Începutul

5K 121 30
                                    

Povestea mea a inceput acum 2 ani, da acum 2 ani eu impreuna cu toata familia mea ne-am intors in tara. Nu aveam casa asa ca am decis sa stam o perioada la o prietena veche de-a mamei mele. Mie personal mi-a fost foarte greu avand in vedere ca nu aveam prieteni si nici frati sau surori, era totul nou pentru mine, casa noua, oameni noi, locuri noi, scoala noua, da ca veni vorba de scoala, intr-o saptamana incepe scoala si eu ma simt ca un extraterestru intr-o lume necunoscuta. De felul meu sunt mai timida si nu am cele mai bune pareri despre mine, mereu mii frica sa spun ce simt sau sa intru in discutie cu altii. Am avut o copilarie frumoasa, nu mi-a lipsit nimic, tot de ce aveam nevoi ai mei imi dadeau, dar totusi parca aveam un gol in mine. In Spania cat am stat a fost frumos, dar totusi ceva imi lipsea, si nu stiu ce. Mereu am avut pe cine sa ma bazez, astia au fost parintii mei, dar nu zic, am avut si prieteni, chiar destui si totusi ma simteam singura, poate eu sunt asa, poate e din cauza mea, poate eu nu muncesc prea mult. Destul de des imi puneam aceste intrebari, dar cine sa-mi raspunda?
Au mai ramas inca 3 zile pana incepe scoala si tot ce am reusit sa fac e sa ma imprietenesc cu camera mea, adica va dati seama ca nu faceam nimic, stateam doar in casa, dar pana la urma ce puteam face?
-Mai iesi draga afara, imi zice mama.
-bine. Asta era raspunsul meu si aici se incheia discutia noastra, cam seaca, dar nu mai era ceva de adaugat. Se facuse tarziu asa ca am decis sa ies putin pe afara, nu cunosteam locurile, dar totul are un inceput. Am iesit impreuna cu verisoara mea Alina, era o fetita destul de draguta, avea 10 ani si era la aceeasi scoala cu mine, adica scoala in care urma sa invat. Ma intelegeam bine cu ea si niciodata nu imi refuza ceva. Asa ca a decis sa imi arate orasul. Locurile erau necunoscute si totusi destul de familiare, era o priveliste fascinanta, luna avea o reflexie in mare uimitoare, vantul adia usor, iar sunetul valurilor erau deasemea incantatoare. Dupa o ora de admirat plaja am decis sa ne intoarcem acasa.
Era ora 7:00, iar in casa se auzea pasii grabiti ai familiei, erau mai energici ca de obicei si toate astea se datorau faptului ca e prima zi de scoala. Pe fata mea era un zambet si totusi nu stiam la ce sa ma astept, dar am decis sa nu-mi pun intrebari şi pur si simplu sa las sa decurga totul de la sine. Ajunsa la scoala, imi cautam clasa si diriginta, eram a IX-a C, doamna Dragan era diriga, o doamna josuta si draguta, din cauza ca am vorbit prea mult cu ea am intarziat putin si nu mi-am vazut colegii pana acum, dar ziua inca nu s-a terminat asa ca nu trebuie sa-mi fac griji. Eu de fapt ma temeam sa nu se faca bisericute in clasa si eu sa fiu lasata la o parte.
-Copii, mai aveti o colega noua, ea este Miruna.
-Buna ziua, zic eu putin timida.
-Buna, sa auzit din sala.
M-am dus sa ma asez intr-o banca si singura banca libera era langa un baiat, Cristi, se pare ca avea un frate geaman, Vlad. Erau destul de increzuti in sine si putin aroganti, dar era ok pentru mine fiindca nu le acordam prea multa atentie. De asemenea erau multe fete imprejurul lor si ei erau in centrul atentiei, nu zic erau frumosi, dar totusi. Eram putin confuza insa dupa lucrurile sau clarificat cand de mine s-a apropiat Arina, o colega de clasa.
-Ei sunt gemenii care fac vlog, sunt foarte cunoscuti si iubiti de fete.
-Acum totul are sens, ma numesc Miruna.
-Eu sunt Arina, am fost cu ei in clasa din generala si cu inca cativa de aici, tu de unde esti?
-Sunt din alta tara, m-am intors aici de curand.
-Mhhh, deci sa inteleg ca esti tipa noua care nu prea stie care-i treaba pe aici.
-Aha :))
-Atunci ce zici, mergi cu noi la un suc dupa scoala, asa facem mai bine cunostinta?
Cum eram noua am acceptat fara sa stau pe ganduri, am plecat impreuna cu Arina, gemenii si inca cativa colegi: Mira, Theo, Cristi, Base si Bude. Din cate am aflat de la Arina, Base si Bude, care de altfel sunt si ele gemene, au avut o relatie cu gemenii si inca se plac unul pe altul, destul de ciudat pentru mine, dar ma descurc eu cumva. Theo era foarte dragut si chiar mi-a placut de el inca de cand l-am vazut. Stiu ca pare a dragoste la prima vedere, dar sentimentelor nu le dictezi.
-Si de unde vii, Miruna? M-a intrebat Cristi.
-Din Spania.
-Povesteste-ne ceva despre tine.... Ce fel de baieti preferi 😀?
-De unde atat curiozitate, frate?
-Lasati fata in pace, zise Theo.
-Da chiar, ce ne pasa noua de preferintele ei, adauga Bade.
Vazand ca lucrurile se incinta am decis sa ma bag si eu in discutie.
-Sunt o fata simpla, care a venit de curand intr-o "lume noua". Iar daca ma intrebi de baieti, tu nu esti genul meu, ai fi tu frumos, dar prea arogant.
-Ooo, ti-a cam dat-o.
Am stat si am vorbit ceva vreme, am tot observat cum gemenele se uitau urat la mine din cauza ca Cristi arata un oarecare interes, dar Arina mi-a zis sa nu le bag in seama ele mereu sunt invidioase. Se facuse tarziu si imi era cam frica sa merg singura acasa asa ca s-a oferit Theo sa ma conduca. Mi s-a parunt un gest dragut si simteam cum ma indragostesc de el. Cand am ajuns acasa i-am dat un sarut pe obraz si i-am multumit pentru tot. In acea noapte nu am putut inchide un ochi, oare se datora faptului ca m-am indragostit?
A trecut ceva vreme si incepusem sa ma obisnuiesc cu scoala si noua mea viata, ma imprietenisem foarte bine cu Arina, Theo si cu inca cativa, Buse si Bade ma urau pentru ca Muntenii, adica Vlad si Cristi imi acordau atentie, desi ei ma cicaleau din cauza ca nu ii placeam cum ii placeau alte fete. Intr-o sambata am fost invitata la o petrecere acasa la Theo si eram foarte entuziasmata asa ca incepusem sa ma pregatesc cu cateva ore inainte, mama vazandu-ma atat de agitata m-am intrebat ce am.
-De mult nu te-am vazut atat de vesela, cine e acel baiat, care ti-a dat cerul peste cap?
-Pai e unul din clasa cu mine.
-Si esti sigura ca merita atat de mult atentia ta?
-Zi-mi tu mie daca fac eu alegeri gresite?
Asa s-a incheiat si aceasta discutie, mama stia ca eu nu fac alegeri gresite si mereu stiu ce vreau, de aceea nu a insistat mai mult.
-Mami, eu plec, nu ma astepta, ma intorc tarziu, te pup.
-Ai grija.
Imi batea inima mai tare ca a unui soarece si eram toata rosie asa ca am decis sa ma asez pe o banca ca sa-mi revin, nu am stat mult ca au venit langa mine gemenii si mi-au golit mintea imediat.
-Ce faci aici, draguta?
-Daca va rog sa ma ignorati, o faceti?
-Si sa pierdem ocazia de a-ti strica seara, zise Cristi, ce zici frate, o facem si p'aceasta?
-Hai sa o lasam frate, poate chiar vrea sa fie singura.
