9

408 25 0
                                    


diluar kelas shin terserempak dengan kai.kai cuma menjelingnya sekilas lalu masuk ke dalam kelas.

shin:(hek eleh..belagak..poyo..semalam dia jugak yang terhegeh-hegeh nak menari dengan aku...menyampah betul..bagi sebijik baru tau)

ok..nampak sangat shin tak puas hati pasal kai..

baru je shin nak ke rooftop loceng dh bunyi..terpaksalh dia masuk balik kelas tu.

ssam: bulan depan sekolah jita akan mengadakan festival ulang tahun sekolah yang ke-10...so kelas kita mendapat tugas untuk menyediakan satu lakonan untuk hari pertama festival tu tapi segelintir pelajar je yang terlibat .hari yang berikutnya barulah kamu semua akan membuka gerai masing masing...ssam dh buat pembahagian kumpulan..ssam main undi jerni..kamu semua mesti akur..takde bantahan.kamu semua boleh rujuk papan notis kelas untuk tahu kumpulan untuk gerai kamu nanti.yeon shin,kyungsoo,jin,youngjae dan iu..sebelum balik nanti..jumpa ssam.

5budak:nae...ssam

mereka pun meneruskan sesi pembelajaran.

shin:(tak habis dengan majlis semalam kat company appa..ni festival sekolah pulak..harap takde ball pulak nanti....please...)hope so...

yj:hope so what?

shin:sibuklh ko ni...

ssam:yeon shin!!youngjae!!apa kamu berdua bualkan tu?!

shin:err..pasal soalan kat papan putih tu lh..youngjae tanya saya tadi...

ssam:oh...kalau macam tu..kamu jawab semua soalan kat papan putih..sekarang!

shin:saya???

ssam:yes..

shin bangun dengan rupa tak puas hati.ramai yg dh berbisik

mesti dia tak boleh jawab

sapa suruh berbual

mesti tak akan betul semua..

shin senyum sinis mendengar bisikan mereka.

shin dengan hanya menggunakan 3 minit 30saat siap menjawab soalan di papan putih tanpa menggunakan kalkulator.

ssam:i'm impress.. cepat kamu jawab n..semua jawapan kamu betul. you may seat now

shin:thanx ssam

shin mengambil tempat duduknya dengan bangga sebab semua sangkaan rakan sekelasnya salah.ingat..don't judged a book by its cover.

ssam:youngjae..nampaknya kamu bertuah shin duduk sebelah kamu..

yj:lah sangat...

mereka meneruskam pembelajaran semula.

skip...

loceng berbunyi menandakan waktu untuk pulang ke rumah.shin mengemas semua alat tulis dan buku bukunya

semasa shin hendak keluar...

bah!!!

shin:oiii!!!!*jerit kuat kuat.

jin:hahahaha*ketawa mengalahkan orang gila.*

shin:kau ni memang tak gunakan? nak kena ngan aku ke apa?

[C]Best Queenka Ever!!!Where stories live. Discover now