Niall's POV
Ik kijk naar Harry die op dit moment ook naar mij kijkt. "C'mon tell me, did you kiss her or not?" Ik kijk voor de derde keer in de afgelopen tien minuten naar mijn handen. "Niall! Tell me!" Ik bijt even op mijn lip en knik dan met een kleine glimlach. "I knew it!" roept Harry dan uit en hij springt op. "If you knew it why did you ask?" Ik sla mijn armen over elkaar heen en pruil. Harry begint te lachen en loopt naar mij toe waarna hij in mijn wangen knijp. "Are you mad now?" zegt hij met een zielig stemmetje. Ik sla zijn handen weg en draai me om. "No," Yes.
Oké, boos boos ben ik niet. Maar als hij het wist waarom vroeg hij het dan. Ik hoor hem lachen. "Okay, and after that?" Ik draai me weer om. Natuurlijk wist hij wat we gingen doen, hij heeft me deels geholpen. Deels ja. Maar hij wist niet hoe het was gelopen. "Well. When the clock hit twelve I um... I kissed her," zeg ik met een kleine glimlach. "After that we sat on the ground in the cabin thing, watching the stars. When we were down again we walked home, because Porter had to return the bus before twelve." Ik kijk even naar Harry die knikt. "So we walked to her apartment, and there we said our goodbye." Harry kijkt me met opgetrokken wenkbrouwen aan. "With a kiss?" Ik glimlach weer en knik.
"So everything turned out perfect?" Weer knik ik. "Ugh! So I reassured you yesterday for nothing?" Ik grijns even dommig en knik. Ja, ik was nogal bang dat dingen fout gingen. "Well, happy I could help mate, but I have to go now. Jade and I are going to meet up today." Ik knik en kijk hem na als hij weg gaat. Ik loop naar de woonkamer waar ik mijn telefoon pak. Ik open twitter en in mijn blije humeur begin ik wat fans te tweetten.
Bad idea.
Ella's POV
Ik zucht en kijk naar Jess die mijn telefoon heeft. "Geef gewoon terug, ik heb het toch al gezien." Jess rolt haar ogen en loopt weg met mijn telefoon. "Ja, maar dat betekent niet dat je nog meer moet lezen." Daar heeft ze een punt.
Als ik het melodie hoort dat aangeeft dat ik word gebeld steek ik mijn hand uit naar Jess. Ze zucht en geeft mijn telefoon terug. Ik kijk naar het scherm en glimlach als ik zijn naam zie staan. Snel neem ik op.
"Hi," zeg ik opgewekt als ik mijn telefoon bij mijn oor heb. "Hi," antwoord hij en ik glimlach even. "Euh, have you been on twitter yet?" Ik kijk naar mijn schoenen die bij de deur staan en mompel een 'yes'. "Oh," mompelt hij terug. "Are you okay? Should I come by or I don't know?" Ik giechel even. "It's okay, I'm fine. Jess and I were going to buy furniture for my and her rooms because the stores are open today so I think coming by is not very usefull for your time." Hij maakt een instemmend geluidje en ik glimlach kort terwijl ik op een van de barstoelen ga zitten.
Uiteindelijk hebben we een half uur aan de telefoon gezeten, totdat de mijne werd afgepakt door Jess. "Bye Niall! Ella and I are going now!"
Niet veel later staan we buiten op de taxi te wachten. Als hij aankomt stappen we in en geeft Jess aan waar we naartoe willen. Als we er zijn betaalt Jess de taxi en lopen we naar de winkel. "Hello!" zegt Jess als we binnen lopen. Ze begint een praatje te maken terwijl ik rondloop en wat naar meubels kijk.
Als ik na een tijdje een leuk bed vind glimlach ik en ga ik er even op zitten. Het zit lekker dus het zal ook wel lekker liggen denk ik? Het is een een persoons bed, maar dan heb ik wel meer ruimte in mijn kamer. Ik pak een blaadje waar je notities op kan maken en schrijf de naam van het bed op. Of het merk, hoe je het wilt noemen. Ik houd het pennetje en blaadje vast waarna ik weer verder loop.
Een half uur later heeft Jess een kleding kast gevonden, sindsdat ze al een bed had, gordijnen en een make-up tafel. Ze wilt nu alleen nog en spiegel en accessoires voor in haar kamer. Ik heb dus het bed, drie ladekastje en twee boekenplankjes, of iets in die travant, met een buis eraan hangen voor je kleding. En net zoals Jess, wil ik nog een spiegel en accessiores. Plus een make-up tafel sinds dat ik die nog niet heb.
JE LEEST
I'm so done with you.
Фанфик'Ella please. I'm so, so sorry!' Ik rol met mijn ogen en kijk hem boos aan. 'Stop it! It's not my fault that you ruined it.' Ik draai me om en wil weglopen als ik een hand om mijn pols voel. 'Please Ella listen!' Ik draai me woest om. 'No Niall. I'm...