İşte yb. ! Tahminleri alalım ! Multimedya da, Alania'nın babası ( Kral Aden), üvey annesi ve gerçek kraliçe Elira ve biricik annesi Marianna var. Bölüm şarkımızla iyi okumalr ! :*
~❁~
"Hiçbir şey aynı kalmaz," dedi. "İster bir saniye sonra olsun, ister yüz yıl. Her şey devinir, dönüşür, değişir. İnsanlar da okyanuslar kadar değişkendir."
Neil Gaiman | Yolun Sonundaki Okyanus
Yayınlanma: 15.02.2014
Düzenleme: 20.11.2017Kapı şiddetle çalmaya devam ediliyordu.
Sherman " Hemen saklanmalısınız." Dedi heyecanla.
Bavol " Bizi sen saklayabilirsin, Yarım Akıllı. Bizi sakla, aynı zamanda konuşmalarınızı dinlememizi de sağla." dedi emredici bir sesle.
" Evet, Sherman. Bavol haklı." dedim ve Sherman, kılıç takımının bulunduğu duvarın önüne gitti.
Birkaç kılıca dokundu ve duvar kendiliğinde bir yatak odasına açıldı. Gerçekten inanılmazdı.
Sherman " Önceden burası birleşikti. Bende böyle bir çözüm buldum. Burası misafir odası, Hanımefendi. Hem burada saklanırsınız, hem de istediğinizi duyarsınız. "
" İyi, hadi Bavol şu içeri girelim. Yoksa, aşağıdaki kapı kırılacak ve Sherman'a kapı yaptırmak zorunda kalacağız" dedim ve içeri girdik.
Sherman'da üstümüze duvarı kapattı. Bu oda lacivertti. Lacivert duvar kağıdı olan, çift kişilik yatak vardı. Daha iyi duyabilmemiz için Bavol yatağı, duvara doğru itti. Gücü ile gösteriş yapıyordu.Yatağın yerini değiştirdikten sonra, üstüne oturdum. Bavol'da, yanıma oturdu.
Bavol " Ne güzel ! İkimizde bir odada kilitli kaldık." Dedi hınzırca.
" Sessiz konuş. Bizi duyarlarsa ben saraya giderim, sen de ölüme gidersin." dedim.
" Ben ölüme gitmeye razıyım ama seni, yanımdan almalarına asla razı olmayacağım. Bildiğin gibi, senin yerin benim yanımdır."
" Evet, biliyorum."
" Asla değişmeyeceğini de bil, o zaman. Sen benden bıktığın zaman, yinede seni yanımdan ayırmayacağım."
" Senden bıkacak olan bir kadın tanımıyorum. Varsa söyle de, gidip öldüreyim."
" Tamam, o zaman. Tanırsam, söylerim." dedi ve yan taraftan sesler geldi.
Ayak sesleri, bizim bulunduğumuz duvarın önünden geçti ve en sonunda durdu. En sonunda konuşmaya başladılar.
Cristalyn " Neden geç açtın kapıyı ? Bal gibi evde olduğun belliydi." Dedi sıkılgan bir sesle.
Sherman " Ortalığı toparlıyordum."
Oxton " Sana bir tane yardımcı al diyorum. Beni dinlemiyorsun."
Cristalyn " Ayrıca rengin beyazlamış. Ne oldu, Alania'nın hayaletini mi gördün ? "
Sherman " Yok, canım. Ne hayaleti ? " dedi panikle.
Oxton " Hayaleti falan boş verin. Asıl mesele, cesedi olamayan bir cenaze töreni düzenlenmesi. Kralı ikna etmeye çalıştım fakat, kraliçe hemen törenin olması konusunda ısrar etti. Ne yazık ki kral, birinci eşi olan kraliçeyi susturamadı. Prenses'in annesi ise, gözyaşları içinde odayı terk etti."
Cristalyn " Alania'nın annesine, üzülüyorum. İkinci kadın olmasından dolayı, hep kraliçe tarafından aşağılanıyor. Kraliçenin Alania'dan olan nefretini söylemiyorum bile."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Seçimi ❁
FantasiTehlikeli bir Aşk üçgeni. Güzel bir kız, Tehlikeli bir katil ve Öldüğü belli olmayan bir sevgili. Alania. Criskow'un güzel prensesi. Aşk canını acıtsa da, hala inanıyordu. Fakat, Symon'dan sonra değişmeye karar vermişti. Symon. Öldüğü belli olmayan...