Acum chiar imi venea sa-l pup pe Vlad pentru acele cuvinte, si totusi Cristi nu a putut fi convins sa ma lase asa ca am plecat toti trei la Theo. Petrecerea a fost una reusita, am mancat, dansat, cantat si la final am decis sa jucam adevar si provocare, cum eram timida si nu alegeam niciodata provocare, cei din jur au inceput sa ma cicaleasca asa ca am decis sa aleg provocare si mare greseala am facut sa ma decid sa aleg exact cand Cristi m-a intrebat.
-Ce alegi? intreaba Cristi fiind sigur ca aleg adevar.
-Fie cum ziceti, provocare.
-Atunci saruta-ma timp de 5 minute.
Nici nu am reusit sa zic ceva ca el s-a apropiat de mine si m-a sarutat pasional, am incercat sa ma indepartez, dar totusi ma tinea cu mainele lui si nici macar nu ma puteam misca. Nu pot sa zic ca nu mi-a placut acel sarut, saruta bine, dar eu speram sa fie cu Theo. Dupa ce ne-am plictisit sa jucam eu am iesit din casa fiindca ma simteam amenintata de cateva fete, iar atmosfera se incingea acolo. In cateva minute s-a apropiat de mine Theo:
-Ti-a placut?
-Ce?
-Nu te fa proasta si raspunde.
-Ce ai, ce sa-mi placa?
-Sarutul cu Cristi, a zis-o cu o scarba si cu o voce puternica ca mi s-a facut pielea de gaina.
-A fost doar o provocare, pana si tu ai cerut sa aleg provocare.
-Acum dai vina pe mine, ca eu am cerut sa te saruti cu el?
-Nu inteleg de ce te ambalezi asa, ce am facut?
-Iti zic eu ce ai facut.
Atunci s-a aruncat pe mine si incerca sa ma sarute, era foarte violent si mirosea groaznic a bautura si tigara de la el, incercam sa-l dau jos, dar degeaba. Tipam, dar muzica era prea tare ca sa ma auda cineva, Theo a devenit foarte violent si imi tot zicea:
-Cu Cristi ai facut-o, dar cu mine nu, curvo.
La un moment am crezut ca o sa ma violeze, dar in acel moment a venit Cristi si l-a luat pe Theo de pe mine, Theo a incarcat sa se bata cu Cristi, dar era prea beat asa ca Cristi l-a dus in casa si l-a culcat. Eu nu ma puteam opri din plans si eram foarte confuza, nu-mi puteam veni in fire si ma gandeam mereu ce s-a intamplat cu el, oricum a fost un soc pentru mine. Cristi a venit langa mine si m-a luat in brate incercand sa ma linisteasca, dar eu tremuram incontinuu, asa ca el m-a luat si am plecat impreuna pe malul marii. Marea era la cativa metri de casa lui Theo si era si locul in care eu ma linisteam.
-De ce a facut el asta, nu era asa?
-Tu multe nu le stii, Miruna.
-Si totusi.....
-Theo e genul de baiat care seduce fetele dupa care le fute si apoi le lasa, adaugandu-te astfel la colectia lui.
Am ramas muta, pe moment mi s-a facut scarba de tot, m-a dezgustat pana in maduva oaselor si nu mai puteam auzi numele lui.
-Si tu de ce esti asa dragut cu mine, sau vrei si tu sa ma futi?
-Da vrei?
-Foarte amuzant.
Si am inceput a rade.
-Esti prea draguta pentru lumea in care traim, ar trebui sa fii mai rece si nu te increde in toti, oamenii sunt doar ceea ce vor ei sa para.
-Stiu, dar si tu imi pareai baiatul rau si acum....
-Acum ce? Daca sunt dragut cu tine nu inseamna ca nu sunt si altfel, nu ma cunosti si nu ar trebui sa-ti creezi impresii atat de usor despre oameni.
Atunci nu am mai zis nimic, pe moment nu stiam ce simt, nu mai gandeam nimic si mi se parea destul de ciudat ca eu sa fiu atat de confuza. Eram prea obosita ca sa mai zic ceva asa ca am lasat capul pe umarul lui Cristi si am adormit, el nu m-a trezit si se facuse ora 4 cand am auzit ca-i suna telefonul, il suna Vlad care vroia sa stie unde-i. Atunci m-am simtit prost ca l-am tinut langa mine in tot acest timp si incercand sa-mi cer scuze el ma opreste cu un sarut.
