27. daļa: Kajs Kalbejs

98 18 2
                                    

Mazliet vēl parunājām un es  aizgāju. Atpakaļ uz savu istabu. Iegājusi istabā Jimin saldi gulēja gultā.
Piegāju pie rakstāmgalda un meklēju dokumentus par dēliņu . Brīdi meklejusi atradu.

Dzimšanas apliecība

◻️◻️◻️◻️◻◻️️_◻️◻️◻️◻️◻️
Kajs Kālebs Frejs
2016 gada 17.aprilis

                               Vecāki

Tēvs - Gabriels Germans

Dzimšana kods - *****-*****

Māte - Kasandra Klēra Freja
Dzimšanas kods - *****-******

Paraksts

Datums
2016.17.04

Skatoties man nobira pārs asaras uz apliecības. Viņš bija tik mazs uz vārgs, bet viņu nogalināja cilvēks kuru mīlēju. Tikai līdz tam brīdim kā uzzināju viņa patieso dabu. Viņš mani izmantoja. Kad vēl nebija pieteicies bērns mani sita . Viņa acīs cerēju redzēt atkal to gaišumu. Ko vairs es nespēju redzēt un kad pieteicās bērns viņš mazliet labojās, bet tad uz mani bļāva vai strīdējās par ne ko. Tad pienāca tā diena kad piedzima mans dēliņš un pats nedēļas pēc bērna piedzimšanas viņš viņu nodūra. Manas asaras lēni traucās gar maniem vaigiem. Kads pienāca pie manis un no mugurpuses apskāva.
Jimin - sirsniņ...
Viņa balsi varēja dzirdēt rūpes un miegainību.
Jimin - nāc iesim gulēt...
Ar asarām acīs piecēlos un devos ar Jimin kopā gulēt. Palīdu zem segas un centos iemigt. Jimin itkā baidītos mani pazaudēt pievilka pie sava trenētā auguma. Pieskarās ar degunu pie mana kakla un kaut ko nomurmināja manos matos. Šī ir reize kad es sajūtos droši un pasargāta no ārpasaules.

Kritušais Eņģelis [Jimin ] (Labošanā) Where stories live. Discover now