Kapkodás már megint. Újra el fogok késni. Gyorsan szedtem magam össze reggel, és már mentem is az első órára. Taehyung a szobatársam, már rég elindult. Persze, miért is várna meg?
Szerencsére mikor beértem, a tanár még nem volt bent, szóval gyorsan leültem a helyemre, egyenesen Tae mellé.
-Miért nem vártál meg?-kérdeztem mérgesen Taehyung-tól.
-Miattad késsek el?-kérdezte Tae, de mire már vissza tudtam volna neki vágni, a tanár bejött.Az egész nap dög unalmas volt, de aztán jött a kajaszünet.
-Hé Jimin! Nem jössz velünk kajálni? Ott lesz Hobi, meg a többiek.-kérdezte Tae.
-Nem, most menj nélkülem! Olyan fáradt vagyok, hogy még a kajához sincs kedvem!-mondtam unottan.
-Mi bajod van? Mostanában olyan dilis vagy! Nem vagy lázas?-odajött nevetve, és a kezét a homlokomra rakta.
-Jaj, haggyál már Tae!-mondtam mérgesen, aztán Tae hátat forditott, és nevetve kiment az ajtón.1 óra után, már türelmetlen voltam, ezért írtam Tae-nek.
Jimin: Tae, a kaja evett meg téged vagy mi?
Tae: Ennyire hiányzom?😏😏Jimin: Nem, csak...Túl lassan eszel. 5 perc múlva gyere le az udvarra, a padunkhoz.
Tae: Rendben ott leszek.
*V szemszöge*
Nem tudom Jimin miért mondta, hogy menjek a padunkhoz, hiszen csak akkor megyünk oda, ha valami fontosat beszélünk meg. Mindenesetre oda indultam. Már láttam Jimint, és egyre csak közelettem a padhoz.
-Ülj le!-mondta Jimin.
-Miért hívtál ide?-kérdeztem.
-Kitaláltam valamit.
-Micsodát? Ugye nem valami hülyeségen jár az eszed?-kérdeztem meglepetten.
-Köthetnénk egy fogadást.
-És mégis milyen fogadást?
-Tudod van Bora, az osztályból.
-Igen.-válaszoltam. Bora egy nem nagyon kedves lány. Gazdagnak tartja magát, és nagyon beképzelt is.
-Aki előbb megszerzi a csajt, annak a másik jön egy vödör csirkével.-mosolygott ravaszul. A csirke nagyon drága koreában, de nagyon finom is, főleg a vödrös csirke.
-Na beleegyezel?-kérdezte Jimin.
-Legyen.....-egyeztem bele nagynehezen.
-Rendben, akkor mostantól kezdődik a fogadás.
-Oké.Nem értettem Jiminnek, hogy jött ez a fogadás, de beleegyeztem. Jimin a legjobb barátom, óvodás korunk óta, és ha valami hülyeséget kitalál, az azért van hogy magára vonja a figyelmet. Nyerni akar folyton, de én hagyom hiszen ő így boldog.
Este felé, lent maradtam az udvaron, mert kellet a levegő. Mikor felértem a szobánkba, Jimin már pizsamában volt, és már mélyen aludt. Gyorsan vettem egy zuhanyt, fogat mostam, mosakodtam, és már mentem is az ágyamhoz. Mielőtt bebujtam volna az ágyamba, oda mentem Jimin ágyához. Ezután én sem értettem hogy mit csinálok, csak a szívem vitt. Jimin arcán, végig vezettem a kezemet. Nagyon puha bőre van.
-Jó éjt, Chimchim!-suttogtam, aztán közelebb hajoltam hozzá, és megpusziltam az arcát.
Magam sem értettem miért csináltam. Fiú után nem éreztem barátságnál többet. De Jimin után mégis? Nagyon megijedtem, és inkább én is álomba szenderültem.Reggel fejfájjással keltem, ami nem nagyon esett jól. Elvégeztem a reggeli teendőimet, és siettem az első órámra. Jimin ma nagyon szótlan volt, nem is jött oda piszkálni, se beszélgetni. Furcsáltam. Ha ilyen, akkor valami van a háttérbe.
Ennek ellenére kaptam egy üzenetet Jimintől:
Jimin: Órák után talizzunk a padunknál!Tae: Baj van hogy ott akarsz talizni?
Jimin: Nem csak szeretnék valamit mondani. Személyesen. És ez fontos!
Tae: Rendben akkor megyek!
Az órák után, futottam le a padunkhoz, mert Jimin előtt akartam oda érni. Alig vártam egy 5 percet, és már jött is. De nem egyedül. Várjunk.....AZ OTT BORA MELLETTE??? ÚRISTEEEEN!!
-Szia Tae, bemutatom az új barátnőmet, Borát.-mondta kacsintva Jimin.
-Szia Bora! Gratulálok nektek.-mosolyogtam.
-Kössz....-mondta bunkón, mire Jimin is észre vette.
-Figyelj Bora, menj előttem az ebédlőbe, majd utánnad megyek.-mondta Jimin.
-Okéska! De siess!-aztán madam előkelő módjára, elhúzta a csíkot.(Egyébként ő itt Bora a Sistarból)
-Nyertél, gratulálok-nyújtottam kézfogásra a kezem Jiminnek.
-Köszönöm-mondta Jimin mosolyogva, és kezetrázott velem.
-Na és ugye a vödör csirkémet megkapom?-kérdezte Jimin, majd kacsintott egyet.
-Persze-forgattam a szemem aztán elnevettem magam.Jimin közelebb hajolt, és belesúgta a fülembe:
-Köszi a csirkét Taehyung. De még majd én is tartozok neked valamivel.A szemembe nézett, és kacsintott egyet perverz mosolyával.
A hideg is végig futott a hátamon (persze jó értelembe). Aztán csak bambultam. Mi volt ez Park? Hjaj az őrületbe kergetsz....
------------------------------------
Sziasztok emberkék!
Reméljük tetszett a legelső rész.😆
Ha igen nyomj egy vote-ot, vagy kommentelj😊😊😊♥4ever_Vmin♥
YOU ARE READING
Érted bármit | Vmin ff.
FanfictionA legjobb barátoknak bucsúzniuk kell egymástól, hisz külön utakon mennek tovább a tanulmányaikat illetően, de egy fogadás mindent megváltoztat a két srác életében.Viszont egyikük sem gondolta, hogy a sors ismét összehozza őket nem is akárhogy, kolég...