-Ce a fost aceasta?
El ma saruta inca o data.
-De ce ai facut-o iar?
-Pai mai cam ofensat cand ai intrebat ce a fost aceasta, eu care credeam ca sarut destul de bine, si daca ma intrebi de ce am facut-o, pai nu stiu, poate sa te opresc in a zice niste chestii nesemnificative.
Toata noaptea nu am mai zis nimic asa ca el m-a condus pana acasa. Nu stiam ce sa mai cred, eram confuza, Cristi s-a purtat ciudat toata noaptea, sa nu mai zic de Theo. Urmatoarea saptamana a fost vacanta si tot ce am facut a fost sa stau cu Arina in casa si sa-i povestesc despre cele intamplate, dupa sa mai stam si vorbim despre tot ce ne venea prin cap, a fost o saptamana putin mai chill, dar frumoasa. Duminica seara ma simteam putin jenata ca va trebui sa stau cu Cristi in aceeasi banca, dar si dezgustata ca il voi vedea pe Theo.
-Buna Cristi.
-Mda...
Si dupa nu a mai zis nimic s-a comportat ciudat toata ziua, nici nu m-a privit in ochi.
-Miruna, vroiam sa-mi cer scuze pentru ce ti-am facut in acea seara, nu stiu ce m-a apucat, imi zise Theo.
-Stiu eu ce te-a apucat, de fapt ce va apuca pe toti, facand trimiteri si la Cristi.
-Dar sincer nu stiu ce m-a apucat.
-Ok, las-o balta.
Asa ca am iesit putin afara, dupa mine a venit Bade si Buse care nu pareau prea incantate.
-Ce ai tu cu Cristi?
-Ce va pasa vou?
-De tine nu ne pasa, de el da, si nu mai raspunde la intrebare cu alta.
-Stati linistite ca nu-mi place de el, de fapt nu am nimic cu nimeni.
-Asa sa fie.
Cand s-au terminat orele am plecat direct acasa si am facut un dus dupa care am decis sa nu mai pun totul la suflet si ca ar trebui sa nu-mi mai pese atat de mult de altii. Spre seara am avut o petrecere unde au fost invitati mai multi prieteni de familie, printre care si parintii Muntenilor, desigur si ei. Vlad s-a apropiat de mine si mi-a zis de ce Cristi s-a comportat urat cu mine azi la scoala, ca cica stia ca daca imi acorda prea multa atentie, fetele vor incepe sa ma urasca sau sa-mi faca rau. Mi se parea prostesc, dar acum nu-mi mai pasa. Seara a decurs bine pana au ajuns la discutia despre noi copiii si nu stiu de unde pana unde, dar eu va trebui sa stau cateva zile la gemeni acasa si sa-i supraveghez atat cat sa nu dea foc la casa, iar parintii vor pleca in vacanta pentru o vreme. Aceasta mi se parea cea mai proastă idee pe care puteau sa o ia parintii, chiar mai proastă decat cea ca trebuia sa ne mutam in Romania.
Sa stau cu Vlad si Cristi era destul de ciudat, dar m-am obisnuit. Trebuia mereu sa-i despart fiindca se certau des si mereu se luau la bataie, nu a fost usor sa stau cu ei, dar nici greu nu mi-a parut, i-am cunosut mai bine si Vlad chiar mi s-a parut un baiat de treaba, pe cand pe Cristi nu prea il puteam intelege, cand se comporta dragut cu mine, cand nici nu-mi vorbea. Intr-o seara am plecat la cumparaturi, iar Vlad era plecat in oras asa ca l-am luat pe Cristi cu mine, pe drum am vorbit mult despre diferite lucruri si deodata ne intalnim cu o fata din scoala care cand ne vede incepe sa planga si il loveste pe Cristi zicand ca e un nesimtit si fuge, Cristi de asemenea se ia dupa ea si imi da mesaj ca vine mai tarziu sa ma ia de la magazin. Eu am ramas confuza, dar apoi ma gandeam ca poate acea fata era iubita lui si a crezut ca o inseala cu mine, imi faceam diferite filme in cap si se facuse tarziu asa ca am decis sa plec singura acasa, cum Cristi nu s-a intors. Cum mergeam eu pe strada la un moment nu mai vedeam nimic si am cazut, dupa tot ce imi amintesc e ca o persoana ma tot striga daca ma simt bine. M-am trezit dimineata si eram intr-un spital, langa mine era Vlad si Cristi, ambii dormeau, a venit asistenta medicala si mi-a zis ca cei doi nu au dormit toata noaptea si ca si-au facut griji pentru mine, eu am intrebat-o ce am patit si ea mi-a zis ca am avut o cadere de calciu. Mi se parea ciudat, dar poate eram prea obosita si solicitata in ultima vreme avand in vedere ca trebuia sa gatesc si sa fac toate treburile prin casa.
-Te-ai trezit, de cand?, intreba nedumerit Vlad, apoi se trezi si Cristi si se uitau la mine, cum te simti?
-Acum ceva timp am facut ochisori si eu, ma simt mai bine, asistenta a spus ca pot pleca si am asteptat sa va treziti si voi.
-Dar ce s-a intamplat? ne-ai speriat de moarte.
-Am avut o cadere de calciu, nimic grav, sper ca nu ati spus parintilor, ca sa-i ingrijorati?
-Stai linistita, sa vorbim cu parintii a fost ultima grija a noastra.
Dupa care am semnat si am plecat acasa, cei doi se tot uitau la mine si nu ma lasau sa merg singura de frica sa nu cad, pe drum ne-am intalnit cu Arina care a fost sunata de Vlad.
-Doamne ce m-am speriat cand mi-a zis Vlad ca esti in spital, ce ai, esti bine?
-Da, sunt mai bine, nimic grav.
-Pai daca nu e grav, nu ne mai speria si tu atat.
Si am ras cu totii. Urmatoarea zi parintii au venit acasa din vacanta si eu mi-am luat ramas bun de la baieti si am plecat acasa. A fost o saptamana nebuna, dar mi-a placut.
Intr-o dimineata primesc mesaj de la Cristi:
-Vin-o in parcul nou la ora 13:00, e urgent.
Ma tot gandeam ce are sa-mi zica asa ca la 13 eram deja acolo. Cand am ajuns acolo, el ma astepta si m-a rugat sa ma prefac prietena lui pentru o perioada, ca cica vrea sa scape de fete.
-De ce ma rogi pe mine si nu pe alta?
-Ca tu esti singura fata care nu esti disperata dupa mine.
-Ce increzut esti.
-Asa sunt eu, deci ma ajuti?
-Si mie ce-mi iese?
-Pai o gramada de fete care te vor urâ si atentia mea.
-Asta-i tot ce-mi lipseste acum, dar fie, daca ma rogi :))
-Si chiar accepti?
-Vrei sa ma razgandesc?
-Nu
-Si ce ar trebui sa fac?
-Pai pe moment nimic, dar acus vor veni niste fete prin parc si va trebui sa ne tinem de mana si sa ne sarutam, daca nu esti impotriva?
-Ciudat, cateva luni in urma nici nu m-ai intrebat daca poti face asta si acum imi ceri permisiunea?
-Se mai schimba oamenii.
-Cam da :))
Dupa cum a zis, la scurt timp au venit si fetele, iar eu si Cristi ne-am sarutat. El dupa m-a dus acasa si mi-a multumit pentru tot, atunci simteam cum ma indragostesc desi stiam ca nu-mi face bine. Dupa un timp chiar credeam ca el ma place si vroiam sa-i zic ca-l plac pana cand intr-o zi l-am vazut cu Buse sarutandu-se chiar in fata mea, atunci inima am simtit cum mi s-a oprit si am inceput sa plang, nu ma puteam opri asa ca am fugit sa nu ma vada. Din acea zi m-am inchis in mine, nici macar Arinei nu-i mai ziceam ce simt, am inceput sa fumez, pe ascuns, fiindca ai mei nu suporta tigara si nici nu vroiam ca cineva sa stie.

Experienta mea cu MunteniiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum