Tiba2 rasa nak update, idea datang kut tu yang tiba2 nak update.Omma jungkook: kalau jungkook ganti tempat appa jadi CEO boleh lah isteri kamu ni jadi PA.
Jungkook: tapi omma bagi lah jungkook masa. Jungkook belum sedia lagi nak jadi CEO syarikat appa tu.
Seolhyun: Apa salahnya oppa jadi CEO.
Jungkook: kenapa chagi ni, demam ke apa yang suruh oppa jadi CEO.
Seolhyun: mana ada chagi demam, chagi oke je lah. Chagi cuma bagi pendapat.
Jungkook: nth lah. Nanti2 lah.
Seolhyun: oppa chagi nak pergi kat taman jp, chagi nak ambik angin jp.
Jungkook: tapi kan bahaya, chagi tu perempuan. Dah tengah malam.
Seolhyun: oke je. Chagi pergi dulu, omma seolhyun pergi dulu.
S
K
I
Pkat taman.......
Seolhyun: *duduk bawah pokok, patut ke aku bagitahu je aku ni ada masalah. Kalu jungkook tahu yang chani ugut aku pasti jungkook akan marah. Kenapa aku rasa bahagia hanya sekejap je. Aku terlalu sayangkan jungkook, aku tak nak kehilangan jungkook. Aku perlukankan dia, tapi mampu ke aku tahan masalah ni. *nangis.
Jungkook: *peluk seolhyun dari belakang, wae chagi duduk sini sorang2..chagi tak takut ke duduk kat sini.
Seolhyun: tak pe. Dah biasa....kenapa oppa keluar jugak. Bukan ke omma tengah cakap ngn oppa.
Jungkook: oppa lari dari omma.*ketawa.
Seolhyun: ye ke.
Jungkook: wae chagi nampak sedih je. Ada masalah ke.
Seolhyun: oppa kalau suatu hari nanti kalau chagi jadi milik orang atau chagi dah pergi selama- selamanya, oppa sanggup tak.
Jungkook: *pelik, kenapa chagi cakap macam tu.
Seolhyun: tak lah, cuma kalau terjadi.
Jungkook: *cium bibir seolhyun dan seolhyun membalas ciuman jungkook,
Seolhyun: *pejam mata.
Jungkook: *meleraikan ciuman. Chagi jangan cakap macam tu. Chagi buat oppa risau. Oppa risau apa yang chagi cakap akan betul2 terjadi. Oppa tak nak. Oppa tak nak kehilangan chagi.
Seolhyun: *senyum, ye lh2 chagi tak akan cakap macam tu lagi. Dah jom kita balik rumah kesian omma duduk sorang2.
Jungkook:*pegang tangan seolhyun, jom.
Tanpa mereka sedar ada mata yang memandang di sebalik pokok.
Chani: sekarang ni aku dah bebas, aku akan balas dendam kat korang. Kau tunggu je lah. Aku dah kata kalau aku tak dapat seolhyun jangan harap kau dapat seolhyun jungkook. Aku bagi kau bahagia dulu jungkook. Aku nak kau rasa kebahagian seolhyun walaupun hanya sekejap.
Seolhyun kau tunggu aku dapatkan kau balik. *Hahahaha.Di rumah........
Appa jungkook: pergi mana yang tak ingat nk balik.
Jungkook: Alah Appa jungkook ngn seolhyun keluar pergi taman sekejap je. Ambik angin.
Appa jungkook: ohhh. Pergi taman. Dah2 pergilah lah tidur. Dah lewat ni. Kesian kat seolhyun.
Jungkook: oke Appa, seolhyun ngn jungkook naik atas dulu ye. Good night omma, Appa.
Seolhyun: *senyum.
Di bilik tidur jungkook dan seolhyun.
Jungkook: petang esok kita balik rumah kita ye. Kesian kitty tak makan lagi. Mesti dia lapar.
Seolhyun: oke.
Jungkook: kenapa ni, oppa cakap ngn chagi, chagi jawap satu patah je. Chagi ada masalah ke.
Seolhyun: mana ada. Chagi oke je lah. Cuma chagi penat je. Jom lah kita tidur.
Jungkook: *baring sebelah dan terus peluk seolhyun, oppa tahu chagi ada masalah, tak pe oppa faham chagi belum sedia nak cerita kat oppa. So key.
Seolhyun: *pandang jungkook, gomawo sebab faham chagi, i love you oppa.
Jungkook: i love you too chagi. *cium dahi seolhyun.
TBC.............
Ni author dah update part 30. So harap korang enjoy ye. Lepas ni mungkin auhor jarang update sebab author sibuk ngn peperiksaan pertengahan tahun utk form 4. So harap2 author boleh jawap lh peperiksaan tu.
Thank you so much kepada sesiapa yang baca cerita author ni. Author mintak maaf sangat2 kalu ada tersalah ejaan ke atau kurang best, author akan cuba buat yang lebih lagi.
Part chani dalam proses, part chani author buat sikit je baru, inyaallah author akan buat part chani yang penuh. Author saje je nak bagi korang tertunggu2. Author nak jungkook dan seolhyun bahagia dulu, tapi chani and the geng akan beransur keluar, dan author juga akan buat part BTS dan AOA yang penuh. Nak tahu lagi korang kena tunggu.
Kalau korang rasa best vote dan komen tau. Author harap sangat.
Tunggu part seterusnya ye. Bye. Muah♡......
YOU ARE READING
I LOVE YOU MY HUSBAND JUNGKOOKIE.
RomanceKisah 2 orang idol dipaksa kahwin oleh omma masing2. Tetapi masing2 tidak menyukai satu sama lain. Sejak perkahwinan jungkook dan seolhyun mula timbul perasaan dan suka pada satu sama lain. Tetapi ada halangan sejak mereka kahwin. Bolehkan hidup seo...