Am ochii atat de franti de la atatea lacrimi varsate pentru altii, de la noptiile tarzii in care ma gandeam cum sa ma imbunatatesc, de la atatea cuvinte spuse aiurea care m-au lovit atat de crunt incat nu ma mai pot privi.Acum am o alta fata, pe ea se mimeaza un zambet ce spera sa faca cuiva ziua mai buna, si sa il ajute sa treaca peste aceasta viata mai usor.
La inceput totul parea frumos,fluturii zburau, timpul trecea iar sufletul meu era bucuros.Cu timpul am inceput insa sa fiu nesigura pe mine, tot ce faceam nu era de ajuns, am inceput sa insel pentru a-l face sa sufere la fel cum o faceam si eu iar el a jucat cu aceleasi carti, mi se parut ceva corect, pana la urma eu am inceput jocul acesta si eram constienta ca unul dintre noi trebuie sa il termine, insa acest joc ma facea sa ma afund din ce in ce mai tare in ceea ce numesc eu depresia.
În decursul unui an si cateva luni am avut parte de momente placuta si momente mai neplacute, unele momente mi-au ramas tiparite in memorie, chiar daca majoritatea au ezitat sa isi face simtita prezenta in amintiriile mele...Int-un an de zile m-am departat atat de familie cat si de prieteni asta pentru ai putea acorda atentie unui singur om, omul de care am fost indragostita candva, intr-un interval scurt de timp insa s-au intamplat mai multe scene, parca rupte dintr-un film, in care am constietizat anumite lucruri. Am tinut in mine pentru ca stiam ca nimanui nu ii pasa de ceea ce simt eu si mi-am continuat viata, totul insa se intorcea impotriva mea, neincrederea, lipsa de iubire, singuratatea incepea sa isi faca aparitia, lucru cu care nu eram obisnuita, in fiecare poveste a mea eu eram cea care lasa aceste urme pe victimele mele, insa acest om a reusit sa ma induca in eroare si sa reuseasca sa ma schimbe.
CITEȘTI
Tot Ce Tine De Viata
RandomÎn aceasta carte o sa imi public propriile pareri pe care le puteti comenta de asemenea, voi mai publica si imagini si unele statusuri frumoase.