HAYATIMIN DÖNÜM NOKTASI

3 0 0
                                    

Herkesin bir hikayesi vardır. Mutlu sonla bitmesi için çabalayan. Bu da benim uzun,huzurlu,bazen hüzünlü ama sürekli güçlendiğim ve iyi kötü olan anılarımla dolu hikayem.
 
Okulların kapanmasına 3 hafta kalmıştı. Lise sona gidiyordum. Dolayısıyla baya sıkılmıştık havalar da ısınmıştı. O sabah okula gitmemeye karar verdim. Ve birden annemin çığlığıyla uyandım ve korece küfürler etmeye başladım. Aslında annemin sesi çok güzel ve inceydi ama uyku benim için çok güzel bir şeydi. Neyse annemin dediği şeyden sonra şok olmuştum. İki ay önce en iyi arkadaşımla,dört yılda bir düzenlenen Korea Seoul University bursluluk sınavlarına girmiştik ve bunun için çok çalışmıştık. Sınav Korece ve her dersten vardı. Ve bursluluğu tüm zorluklara karşı kazanmıştık!..
Hemen bir çığlık koparttım ve sevinçten ağlamaya başladım. Hemen en iyi arkadaşım Yasemin'i aramıştım. O da öğrenince ağlamaya başladı ve hemen bize geldi. Gelince kapıda öyle bir sarıldık ki yere düştük. O anki halimiz çok komikti. Kahvaltı ettik ve evde şarkılar söylemeye başladık,Korece çalışıp Korece yi unutmamak istedik .Sonra giyinip çarşıya çıktık. Seoul sokaklarında gibi hayal ettik kendimizi. Hayali bile çok zevk verici çünkü neredeyse 10 yıldır hayranı olduğum bir şehire hayallerine,Kore'ye sonunda gidiyordum.(Lise son sınıf olduğun için 10 yıl olmuş ksjs). Bütün gün gezip uçak biletlerini ayarladık. Ben,Yasemin ve annem gidiyorduk. Yasemin'le uzaktan akrabaydık bu yüzden annelerimiz tanışıyordu ve annemde genç oldugu icin bizimle o gelecekti. Sadece bir ay bizimle kalıp gidecekti.
Ertesi sabah okula gittim ve arkadaşlarıma bu haberi verdim. Herkes çok sevindi cunku benim ve Yasemin'in ne kadar iyi bir A.R.M.Y olduğumuzu biliyorlardı. Öğretmenlerimiz de biliyordu elbette ve sınıf öğretmenimiz Yeliz hoca bizi çok tebrik etti. Ta ki biri etmedi. O da eski sevgilim ve Yasemin'in eski sevgilisi Ayberk'ti...

Ayberk ve ben sekizinci sınıftan lise iki ye kadar çıkmıştık. Fakat beni Yasemin'le aldattı, kardeşimle!! Biz Ayberk'le çıkalı bir hafta olmuştu ve ben bunu Yasemin'e bile soylememistim cunku pek guvenmiyordum,ve haklıymisim. Aldatmış ikimizi de birbirimizle hemde. Ama bilmiyorduk öğrenince Ayberk'in evine gidip onu göt ettik ve Ayberk'e küstük. Dört ay geçti ve Ayberkle Yasemin kanka oldu,Ben olmadım. İyi anlaşmışlardı ve hafta sonu Ayberk Yaseminlere geliyordu bende gidiyordum ama pek fazla iletisim kurmak istemiyordum. İki ay falan arkadaş kaldik sonra Ayberk yeni arkadaşları için bizi sattı anlayacağınız.

 Neyse Ayberk bizi hiç kutlamadı ve o gece bana uzun bir mesaj yazdı. Mesajda kısaca 'Gideceğin haberi doğru mu?... Seni çok ozleyeceğim ve eskiden yaptıklarım için çok üzgünüm nolur bana geri dön senin için her şeyimi feda ederim Defne'm ne olur yine benim ol. Seni her zaman özlüyorum,tamam eşeklik yaptım ama,geçmişi unutalım beni yeniden sev. Nolur gitme ÖZLERİM' Yazıyordu. Bende ona'Bana bak Ayberk! Öncelikle yeniden seni sevmemi istiyorsun anlıyorum seni ama o defterler iki yıl önce kapandı anlatabiliyor muyum? Ben artık başkasını seviyorum. Ve özleseydin,sevseydin başından beri değer verirdin. Ayrıca ve ayrıca ben neredeyse on yıldır Kore hayalleriyle yaşıyorum beni artık hiç kimse burada tutamaz. Konuyu kapat,umarım anlamışsındır ne demek istediğimi' Yazdım. O da 'Senin Suga denen itten başkasını gözün görmüyor ki. Aşık olmuşsun ona her hucren Suga için yaşıyor sanki. Yeter be deli oldun onun etrafında' yazdı. Ben ise küfür etmemek için kendimi o kadar zor tutuyordum ki. Sadece 'Evet amk varmı on senedir aşığım ona her saniyem,her dakikam onun için atıyor. Onun için yaşıyorum ve onun için üstlendiğim zorlukları çektiğim acıları anlayan sadece A.R.M.Y arkadaşlarım var ve şimdi beni rahat bırak!!!' Yazdım. Konu kapandı.
Sonraki gün Yasemin le I GOT7 olmaya karar verdik ve GOT7 dinledik. Tabiki her zaman ki gibi çok aşık olmuştum. Ama 10 yıldır beni etkisi altına alan Suga ve kocam olan Suga'yı asla aldatmak istemiyordum nznd. Evet kocam hıh jsjd. Ama Bambam öyle böyle degildi ki.. Ama Suga benimdi ve bunu sosyal medya uzerinden 50.000 kisi biliyor o yuzden.
  
EVET BU BÖLÜM BU KADAR ☺️ YAZDIKÇA PAYLAŞACAĞIM💓 SARANGHAEEE

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayallerime Koreye👍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin