Hayat sana doğru esen bir rüzgardır ve sen o rüzgara direnmelisin.
♒♒AYLİN🌙
Duygusuzluk. Bu kelime tam Aylini anlatmaktaydı.
Kafasını yastıktan kaldırarak düşündü genç kız. Aslında fazla duygulu bir insandı. Fakat bunu kimseye yansıtmıyordu.
Biliyordu ki duygularını belldi edeceği kişi onun için önemli biri olacaktı.
Genç kız en çok bundan korkuyordu. Çünkü eğer o kişi karşısına çıkarsa gözü ondan başkasını görmeyecek , gözü kör olacaktı bu sevgi dumanında.
Oflayarak yataktan çıktı genç kız. Banyoya doğru ilerlerken bir yandan düşünüyordu . Lise hayatı nasıl olacaktı.
Herzaman hayatında macera olsun istiyordu. Lisede güveneceği , eğleneceği dostları olsun istiyordu.
Genç kızın bu hayatta en önem verdiği şey dostluktu. Dostları için yapamayacağı fedakarlık yoktu.
Banyoya girdikten sonra elini yüzünü yıkadı. Elini iki yandan lavaboya yasladı ve aynadaki aksine baktı.
Kahve saçları sağ yanından örülmüştü ve bakışları uykuluydu.
Aynada yüzünü incelerken sıra sabah bakmayı sevdiği gözlerine geldi.
Ela gözleri ilk bakıldığında kahve rengi görülürdü. Fakat güneş vurduğunda , çok ağladığında ve sabah ilk kalktığında yeşil oluyordu.
Neşeden yoksun bir şekilde gülümsedi genç kız. Gözleri bile hangi renk olacağına kararsızdı tıpkı kendisi gibi.
Bir okadar neşeli ve eğlenceli bir okadar ise soğuk ve duygusuz olabiliyordu bazı durumlarda.
Kafasını iki yana salladıktan sonra eline havluya uzattı ve yüzündeki ıslaklıktan kurtuldu.
Gözlerinin ağladığında renk değiştirmesi ona bir hediye olduğunu düşünür her zaman .
Ağlamayı sevmezdi fakat ağladığında gözlerinin aldığı renge bayılırdı.
Banyodan çıkıp tekrar odasına geldi ve yatağa yattı. Yatmasıyla kendini düşünceler denizinde bulması bir oldu.
Kendisi o kadar karışık bir insandı ki duyguları , düşünceleri farklıydı. Tek bildiği ise hayalleri onun tek gerçeğiydi.
ŞİMAL⭐
Gözlerini umursamazca etrafinda gezdirdi genç kız. Bakışları çevredeki herşeyi sorgularcasınaydı.
Daha sonra kafasını etrafı aydınlatan sahte ışıklara rağmen kendini belli eden küçük yıldızlara çevirdi.
Uzun uzun baktı genç kız gözüne bir şey ilişti.
Gökyüzündeki en parlak yıldıza dikkatlice baktı. Bu küçük yıldız aklındaki birçok yeri uyandırmıştı.
Umutlarını , hayallerini, inandığı, sevdiği herşey geldi aklına.
Aklında bir labirent çizmişti. Çıkışı olan ama hayalleri olmayan ve hayallerine ortak olmayan insanların asla çıkamayacağı bir labirentti bu.
Onun hayalleri vardı. Başkası tarafından yıkılan ama onun için hayati değer taşıyan hayalleri.
Çocukluk hayalleri yıkılmış olabilir. Enkaz altında paramparça olmuş , tozlu duvarların altında kalmış olabilirdi.
Ama o pes etmedi ve enkazın yıkılmış parçalarıyla daha sağlam bir ev kurmaya karar verdi.
Kendine çeki düzen verdi ve olduğu yerden kalktı. Gözündeki yaşı sildi ve yüzüne en güçlü gülümsemesini yerleştirdi.
İşte şimdi sahne onundu.
∞~∞~∞~∞~∞~∞~∞~∞
Merhaba Çikolatalı Sütler...
Evet doğru duydunuz çikolatalı süt..
Çünkü bu hikayeyi okuyan her bir okuyucumuz bundan sonra çikolata süt ünvanını alıyor.Ve biz çikolatalı süte bayılırız.
Evet BIZ dedik çünkü bu hikaye Ay ve Yıldız ın hikayesi.
Bu giriş bölümüdür, yakında ilk bölümle karşınızdayız....
Hayal Galaksisine hoşgeldiniz uzaydaki Çikolatalı Sütler...
⭐🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Ve Yıldızın Hikayesi
ChickLitBirbirlerini tanımayan iki insan.Bir okadar da ortak noktaları olan, aslında sonsuz galaksideki farklı gökcisimleri. Onları ortak kılan beyaz ışıkları. Kalplerindeki iyilik. Biri gökyüzünü süsleyen yıldızlardan en parlak olanı diğeri okadar yıld...