Pam pam 😂 uite ca am adăugat și capitolul 3 azi nu joi sau vineri 😂😂😏 Spor la citit dragii mei ❤
~Shawn P.O.V~
După majoratul Laviniei am dormit cu ea . A fost minunat . Toată noaptea am strâns-o in brațe . E atât de drăguța când doarme ❤ Nu știu cum sa o zic dar cred ca m-am îndrăgostit 😍❤
~Lavi P.O.V ~
Uff deja e dimineața 😞 Nu vreau ! Vreau sa stau cu Shawn sa ma strângă in brațe, sa ma pupe / sărute pe frunte sau pe obraz ❤ Probabil astăzi pleacă 😞 am să-l întreb ca îl văd treaz
E- Ummm.... Shawn pot sa te întreb ceva ?
S- Desigur ! Orice frumoaso !
E- Um tu când pleci?
S- Eu mai stau aici pana luna viitoare . De ce intrebi ?
E- Tu vorbești serios ?! Aproape tip de fericire . Ce ma bucuuur! Nu-i așa ca vei sta aici cu mine ?
S- Pai nu prea am unde sa ma duc ... de fapt am la hotel dar nu cred ca ți-ar conveni 😂.
E- Normal ca nu 😂 Stai aici cu mine te rog frumoooos ❤
S- Doar dacă faci ca un copil de 5 ani 😂.
E- Shawny te loggg frumos sa lămâi cu mine pana pleci înapoi in tulneu , plus ca am etalat boticul😹
S- Bine rămân 😹 Îți sta bine cu botic, spune și ma pupa pe obraj aproape de buze .
E- Dacă tot ne-am trezit haide jos sa preparam micul de jun. Astăzi Ash și mama sunt plecați pana mâine dimineața .
S- Bine și ce propui sa gătim ? Orice in afara de roșii te rog , le urăsc .
E- Bine vom face omleta .
S - Yaaaaaaaaaaaay !! Ador omleta , de unde știi ca îmi place ?
E- Ce nu știu eu despre băiatul visurilor mele ?
S- Ce tocmai ai spus ?
După ce am realiza ce am rostit mi-am pus mâna la gura sa nu mai scoată alte tâmpenii .
S- Tocmai ai zis ca sunt băiatul visurilor tale :)
E- Bine ma dau bătută ... Da , ești idolul și băiatul visurilor mele de când eram in clasa a 9 a , mereu am sperat sa te întâlnesc ...
S- Si uite-ma , sunt aici pentru tine ... știi de ce ?
E-De ce ? Spun uimita .
S- Pentru ca din clipa când am auzit de tine și de trecutul tău dureros am decis sa vin, sa te cunosc , sa te ajut cu orice pot , sa fiu lângă tine ❤ Când razi sa rad și eu cu tine , când plângi sa plâng și eu cu tine ... pentru ca te-am iubit di te iubesc din prima clipa in care te-am văzut . :)
E- Shawn ... și eu te iubesc foarte mult , știi asta , dar tu poți avea fete mai frumoase ca mine . De ce eu ?
S- Pentru ca ești specială , spune și ma săruta apăsat pe buze . Ești cea mai frumoasa persoana pe care am văzut-o pana acum ❤ Și vreau sa te întreb dacă vrei sa fi iubita mea ?
E - Shawn nu .... nu pot sa te refuz ❤ Te iubesc din toată inima mea !❤
S- Și eu ❤
După ce am mâncat am mers in camera mea , Shawn și-a luat chitara și a început sa cânte Never Be Alone (media). La sfârșit mi-a spus ,, Niciodată nu vei fi singura ! Sunt aici pentru tine ! ❤"
Gata și capitolul 3 , sper ca va place ❤ Va rog mult de tot sa îmi Spune-ți părerile voastre și dacă tot treceti pe aici lăsați și o stelutza :)) Scuzați eventualele greșeli ❤ Lavi a încheiat ❤
CITEȘTI
Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog "
RomanceLavi este o fata simpla cu un trecut dureros . Totul se schimba când își intalneste idolul . Veți afla mai încolo ce se întâmpla ❤