Λυδίας Pov
Καθώς περπατούσαμε στην τάξη με τον Άλεξ , είδαμε ένα αγόρι να περπατάει προς τα εμάς με ένα χαζό χαμόγελο. Με πλησιάζει και μου λέει 'Ώστε εσύ είσαι η καινούρια εε ? Έλα να σε ξεναγήσω στο πιο κουλ σχολείο σε ολόκληρη την Ελλάδα' ένιωθα το Άλεξ να σφίγγεται δίπλα μου. Μα καλά τι γίνεται εδώ ?
'Αα ναι πως είπαμε το ονοματάκι σου ?'με ρωτάει με ένα ηλίθιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο του ! Το πολύ δύο λεπτά μου μιλάει και έχω αρχίσει να τον αντιπαθώ!
'Με λένε Λυδία... Εμμ οχι δεν θέλω να έρθω και όπως βλέπεις πάμε στο μάθημα' του είπα κάπως γρήγορα.
'Άρε μπαγάσα την πήρες και αυτήν εε πριν καν μπει καλά - καλά η σχολική χρονιά' απευθύνθηκε στο Άλεξ .
'Πάρη σκάσε μην σε πάρει ο διάoλος!! Οπότε τον λένε Πάρη. Ο Άλεξ είχε γίνει κόκκινος από τον θυμό και ενώ του φώναζε αυτός γελούσε ειρωνικά .Όταν ο Αλεξ τελείωσε ο Παρης γυρνάει προς τα εμένα και μου λέει
' Δεν σε είχα για τόσο εύκολη , φαίνεσαι καλή κοπέλα , αμα θες πάρε το τηλέφωνο μου να κάνουμε και μαζί τίποτα 'μου είπε δίνοντας μου το χαρτί και χαμογελώντας πονηρά. Μα τι λεει ,πάει καλα ??
'Λυδία κλαις ?' με ρώτησε ο Αλεξ . Δεν είχα καταλάβει ότι έκλαιγα. Κανένας και πότε δεν μου έχει μιλήσει τοσο άσχημα.'Θα πεθάνεις πούστη!' Είπε ο Άλεξ έτοιμος να του ορμήξει. Όχι όχι δεν θέλω να τσακωθεί με κάποιον για εμένα.
'Σε πα-παρακαλώ πάρε με από εδώ ' του είπα τραβλίζοντας. Αυτός με πήρε αγκαλιά και μου λέει 'Μην ανησυχείς...θα τον κανονίσω μετά τον μαλάκα.' Βγήκαμε απο το σχολείο και καθίσαμε σε ενα παγκάκι . ' Εειι μην στεναχωριέσαι. Είναι ένας μαλάκας και μισός . Σε είδε έτσι κούκλα που είσαι και ζήλεψε που ήσουν μαζί μου!' Μου έλεγε με ένα χαμόγελο. Δηλαδή με θεωρεί όμορφη ? Τι καλός !
'Σ'ευχαριστώ'Του λεω σκουπίζοντας τα δάκρυα μου ' Μα γιατί με ευχαριστείς ?'με ρώτησε γεμάτος απορία
'Που με πήρες μακρυά απο αυτόν τον Πάρη ή όπως τον έλεγαν..' 'Οο έλα εδώ ' μου λέει και με παίρνει μια σφιχτή αγκαλιά ! Δεν ξέρω γιατί αλλά μου άρεσε αυτό.Το κουδούνι για διάλειμμα χτύπησε και όλα τα παιδιά ήταν έξω τώρα.'Λοιπόν.. θα σε αφήσω τώρα να κάνεις καινούριους φίλους θα τα ξαναπούμε' μου λέει και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο.
Η μέρα κύλισε γρήγορα και έτσι πήρα τον δρόμο για τον γυρισμό. Ήταν ωραία και αρκετά ήρεμα. Με το που μπήκα σπίτι η αγαπημένη μου μυρωδιά μου έσπασε την μύτη! ΣΟΥΦΛΕ!
Λ:Μαμααα γύρισα.
Μ: Καλώς την ! Πώς πέρασες πρώτη ημέρα στο ελληνικό σχολείο?
Λ:Αρκετά καλά!
Μ: Έκανες φίλες ?
Λ:' Όχι αλλά γνώρισα ένα πολύ γλυκό αγόρι!' της είπα γεμάτη αυτοπεποίθηση.
Μ:'Ωωχχ ερωτεύτηκες πρώτη μέρα στο σχολείο ?
Λ:' Ποίος μίλησε για έρωτα ? 'Την ρώτησα εντρομη.
Μ:' Χαχα σιγα καλέ! Ελα κατσε να φας να σου πω και εγώ τα δικά μου..
Ξεκίνησα να τρώω και της λέω
' Λοιπόν σε ακούω'
Μ:' Άκου αγάπη μου ... το ξέρεις είμαι νέα ακόμα και θέλω να φτιάξω πάλι την ζωή μου ..' εδώ έκανε μια παύση 'Μαμα αυτό είναι πολύ καλό που ακούω ! Πρέπει να ξανά φτιάξεις την ζωή σου, είσαι νέα ακόμη και σου αξίζει πραγματικά!' Της είπα και αυτή βουρκωμένη με πήρε αγκαλιά και μου είπε ' Αγάπη μου έχω βρει τον άνθρωπο που θέλω να περάσω όλη μου την ζωή ... Τον λένε Μάριο και είναι δύο χρόνια μεγαλύτερος από εμένα .. Είναι και αυτός χείρος και έχει και έναν γιο ..'
Λ: 'Πολύ ωραία λοιπόν θέλω να μου τον γνωρίσεις! '
Μ:'Εκλεισε! Αυρ3ιο το βράδυ θα τον καλέσω για δείπνο! ' Μου είπε γεμάτη ενθουσιασμό. Αφού τελείωσα το φαγητό μου την φίλησα και πήγα στο δωμάτιο μου. Χαίρομαι γι'αυτήν. Της αξίζει να είναι χαρούμενη. Αφού διάβασα για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας , άνοιξα το λαπτοπ να μπω λίγο στο Facebook και να ακούσω τραγούδια. Έβαλα το αγαπημένο μου τραγούδι στο YouTube και συνδέθηκα στο προφίλ μου . Ειχα δύο αιτήματα και ένα μήνυμα. Το ένα από τον Άλεξ-μα καλα πως με βρηκε?- το οποίο το δέχτηκα αμέσως και το άλλο ήταν από τον Πάρη ... Δεν τον συμπάθησα καθόλου οπότε θα φάει delete! Άνοιξα το μήνυμα και ήταν από την κολλητή μου από Αγγλία μιλούσαμε στο chat . Εκεί ήταν απόγευμα. Η ώρα είχε πάει 11 και νύσταζα .. Περιμένω με ανυπομονησία την αυριανή μέρα!
ESTÁS LEYENDO
Λυδία (Readint2017 )
Chick-LitΗ Λυδία Παπαϊωάννου είναι ένα 16χρόνο κορίτσι το οποίο πριν από ένα χρόνο μετακόμισε με την μαμά της στην Ελλάδα απο Αγγλία. Η προσαρμογή της όμως δεν είναι τόσο εύκολη. Καινούριο σχολείο , νέοι φίλοι αλλά και εχθροί... Τι θα γίνει όμως όταν η μαμά...