Buna , eu sunt Spirit un cal singuratic caruia i se poate fura mai greu inima.
Însa acest lucru a reusit sa il faca Mira. O iapă curajoasa , căreia viata a invațato sa se maturizeze prea repede... Spirit a fost impresionat de frumusetea , sufletul si gandirea acesteia. Într-o zi pe cand își căutau un adapost Mira a fost atacata de o haita de lupi , însa Spirit a salvato punandusi viata in pericol. Dupa ceva timp au gasit un adapost. Mira ramasese gravida , aceasta veste l-a bucurat imens de mult pe Spirit , si l-a motivat sa lupte mult mai mult pentru familia sa. Cu trecerea timpului mânzul celor 2 parinti a venit pe lume. Un manz care semana foarte mult cu Mira. Insa inima si curajul la mostenit dela tatal sau. Numele sau era Minimus. Era foarte jucaus. Însa acest lucru l-a facut pe tatal sau sa isi puna viata in pericol de nenumarate ori. Cand Minimus avea doar 2 anisori mama sa Mira i-a mai adus pe lume un fratilor pe nume Clerans . Acestia crescuse. Insa nu se intelegeau doc bine din prizma faptului ca se indragostisera de aceeasi iapa. Acest lucru i-a facut pe acestia sa se urasca.
Devenisera dusmani... Intr-o zi se intalnira... Minimus il ataca pe fratele sau mai mic... Insa acesta scapa. Deodata aparu o haita de lupi , Minimus fugii lasandul pe fratele sau in urma. Haita sari pe Clerans... In aproape ultima clipa a vietii sale tatal sau Spirit sari salvandul pe Clerans. Deodata aparu Minimus incercand sa il ajute pe tatal sau... Haita de lupi fugii, insa Spirit se prabusi. Copii sai ajunse langa el si vazura ca acesta este mort. Separe ca Minimus a ajuns prea tarziu.
Va urma...
Capitolul 2 va fi publicat pe data de 20.3.2017.
CITEȘTI
Povestea Unei Familii De Caii!!!🐴🐴🐴🐴🐴
Actionîn aceasta poveste este vorba despre un cal singuratic care își crează o familie. El trece prin multe peripetii pentru familia sa. Pentru a afla sfarsitul povestii rameniti alaturi de eroul nostru si familia sa...