"Timmy! Timmy!" Volal zoufale starší na mladšího. "Nech to tam a poběž!" Popadl svůj batoh plný peněz, sundal tmavý šátek z úst a utíkal z místa zločinu. Ale neuslyšel za sebou kroky, už už se za ním chtěl vracet, když uslyšel něco, co mu způsobilo rychlý tlukot srdce, zpocené čelo a svůj život za mřížemi. "Odložte tašku, klekněte si, ruce za hlavu a ani hnout!" Zaječel policista přísným hlasem na pěta-dvacetiletého Johna.
Starší vzhlédl k policistovi a co neviděl, malého, ubrečeného Timmyho v poutech. "Kurva" Odsekl, když do něj policista zezadu strčil a jeho obličej se dotkl špinavé země. Pouta ho taky neminuly. O pár minut později nasedali do auta se spuštěným majákem. John přimhouřil oči nad tím otravným majákem a oklepal se.
Policisté je rozdělili do dvou aut, což se Timmymu nelíbilo. On by radši s Johnem, aby mu mohl rovnou nějak dát hlavičku a omdlít, aspoň by nějakou dobu nevěděl, co ho čeká, ale to nemohl. Mladší stále brečel, slzy, které chtěly začít usychat byly nahrazeny novými. Policista už ho měl plné zuby, ale nezmohl se na nic víc, než jen na okřiknutí. "Drž už hubu, smrade." Což mladšího rozbrečelo víc.
Následovala zdlouhavá cesta do věznice. O věznici se všeobecně neříká nic hezkého. Nic hezkého pro nováčky, mladé, staré či ve věku, který si můžete představit. Říkalo se, že nováčky znásilní gorily, které si tam už nějakou dobu poseděly. Říká se toho hodně, ale nikdo nezná pravdu. Ale malý roztomilý Timmy se ji brzy dozví. Modlil se jen, aby tam nemusel trčet se starým uslintaným pedofilem, co si bude mnout ruce na to, aby se ho mohl aspoň jen polštářkem prstu dotknout.
Ale nebojte, Timmy skončil ve vězeňské cele s Johnem. John nebyl z toho dvakrát nadšen, věděl, že ho Timmy nenávidí.. Věděl, že bude muset Timmyho bránit, když půjde o ty slizké chlapy. Věděl, že nebude zvládat se mýt v jedné místnosti s pedofily a Timmem, protože Timmyho zadek byl něco, čeho se John chtěl dotknout už dávno, třeba hned po tom, co by si odnesli těch milion dollarů. Mohli by si bydlet na Hawaii v malém domečku u Pacifického oceánu. Mohli by si užívat dny u slunce v krásném prostředí. Plným kokosů, sexy hawaiiských tanečnic a spoustou alkoholu.
O tom si mohl nechat jen zdát.
Teď mohl začít myslet na to, co řekne Timmyho rodině a své adoptivní matce.
Pěkně to posral.
Ale tím by přece měl začínat každý top příběh ne?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Procházeli uličkami, hmatali po nich černoši, běloši a různí smíšenci. Timmy uhýbal každé šmátravé ruce, co se ho snažila chytit. Dařilo se mu dobře. John jen koukal znechuceně do země a také na Timmův dokonalý zadek, který mu pomohl se cítit mnohem líp.. Až mnohem líp. Zkousl si ret a proklínal každý další krok, co musel udělat. Odemkli jim celu, ihned do ní vpadli. Na posteli měli připravené vězeňské oblečení. Celá cela smrděla, neskutečně moc. Timmy si zakryl nos a snažil se dýchat tak, že nedýchal.
Byly jim odebrány pouta, promnuli si ruce a John si hned sedl na postel, která se prohnula. Timmy si zamračeně sedl na stůl naproti němu a prozkoumával ho pohledem. John to věděl, proto mu v hlavě šrotovaly různé omluvy, ale jako kdyby mu někdo vzal hlas. Nedokázal se odhodlat, ale po chvilce už vyslovil pár slov, které zněly jak kuckání či hlas kuřáka. "Timmy.. já nechtěl, mrzí mě to."
Timmy si odfrkl a sklopil pohled. "Tohle nás na svobodu nevrátí." John jen chápavě přitakal hlavou a začal si dál mnou zápěstí, které mu svíraly ty hrozná pouta. Ano, měl rád pouta, ale ty sexuální hračky, ne reálná. Navíc je měl až moc utažené. Timmy si prohlížel Johna a všiml si též těch modřin, co se mu tam tvořily. Povzdechl si, seskočil ze stolu a vzal ho za ruce. John samým leknutím rukama trhl a hlasitě polkl. Timmy se lekl jeho reakce a chtělo se mu brečet.
ČTEŠ
PrIsOnErS
RomanceJohn s Timmotym se potkají ve vězení. Za společnou aktivitu, kterou spáchají den před tím. Každý si ale odsedí svůj trest na jinou určitou dobu. Ptáte se proč? Timmy byl spolupachatel a John pachatel, který vše narafičil, ukradl a zmanipuloval maléh...