Ceļojums

13 3 0
                                    

Alias skatpunkts
Es atstāju abus baložus mājās, drošības labad. Pati aizgāju uz darbu. Vakārā ap septiņiem, te iegāja trīs vīrieši. Es ziņkāras dēļ sāku noklausīties.
- Ja mēs neatrādīsim Rozmariju, tad mums būs beigas. Es uzzināju, ka viņa te strādā. Varbūt pajautāt kādam.
- Robert, tas ir bīstami ,ja nu, kāds paziņo policijai par mums.
- Es ar viņu kādu laiku satikos , viņa nav diez ko gudra.
- Ko tad daram?
-Es nezinu Sem.
-Es zinu, ja nu mēs Padomē izsludinām paziņojumu par viņu, ka viņa ir, piemēram, ragana. Tad viņu visi meklēs.
-Tu esi idiots, viņa ir jau feja, ja viņi nojautīs par viņas spējām, mums tiešām būs gals.
-Pazūdam, viņas šeit nav tik un tā.
Kad visi aizgāja nolēmu pazvanīt Rozei.
-Roz, te es Alia, kafeinīcā iegāja trīs vīrieši un tevi meklēja, viņi tevi meklē un tagad man jābeidz , bet lūdzu paliec mājās lab?
-Labi jau labi.
Es zinu viņu diezgan ilgi, tāpēc atprasījos no darba un devos uz mājām. Kad biju iegājusi dzīvoklī, ieraudzīju ka viņi kaut kur grasās doties.
-Kur jūs tā pucējaties?
Rozei labi izskatījās, bet es par viņu uztraucos .
Es viņai visu dzirdēto pastāstiju un, viņa pārakmeņojusies sēdēja krēslā.Tae paņēma numuru un uzvanija mūsu vectēvam.
-Mums ir problēma vai var uz dažām dienām doties pie tevīm, bet ja tur nebūs neviena vairs cita vampīra.
-Nebūs, protams braucat.
-Skaistulīt, sāc kravāt mantas, mēs braucam uz Latviju.
-Kad man būs iespēja tev iebliezt pa ģīmi labprāt to izmantošu.
Es par abiem pasmaidīju un devos krāvāties. Kad visi sakravājāmies devāmies ceļā.

Melns Ir Un Paliek MelnsWhere stories live. Discover now