hoofdstuk 15

30 7 6
                                    

Ik kijk hem aan. Wat heeft Tom me zo juist verteld? Hij is verliefd op me? Op mij? De beste vriend van Jules? Zijn ze nu nog wel beste vrienden? Zonder dat ik het weet, komt de bus aangereden. We staan op en stappen in. Er zit bijna niemand in de bus. Ik kijk naar buiten. 'Dusss.....', zegt Tom. Ik kijk hem aan. 'Hoelang al?', vraag ik hem. Hij kijkt naar de grond en krabt in zijn nek. 'Sinds mijn verjaardag in Frankrijk, de eerste keer dat ik je zag', zegt Tom en kijkt me aan. Ik hap naar adem. Jezus! Zo lang al. Oh mijn god. Wat moet ik doen. Na 15 minuten stopt de bus. We stappen uit. 'Welke trein moet je hebben?', vraag ik Tom. 'Ik moet naar spoor 5', zegt Tom en draait zich om naar mij. Hij komt steeds dichterbij. Ik wil me om draaien, maar ik sta aan de grond genageld. Tom drukt zijn lippen op die van mij. Ik sta verstijfd, maar ik ga wel mee met hem. Na een tijdje duw ik hem van me af. 'Dit kan echt niet, Tom', zeg ik. 'Tom ik vind je heel leuk en aardig en je bent echt hartstikke lief, maar ik ben echt verliefd op Jules', zeg ik en kijk hem aan. 'Dat begrijp ik', zegt Tom heel droog. 'Zullen we dit gewoon vergeten? Ik vertel het niet tegen Jules', vraag ik Tom en hij knikt. Ik knuffel hem en hij loopt naar zijn perron. Ik blijf even staan. Ik staar naar de grond. Ik draai me om en loop terug naar de bushalte. Ik kijk hoe laat er een bus vertrekt en zie dat er geen enkele bus meer naar mijn bushalte gaat. Ik scheld en stamp op de grond. Ik begin naar huis te lopen en voel dat het ook begint te regenen. Na een kleine 30 minuten lopen kom ik thuis aan. Ik open de deur en ren gelijk naar de badkamer. Ik trek mijn natte kleding uit en ga onder een extra heette douche staan. Ik vergeet alles om me heen. Na 10 minuten droog ik me af en sla ik de handdoek om me heen. Ik gooi mijn natte kleding in de was en loop door naar de kamer van mij en Jules. Jules zit nog steeds op het bed. Hij kijkt op als hij mij in de opening ziet staan. Hij komt van het bed af en loopt naar me toe. Ik sla mijn armen om hem heen. 'Ik ben niet verliefd op Tom. Ik hou van jou en niemand anders', zeg ik en kijk hem aan. 'Ik hou ook van jou', zegt Jules en kust me. We eindigen samen op het bed en vallen knuffelend in slaap.

Ik word wakker naast Jules. Zijn ogen zijn nog dicht. Ik maak me los uit zijn armen en ga op mijn rug liggen. Ik kijk hoe laat het is. 08:00 uur. Beetje vroeg. 'Hey', hoor ik een slaperige stem zeggen. Ik draai me om en zie dat Jules wakker is. 'Hey', zeg ik en ga weer in zijn armen liggen. 'Ga je mee douchen?', vraagt Jules. Ik knik en samen lopen we naar de badkamer. Na het douchen ren ik met mijn handdoek naar de kamer. Jules komt achter me aan gerend. Ik laat me weer op het bed vallen. Jules springt boven op me. Ik lach en probeer onder hem vandaan te komen. Het lukt niet, omdat Jules natuurlijk 10x sterker is dan mij. Na een tijdje lukt het me om ons om te draaien waardoor ik boven op hem zit. 'Geef je maar over!', roep ik. 'Nooit!', roept Jules lachend. Hij begint me in mijn zij te kietelen. Ik schater het uit. Na een tijdje spring ik van het bed af en kleed me aan. Jules zit me de hele tijd aan te kijken. 'Wat is er?', vraag ik hem. Hij grijnst en zegt: 'Niks, je bent gewoon mooi.' Ik voel een blos over mijn wangen trekken. 'Kleed je aan Jules', beveel ik hem. Hij staat op en begint zich ook aan te kleden.

Jules is gaan wandelen met Olivia. Ik ben thuis een beetje huiswerk aan het maken. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik wordt gebeld. Er staat groot TOM op het scherm. Ik neem op. 'Hallo met Marley!' 'Hey Marley, met Tom', hoor ik Tom zeggen. 'Hey, wat is er?', vraag ik. 'Oh niks ik wilde gewoon even kletsen', hoor ik Tom zeggen na een tijdje stilte. 'Volgens mij wilde je wat vertellen.', zeg ik. Ik hoor dat Tom aarzelt. 'Oke Marley ik kan je echt niet uit mijn hoofd krijgen' Ik voel weer een blos over mijn wangen trekken. 'Ik ben echt smoorverliefd op je', zegt Tom. 'Tom, ik vind je echt heel leuk en lief enzo maar ik ben niet verliefd op je. Het spijt me', probeer ik aardig te verwoorden. Opeens hoor ik Tom's stem overslaan. 'JE MOET MIJ OOK LEUK VINDEN, MARLEY, WIJ ZIJN VOOR ELKAAR GEMAAKT! WIJ HOREN BIJ ELKAAR. NIET JIJ EN JULES. JIJ HOORT BIJ MIJ!', schreeuwt Tom in de telefoon en hij hangt op. Ik gooi mijn telefoon op de tafel neer. Er klopt iemand op de deur. 'Marley?'

 Hey allemaal! Hoofdstuk 15 alweer!
Ik hoop dat het verhaal leuk en spannend genoeg is!
Als jullie opmerkingen of tips hebben, vertel ze!
Bedankt voor het lezen!

Fucked UpWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu