O pár dní později
Katin vztah se Siriusem šel pomalu ale jistě do kytek. Nerozuměli si spolu už tolik jako dříve a Sirius o Kate veřejně prohlašoval, že je poslední dobou divná. Taky začal flirtovat s ostatními nebelvírkami, což Kate ještě více rozhořčilo. Věčně seděla v umývárnách a brečela. Bylo mi jí strašně líto, ale nemohla jsem nic dělat. Každý náznak o pomoc by znamenal hádku, a to jsem nehodlala za žádnou cenu riskovat.
James se snažil Siriuse všemožně přemluvit, aby toho nechal a zkusil se s Kate zase usmířit. Ten se tomu však vysmíval a dělal, že je mu to fuk. Cítila jsem ale, že to tak není. Sirius se poslední dobou chová divně. Jinak. Jako by to ani nebyl on.
Snažila jsem se na to nemyslet a užívat si chvíle s Jamesem. Ten jediný chápal, jak mi je. Prožíval se Siriusem to samé, jako já s Kat. Většinu času jsme trávili ve společence u krbu, jelikož venku už nastala opravdová chladná zima. Mráz vytvářel na oknech nádherné obrazce, a já byla schopná seděl a dívat se na tu nádheru celé hodiny. Pokud jsem nebyla zrovna zavrtaná v knihách, nebo netrávila čas s Jamesem.
Ráno jsem se probudila brzy. Kate tiše spala a nechtělo se mi jí tak brzo budit. Pomalu jsem vstala a vydala se do koupelny, kde jsem si opláchla obličej a vyčistila zuby. Vlasy spletla do copu a přehodila přes sebe bílé tílko a dlouhý jamesův svetr. Usmála jsem se na svůj odraz v zrcadle a vydala se do společenky, kde už na mě čekal James.
,,Dnes nějak brzo květinko." zašvitořil a vrhl se mi do náruče. Ano, mělo by to být naopak, ale je to prostě Potter...
,,Opatrně, pocucháš mi vlasy." obořila jsem se naoko a sladce se na něj usmála.
,,Noo, to bych opravdu nerad." zaculil se ironicky a začal mi přejíždět dlaní po hlavě. Můj dokonale spletený cop byl pryč. No co. Aspoň do bude vypadat přirozeněji.
,,Tohle jsi přehnal." řekla jsem naoko uraženě a otočila se k němu zády což jsem neměla dělat. Vzal mě do náruče a nesl neznámo kam. Nemohla jsem se bránit, nemohla jsem nic dělat. Proto jsem se pohodlně uvelebila na jeho teplé hrudi a zavřela oči.
,,Taak, jsme tady." řekl po deseti minutách cesty. Otevřela jsem oči a rozhlédla se. Byli jsme na astronomické věži.
,,Páni...Tady jsem nebyla ani nepamatuju!" zajásala jsem a vrhla se Jamesovi do náruče.
,,Já vím. Proto jsem tě sem vzal. Vím, že to tu miluješ." ušklíbl se a jemně políbil na čelo.
Ovanul mě ledový vzduch. Lehce jsem se otřepala a stáhla si svetr kousek níž. James si toho samozřejmě všiml a zabalil mě do deky, kterou absolutně netuším, kde vzal.
,,Už je ti teplo lásko?" zeptal se medovým hláskem a objal kolem ramen. ,,Je tu krásně co? Ten výhled a to všechno. Bude mi to tady opravdu chybět." řekl James tak upřímně, až mi začaly téct slzy. Všechny vzpomínky vypluly na povrch a já to nedokázala zastavit. Jen jsem tam stála a nechala stékat slzy po zmrzlém obličeji. James nic neříkal. Přivinul si mě ještě blíž k sobě a hleděl do dálky stejně jako já.
A já si vybavila první rok tady. Jamesův první pokus o rande, první pusu. Bonboniéru s nápojem lásky, všelijaké talismany lásky, machrování před ostatními... Nic na mě nezabralo. Až tehdy, v šestém ročníku, když se začal chovat tak nějak přirozeně a vyspěleji. Kdy se mi začal dvořit jako opravdový muž a ne jako pubertální pako. Až tehdy jsem jeho kouzlu doopravdy podlehla.
Byl první máj. Ano, zní to tak nějak romanticky, ale skutečně to tak bylo. James mě pozval ven. Na procházku kolem jezera. Bylo nádherně, slunce svítilo a jeho nekonečně dlouhé paprsky ohřívaly každý kousek země. Seděli jsme u vysokého dubu a povídali si. Výhled na jezero byl okouzlující. Sem tam nějaký jezerní člověk vyskočil nad hladinu aby zkontroloval stav kolem jezera. Něčemu jsme se hrozně smáli. Už si nepamatuju, co to bylo, ale vím, že mi v té chvíli bylo skvěle. Byla jsem obklopena láskou a přátelství zároveň. Byl to tak nepopsatelný pocit. Tak neskutečný...
Pak mě James objal kolem ramen. Nebránila jsem se. Obvykle bych na něj začala křičet a nadávat mu, ale ten den bylo něco jinak. Něco, díky čemu jsme dnes spolu. Pomalu si mě přisouval k sobě. A pak... pak mě políbil. Můj první nádherný polibek z pravé lásky.
,,Kde jste byli? Jsi celá zmrzlá." směje se Kate a svléká mi promrzlé oblečení.
Já jí ale nevnímám. Ze všeho nejvíce se těším na horkou vanu. Svléknu poslední kusy oblečení a vydám se do koupelny. Napustím jí plnou horké vody a ponořím do ní své promrzlé tělo. Ponořím do vany i hlavu a nechám v ní volně proplouvat nostalgické myšlenky.
ČTEŠ
•Love you Evans, love you too Potter•
FanfictionTenhle příběh bude z úplně jiného šálku než jste zvyklí. Nebude o tom, jak Lily Evansová stále nadává Jamesovi Potterovi a brání se jakéhokoliv kontaktu s jeho osobou...Tihle dva už spolu nějaký ten pátek tvoří pár a řeší problémy spojené s láskou...