Felkeltem. Kinéztem az ablakon és megláttam a tükörképem. A világoskék hajam mindenhol belelógott az arcomba. Egyszerűen ,,csodásan" néztem ki. Annyira furcsa volt a látvány, hogy egyszer csak felnevettem. Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és elindultam felkötni a hajam és átöltözni.
-Kicsim, kész a reggeli!-duruzsolta anya lágy hangján.
-Megyek már!Mikor leértem, apa szokásosan nem volt otthon. Láttam, hogy az ajtó előtt egy levélkupac hever. Odamentem és felvettem őket. Volt három a minisztériumból, egy főzőújság anyának és még egy boríték-nekem címezve.
Kibontottam. Tudtam, hogy mi van benne, mert áprilisban ünnepeltem a 11.születésnapom és aranyvérű (bár ez engem annyira nem izgat) boszorkány vagyok. Már születésemtől kezdve mutattam a mágikus képességeket, hiszen metamorfmágus vagyok.
Ennek ellenére nagyon örültem.
-Anya, mikor megyünk el az Abszol útra?-nyaggattam reggeli után.
-Csak augusztus elején ejtjük a bevásárlást.
Sóhajtottam egyet. Mindennél jobban vágytam egy pálcára. Már sokszor elképzeltem, hogy milyen lesz.
Leültem az asztalhoz. Elvettem egy mindenízű drazsés fánkot. Anyu volt a konyha királynője.
___________
Abszol úti látogatás
-Jujj, anyu, neked milyen pálcád van? Tudom, hogy nagyon szép, de mik jellemzők rá? És mit vittél a Roxfortba? Én baglyot szeretnék. Szerinted melyik házba kerülök?-nyaggattam a kérdésekkel anyut.Ő csak hátravetette hosszú szőke fonatát és nyugodt hangon válaszolgatott.
-Tizenegy hüvelykes, egyszarvúszőr, tiszafa pálcám van. Hidd el, Ollivanders megtalálja a leginkább nekedvalót. Én macskát vittem magammal, mert az volt a háziállatom, de mivel úgyis nemrégen volt a szülinapod, utóajándékként veszünk egy csodás baglyot-mosolygott.-Tudod, hogy én a Hugrabugba, Ali pedig a Griffendélbe járt. Te mindkettőnkre hasonlítasz, úgyhogy bármelyikbe kerülhetsz. Okos kislány vagy, Char, a Hollóhát is nekedvaló. Akárhova kerülsz, mi biztosan büszkék leszünk rád - biztatott. Ezt szerettem anyában. Áradt belőle a pozitív energia. Apu, mikor este fáradtan hazajött, csak rá kellett néznie az ő mosolyára, és már kicsit fel is vidult.A Gringotts-ot kihagytuk, mert apa vett ki pénzt tegnap. Először talárt vettünk. Gyorsan megvolt, mert egy kész darab jó volt rám.
Ezután jött a Czikornyai és Patza, ahonnan könyvekkel megrakva jöttünk ki. Onnan megvettük a bájitalokat és a további szükséges felszerelést, ami kell.
Amikor beléptem a Varázspálca üzletbe, elfogott az izgalom.
-Jó napot kívánok!-köszöntem kissé erőtlenül.
Egy kis idő múlva egy élénk tekintetű úr mászott elő a polcok közül.
-Jónapot, Miss Mordon!
-Honnan tudja a nevem?-kérdeztem meghökkenten.
-Sokat hallottam magáról és egyszer, ha önnek nem is rémlik, találkoztunk-mikor ezt mondta, láttam valami csillogást a szemében. Igazából rokonszenves volt nekem. Volt benne valami, amitől az lett. Valami vidám.
-Na, kezdjük a méréseket. A szüleinek tiszafa pálcájuk volt. Alastor Tíz hüvelyk, Augurey toll, Hellis pedig egyszarvúszőr és tizenegy hüvelyk. Emlékszem minden pálcára, amit életemben eladtam-magyarázta.Elsőként egy barna, kissé rövid pálcát kaptam. Semmi. Másodszorra egy foltos, szürkés jutott. Szintén semmi. Harmadiknak egy szép, fekete került a kezembe. Nagyon tetszett. Amint kézbe vettem, melegség áradt szét rajtam és valami kellemes borzongás. Lila és kék szikrák pattantak ki belőle. A két kedvenc színem.
Kifizettem, majd kiléptem az üzletből. Kint már várt anyukám két fagyival a kezében. Amíg odaértünk a Mágikus menazsériába, ahol minden tele volt állatokkal, már meg is ettük.
Az egyik sarokban voltak a baglyok. Nekem az egyik első pillantásra megtetszett. Fekete-fehér foltos, itt-ott kékes lilás kis foltocskákkal. Hasonlított rám. Sokszínű volt.
Odamentünk az eladópulthoz és beálltunk a sorba. Amint sorra kerültünk, az eladő megszólalt.
-Jónapot, ááá, jó választás, Etiópi fülesbagoly, nagyon okos és hűséges madár. Tíz galleon és öt sarlót kérek szépen. Köszönöm, viszlát!-darálta el és anya rögtön fizette is az összeget. Mi is elköszöntünk és haza is indultunk a London melletti kertes házunkba.
YOU ARE READING
🔹A Mordon lány🔹
FanfictionIgen. Én vagyok az. Alastor (később Rémszem) Mordon lánya, Charina Mordon. Nem könnyű egy híres auror lányának,aki ráadásul metamorfmágus és akinek az apja fogta el a fél Azkabant! Vadásznak rám. Tekints be a roxforti kalandos életembe! Minden jog J...