'Λυδια , Λυδία. Ξυπνά παιδί μου θα αργήσεις στο σχολείο! ' άκουσα κάποιον να μου λέει. Μάλλον η μαμά θα είναι. Άνοιξα τα μάτια μου και την είδα να πήγαινει προς το παράθυρο μου. Με που τράβηξε τις κουρτίνες εγώ χώθηκα ολόκληρη κάτω από τα σκεπάσματα.
'Αχ βρε Λυδία... Σαν μικρό παιδί κάνεις , άντε σήκω επάνω !'
Έβγαλα σιγά σιγά το κεφάλι μου για να συνηθίσω το φως . Άνοιξα τα μάτια μου και είδα πως έχει φύγει απο το δωμάτιο. Προσπαθούσα να θυμηθώ γιατί ήθελα τόσο πολύ να έρθει αυτή η ημέρα. Αλλά τζάμπα η προσπάθεια! Ετοιμάστηκα και κατέβηκα για πρωινό. Αφού έφαγα , φίλησα την μαμά , φόρεσα τα hands-free μου και σηκώθηκα να φύγω αλλά η μαμά μου είχε αλλά σχέδια! Όπως προχωρούσα ξέχνιαστη προς την πόρτα έρχεται τρέχοντας προς τα πάνω μου και μου λέει ' Λυδία μου να σου πω μην κανονίσεις τίποτα για το βράδυ γιατί έχουμε πει οτι θα γνωρίσεις τον Μάριο! Δεν το ξέχασες έτσι ?' Αυτό ήταν που έψαχνα από το πρωι !!' Ναι μαμά δεν το ξέχασα! Φιλάκια τα λέμε δεν θέλω να αργήσω !' Της είπα και έφυγα γρήγορα. Κοίταξα στο κινητό μου την ώρα . Είχα είκοσι λεπτά πριν χτυπήσει το κουδούνι. Σκέφτηκα που θα μπορούσα να περασω ήρεμα αυτά τα λίγα λεπτά. Και τότε θυμήθηκα τις πολύ αγαπημένες μου κούνιες! Περπάτησα έως εκεί αλλά αυτό που αντίκρισα με άφησε άφωνη...Είδα τον Άλεξ να κάθεται στην γνωστή κούνια και να ... κλαίει ?
Περπάτησα γρήγορα προς το μέρος του και χωρίς να το καταλάβω τον πήρα αγκαλιά...Αυτός αρχικά δεν αντέδρασε αλλά με μετά ανταπέδωσε. Με πήρε από το χέρι και πήγαμε να καθίσουμε σε ενα παγκάκι λίγα μέτρα πιο δίπλα.
'Τι έγινε ?Γιατί είσαι στεναχωριμένος?' Το ρώτησα χαιδεύοντας του την πλάτη για να ηρεμήσει.
'Και τι-τι σε νοιάζει εσένα .. Άλλο ένα κορίτσι είσαι που θες να παίξεις μαζί μου ..' Όπα κάτσε τι ???
'Τι λες μωρέ ? Εγώ σε συμπάθησα απο την πρώτη στιγμή που σε γνώρισα και νοιάζομαι για εσένα.' του είπα.
'Και για να έχουμε καλό ερώτημα εσυ τι κάνεις εδώ ?' Μου λέει ενώ σκουπίζει το πρόσωπο του.
' Μου αρέσει πολύ αυτό το μέρος έχω έρθει άλλη μια φορά εδώ και δεν ξερ..'
'Άκου να δεις σε αυτήν την παιδική χαρά δεν έρχεται οποίος κι οποίος... Να μην ξανά έρθεις εδω ιδικά βράδυ! ' μου είπε με επιβλητικό τόνο. Θα έπρεπε να νευριάσω ? Δεν νομίζω , είναι συναισθηματικά φορτισμένος.
'Ηρέμησε... και γιατί να μην έρχομαι εδώ ?' Του είπα.
' Κοίτα κοπελιά εμένα να με ακους αλλά αν θες το καλό σου μην ξανά έρθεις εδώ οκ ?' μου είπε και σηκώθηκε φεύγοντας χωρίς να με αφήσει να αρνηθώ...Έτρεξα για αν τον ακολουθήσω αλλά δεν ήταν πουθενά... Απογοητεύτηκα... Σκέφτηκα ότι θα τον έβλεπα στο σχολείο.. Αα και τώρα που είπα σχολείο τι ώρα εχει παει? Ωχχ τρια λεπτά έχω να παω μέχρι εκεί αλλιώς θα χάσω την πρώτη ωρα. Έτρεξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα . Με το που έφτασα στην πύλη του σχολείου το κουδούνι χτύπησε και ανακουφισμένη προχώρησα προς την τάξη μου.
Ήλπιζα να τον δω αλλά δεν ήταν εκεί. Πρώτη ώρα είχα γλώσσα και χάζευα έξω απο το παράθυρο . Το κουδούνι για διάλειμμα χτύπησε και ο Άλεξ δεν ήταν πουθενα. Περπατούσα προς το κυλικείο και χωρίς να το καταλάβω βρισκόμουν στο πάτωμα. Μαντέψτε ποίος με έριξε? Ποιος άλλος αυτός ο ηλίθιος ο Πάρης!
'Πας καλά παιδάκι μου ? Κοίτα μπροστά σου !' Του είπα γεμάτη νεύρα.
'Οπ σόρρυ Λυδία απλά βιάζομουν πολύ' μου είπε.
'Ναι οκ!' Του είπα και πήγα να φύγω αλλά είχε αλλά σχέδια.
' Ασε με να επανορθώσω!' Μου είπε και με κόλλησε στο τοίχο πλησιάζοντας απειλητικά. Δεν πάει καλά αυτό είναι το μόνο σίγουρο!
'Πάρη άντε μου στο διάλο!'
'Χαχα από ποτέ βρίζεις εσύ ? Αλλά επειδή σε αγαπάω σε συγχωρώ ! Τα λέμε το βράδυ 'μου είπε και με φίλησε στο μάγουλο φεύγοντας. Τι εννοούσε "τα λέμε το βράδυ"? Μάλλον παίρνει ναρκωτικά!Η μερα πέρασε αρκετά βαρετά ,
πήγα σπίτι έφαγα και περιμένα να γυρίσει η μαμά απο την δουλειά για να ετοιμαστούμε για το βράδυ! Μετά από δύο ώρες η μαμά ήρθε σπίτι , προσφέρθηκα να την βοηθήσω αλλά αρνήθηκε κατηγορηματικά! Με παραξένευσε .Η ώρα ήταν 9 και έπρεπε να ετοιμαστώ ! Μετά από ένα γρήγορο ντουζ πήγα στην ντουλάπα και επέλεξα να βάλω το αγαπημένο μου μαύρο φόρεμα.
Αφού ντύθηκα άκουσα το κουδούνι η μαμά άνοιξε την πόρτα και είδα έναν πολύ συμπαθητικό κύριο μαλλον ο Μάριος !
Αφού φίλησε την μαμά μου σταυρωτά με αγκάλιασε και μου είπε ' Χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω κορίτσι μου '
'Και εγώ χαίρομαι!' Του απάντησα. Όχι όχι δεν γίνεται αυτό αποκλείεται.. Ο Πάρης είναι γιος του ??
' Γειά σου Λυδία' μου είπε και με αγκάλιασε. Είχα μεινει!Αυτο εννοούσε όταν έλεγε τα λέμε το βράδυ. ..
'Εμμ.. Γει-γειαα' είπα..
'Λυδία πήγαινε να δείξεις το σπίτι στον Πάρη! ' μου είπε η μαμα μου.
'Οκ' της είπα.
Περπατούσα προς τα δωμάτια και τον 'ξεναγούσα'.
'Και από εδώ το τελευταίο δωμάτιο είναι το δικό μου ' του λέω .Με άρπαξε και με έβαλε μέσα κλειδώνοντας την πόρτα.
'Και τώρα οι δύο μας ' μου είπε με ένα πονηρό χαμόγελο...Ωχχ!Χευυ θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι .... θέλετε να σχολιάζω στο τέλος ? Εμμ θέλετε να βάζω περισσότερες φώτο ? Ή τραγούδια?
Πείτε μου την γνώμη σας please! ♥
Votes&comments ♥
YOU ARE READING
Λυδία (Readint2017 )
ChickLitΗ Λυδία Παπαϊωάννου είναι ένα 16χρόνο κορίτσι το οποίο πριν από ένα χρόνο μετακόμισε με την μαμά της στην Ελλάδα απο Αγγλία. Η προσαρμογή της όμως δεν είναι τόσο εύκολη. Καινούριο σχολείο , νέοι φίλοι αλλά και εχθροί... Τι θα γίνει όμως όταν η μαμά...