Permulaan

62 5 9
                                    

Nur bersama dgn 4 org rakannya sedang bertngkp gambr bersama2 di dalam Pusat Sumber pada hri terakhir persekolahan 2016.. Ada antara mereka bergambar dgn bf nya iaitu Mira . "Amboi kau Mira... suka nya kau dpt berselfie dgn Anuar smpai x ingat kami??" kata Ain.
Mira membalas.
"Ala Ain bknnya selalu lagipun hri ni kan nk last sklh apa salahnye??"
"Yelahh Mira asalkan kau bahagia" balas Ain
   Nur mencelah.
  "Org tgh bahagia tu...jgn kacau😂. Haa Tehah.. kau tak nak tangkap gambar dgn crush kau ke? Thun dpn kan dh susah nk jmpa sbb dia dh hbis form 5 kan??
   Tehah memandang dgn muka blushingnya..
"Ehh...tak mau laa .. kita malulahh ..huhuhu"
Hanis menjawab
"Alaa Tehah ..jgn malu2 hri ni kan hari kan hari terakhir dia dh sklh kt sini.."
"Betul tu.." jwb Nur
"Hmm...yelahh" balas Tehah dgn berdebarnya...

     Tiba2 ada seorg lelaki masuk ke dalam Pss.. Nama lelaki tu Luqman . Ramai panggil dia luq sahaja . Tiba2 dia mencelah..

"Amboi ..korg berselfie tak nak ajak aku.. lagipun aku nak masuk asrama.." kata luq dgn membuat wajah sedih dia tuu.😅
 
  Mira menjawab
"Perlu ke nak ajakk..hmm yelah2 lupa plk kau ni nak masuk asrama btw sure ke nk prgi?? Klau dpt keputusan PT3 kau ok??

  "Hmm ..yupp" balas luq

"Klau dpt..jgn lupa kitaorg ni tau" kata Nur

"Hahaha...insyaallah aku tak kan lupa nya.."

  Maka Nur, Mira dan Ain bergmbr bersama dgn luq manakala Tehah dan Hanis hanya melihat sahaja .

Masa persekolahan habis pada pukul 12:15 iaitu pada hari Jumaat... Semua murid balik ke rumah masing2 ..🙌

Cinta Itu Menyakitkan HatikuWhere stories live. Discover now