a objedná dvě vodky.Kopne ji do sebe a poručí si ještě další.,,Chceš se opít"?:zeptám se jí trochu přiotráveně.,,Proč ne":pokrčí rameny a kopne do sebe další skleničku.Já na nic jen v tichosti koukám.
Když do sebe hází asi pátou sklenku,seberu jí prázdné skleničky a poděkuji barmanovi.Ten se jen přívětivě usměje,a já mu úsměv mile oplatím.Čapnu Lilu za zápěstí a táhnu ji na záchodky.Zamknu nás v kabince a hned do ní začnu hučet.,,Zbláznila si se"?,,E-škyt-h-škyt-m.":dostane ze sebe.Odpověď je mi až příliš jasná.Chci jít pryč z celého baru,ale prudce se zarazím.Proč to vlastně dělám?Nikdy jsem si pořádně nedovolila užít.Ale proč ne?Jsem tu přece kvůli tomu,abych zapomněla na problémy.Kašlu na to a vracím se k baru.Lilu posadím na vysokou stoličku a ta si podepře hlavu rukou o stůl.Usnula.Super,teď jsem na řadě já.
Začala jsem pomalu,jednou sklenkou,ale ani nevím jak ubyl čas,a už jsem jich v sobě měla asi deset,nevím,nepočítala jsem to.Začala jsem si zpívat a brumlat.Všichni na mě koukali jak na idiota,a já furt škytala a dělala věci,které bych za střízliva nedělala.Přes ten hluk neznámé hudby jsem uslyšela cinknutí mobilu.Martin.
M-Kde jste?Psal jsem Lil!!!
J-Heléé,já nevím,píšou tady něcoo,jako RJ club nevidímmm na to.
M-Jull!!!Ty si pila???Jedu pro vás!
Už jsem pomalu nezvládala ani se trefovat na kvávesnici na telefonu.Ubylo asi dvacet minut a někdo mě táhl za ruku.Ocitla jsem se na zadním sedadle nějakého auta i s mojí opitou kámoškou.Ha,Martin má řidičák?Odkdy?Ještě chvíli vnímám cestu a to,že Martin s někým telefonuje a je poměrně naštvaný.Nedokážu rozeznat komu hlas patří a spadám do únavy.
ČTEŠ
The Youtube Crush FF/CZ
FanfictionOn byl můj svět,ale já nebyla ten jeho. Moon FF Cover by Skedaddler