mezarlıkta bir gece

9 3 6
                                    

Mezarlığa geldiğimizde aslıyı büyük bir mezar taşına bağlı gördük bayılmıştı galiba gözleri kapalıydı berk tam yanına onu çözmeye koştu ki karşısına siyah şeffaf bir duvar çıktı ve o sırada bir fısıltı duyduk ve şöyle diyordu eğer kızı alacaksanız boş araziye gidin orada yıkık bir köşk var evin girişindeki vestiyerden anahtarı alın ve buraya getirin bizde öyle yaptık ama köşkün hayaletli olduğunu bilmeden yola çıktık tabi araziye gittik ve oradaki köşkü bulduk ama ne yazık ki anahtarı bulamadık üst kata çıktık üst katta duvarda asılan çocuk cesetleri vardı cesetlerin yanında cam fanusun içinde anahtar vardı ne yazık ki fanus kilitliydi yerde bir not vardı berk notu aldı notta; fanusun anahtarı sonda asılan cesette e tabi berkin midesi bulandı ve sen al dedi ben de soğukkanlı biri olduğum için ben aldım cesedi açtığımda ceset kanlıydı anahtar da öyle her ne kadar iğrenç olsada aldım fanusu açtık içindeki anahtarı aldık ve mezarlığa geri götürdük aslı yerde yüz üstü yatıyordu varlığa anahtarı verdik aslının yanına gittiğimizde aslının boynu kesilmişti ve nabzı atmıyordu aslı ölmüştü çok korkmuştum ağlıyordum berk sakin ol dedi ve o sırda şimşekler çakmaya başladı berk felak nası okumaya başladı ve varlık bir anda ortaya çıktı ve siyah bir yılana dönüştü ve berkin bacağına sarıldı çok korkmuştum çok tiz bir çığlık atmışım farkında olmadan varlık berki bacağından sokmuştu bile. Berk olduğu yere yığıldı bende ambulansı aradım hastaneye gittik berk iyiydi bende ama aslı ölmüştü 2 gün sonra polis bizi sorguya aldı berk ve ben her şeyi anlattık polis ilk başta inanamadı sonra alıştı aradan 1 gün geçti aslının cenazesi vardı ailesi çok üzgündü annesi ilk duyduğunda sinir krizi geçirmişti cenazede tanımadığımız yabancı biride vardı adamın yüzünü göremedik adam yere bakıp duruyordu anlamamıştık tam cenaze namazı kılıncak ki!!...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

açık pencereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin