ilk başlangıç

6 0 0
                                    

Unutulmaz gerçekler, hayatlar ve hayaller sen gerçek aşkını bulana kadar sürer. Bir başlangıç yaparsın nefesini unuttuğunu hissedersin ama gerçekler senin ya bıçak gibi sırtına batar ya da kalbine sevenin girene kadar . Ne kadar acı çektiğini unutmaya çalıştığın halde biri çıkar karşına bir bakmışsın bütün acıların gider ben şanslı olarak mı geldim şansız olarak mı geldim bilmiyorum bunu hayatımda neler olacak onuda bilmiyorum benim adım kar ismimi seviyorum insanlar dalga geçse bile seviyorum.

Adımı söylemiştim yaşım 18 üniversite sınavlarına hazırlanıyorum annem ve abimle aram çok iyi ama babamla değil çünkü bizi terk edip gidene kadar sırf sekreteriyle kaçtı da diyebiliriz. Neyse nerde kaldık sınavlara hazırlanıyorum ama bu sefer özel liseye gideceğim abim istedi diye bilmiyorum neden aldı okuldan insanlar arkamızdan konuşuyormuş bilmiyorum ne konuştuklarını abim sen bilmezsende olur dedi. Küçüklük arkadaşımla gideceğim ikimizinde seveni olmadı şimdiye kadar hep yalan filan dedik ama nerden bilebilirsin ki gideceğim okulda hayatımın değişeceğini.

Bir umut düşünüyorum belki gelecekte her istediğimi yaparım diye umut ediyorum nefesime nefes olanım olacak mı diye? Ama hayal etmekten hiç vazgeçmedim geçmemde müzikle bile mutlu olan insanım büyük sözlere gerek yok kendi sözünde seven biri olsun yeter.

Hep hayallerimdeki gibi bir erkeğe kavuşabilcem mi ya da hep böyle yalnız mı olacağım mavi gözlerim kızıl   saçlarım var hafif çillerim var bu halimde beni kabul eden olacak mı acaba ne dersin günlüğüm sence olacak mı???

Günlüğümü kapattım kilitli çekmeceme koydum yarın yeni hayat yeni arkadaşlar ve en önemlisi yeni okul beni bekler :) müziksiz uyumam da ve kendimi uykunun kollarına atıyorum...

unutulmaz aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin