-Îl voi denunța, mă duc acum la Minister. Şi tu vii cu mine!
-Hermione... nu face asta.
-De ce nu aş face-o? Lui nu i-a păsat deloc de mine când m-a sărutat forțat!
-Nu o să te întreb nimic despre asta, o linişti pe Hermione care de abia apoi realiză că i-a ieşit porumbleul pe gură, dar o sa regreți. Nu face asta, chiar îți pasă.
-Ei bine, priveşte-mă şi o sa vezi cât de mult îmi pasă, spuse luând-o pe Ginny de mână şi dispărând.
***
Hermione statea langa cladirea Ministerului,alaturi de Ginny, si privea intrarea indelung.Era sigura ca asta voia sa faca, dar simtea ceva in ea care ii spunea sa se opreasca.
Facand abstractie de la nodul pe care il avea in gat, calca pragul si intra intr-o receptie uriasa, plina de vrajitori, globlini si alte creaturi si merse usor spre lift.-Domnisoarelor! Ce faceti aici? Imi pare bine sa va revad! izbucni Kingsley din spatele lor.
-Domnule Kingsley, oh! Chiar pe dumneavoastra va cautam! raspunse Hermione vizibil agitata.
-Sigur, vreti sa mergem in biroul meu?
-Da, spunse Ginny.
-Defapt, nu.Vreau sa o facem repede, zise si Hermione.
-Scuzati-ne o clipa, domnule, il ruga Ginny pe Kingsley, tragand-o pe cealalta fata spre ea, intr-un colt mai retras.
-Hermione, nu poti sa ii spui o informatie atat de importanta aici.Cine stie la urechile cui ajunge, e periculos!Oricum, esti sigura ca asta vrei sa faci?
-Da, Ginny, altfel nu veneam aici. Sa mergem in biroul dumneavoastra, domnule! spuse Hermione ignorand-o pe Ginny.E mai bine sa vorbim acolo.
In biroul lui Kingsley
-Deci, ce este atat de important, Hermione?
-O sa o fac repede.L-am vazut pe...dadu Hermione sa zica dar se opri brusc.In cap ii venisera toate amintirile cu el, sarutul, cum o privea cand dormea, sentimentul pe care il avea cand il vedea.Dar nu, nu putea fi indragostita de el, nu putea.
-Pe cine ai vazut? rupse Kingsley tacerea, facand-o pe Hermione sa tresara.
Nu o face.Nu o face.O sa regreti.Nu o face.
Aceste propozitii ii rasunau neincetat in cap si se simtea coplesita.Voia doar sa plece mai repede.Trebuie! Dar nu putea...
-L-am vazut pe Draco Malfoy in libertate, zise ea incet, dar destul de tare cat sa se auda.
-Asta este grav.Unde anume? intreba ministrul agitandu-se.
-In Padurea Interzisa.
-Multumim pentru ca ne-ai spus, Hermione.
***
Era inchisa in camera ei si plangea.Plangea in hohote, cu siguranta o auzeau toti cei din casa.Ce urma sa creada Molly?
-Hermione, deschide! se auzi vocea lui Ginny, urmata de un ciocanit puternic in usa.
Dupa ce fata descuie usa cazu pe podea, continuand sa planga cat de tare putea.Ginny incerca sa o linisteasca dar nu dadea niciun rezultat.
-Linisteste-te, Ron poate sa apara oricand!
Cand i-a auzit numele, Hermione a disparut. Nu stia unde se duce, voia sa isi lasa inima sa hotarasca. Asa ca, s-a trezit in Padurea Interzisa.
-Draco! Draco, te rog spune-mi ca esti aici! incepu ea sa tipe alergand prin padure.
Cand il zari in departare, fata rasufla usurata.Continua sa fuga spre el si cand ajunse in dreptul lui il stranse in brate si il saruta scurt pe buze.
-Cine esti tu si ce ai facut cu Hermione? glumi Draco, evident nestiind ce sa intampla.
-Draco, asculta-ma! Trebuie sa te ascunzi, trebuie sa fugi! Vin dupa tine, cei de la minister.
-La naiba! striga el inclestandu-si pumnul.Cum au aflat?
Hermione lasa ochii in pamant iar el realiza imediat ca e vina ei.In loc sa se supere pe ea, Draco o lua in brate cat de strans putea si o saruta inca o data.
-Ai grija de tine. O sa ne revedem curand, spuse el inainte sa dispara.
Hermione ramase pe loc cateva minute in plus, dorindu-si ca Draco sa reapara in fata ei. Dar dupa ce asta nu se intampla, fata disparu iarasi.
Acasa la familia Weasley
-Hermione, unde ai fost? o intreba Molly cand o vazu.
-Unde este Ron? intreba ea hotarata, ignorand ce ii spusese Molly.
-Probabil la el in camera, draga.
-Ron! striga fata urcand scarile in graba.
-Ce se intampla, esti bine? iesi el din camera lui, vizibil ingrijorat.
-Trebuie sa vorbim.
-Despre ce?
-Despre noi. S-a terminat Ron, ma despart de tine!
-Hermione, esti bine? aparu si Ginny in pragul usii.
-Vorbesti serios?
-Da, Ronald, cat se poate de serios.
Il privea direct in ochi si ii vedea durerea, dar nu voia sa se lase intimidata de asta. Se uita la el cu hotarare, care aducea a ura. Dar era sigura ca nu il ura. Era prietenul ei cel mai bun si la un moment dat chiar simtise ceva pentru el. Dar flacara aceea se stinsese de mult si Hermione nu voia sa se minta singura in continuare. Draco este cel pe care il iubea! Stia asta, era mai mult ca sigura. Dar din pacate era prea tarziu...
CITEȘTI
Lost // Dramione //
Fanfiction" -Hermione.... -Malfoy,ce cauți aici? -Calmează-te Ronald! țipă Hermione apărând din spatele lui. - Weasley, ar fi bine să accepți. E a mea acum. Ultima propoziție rostită îl lăsă pe Ron într-o stare de confuzie. Hermione dădu drumul unei lacrimi...