21. března {2017} Přisranina

28 11 0
                                    

Nela

První hodinu byla matika. Psali jsme opravný test. Vyšel mi jeden příklad ze tří...

Druhou hodinu byla čeština. Bylo to celkem v pohodě, jen učitelka byla lehce vytočená, protože půlka třídy odešla na gymnastické závody. Najednou byl každej profík...

O chemii jsme měli laborky. Byla jsem ve dvojici se svou cáklou spolusedící.

O ájině si Sochna stěžovala, že se na ní celou hodinu mračím. Btw tlemila jsem se jak píča.

O těláku jsme dělali kraviny. Málem jsem spadla z kladiny.

Hudebka byla v pohodě.

O občance jsme dělali projekt.

Ája

Matika zase na hovno. Můžu chodit na doučka jak chci, ale prostě nevím. A dost mě to sere.

O češtině (jak Nela zmínila) třídní prskala, jak jsou všichni najednou sportovně založeni.

Laborka byla utrpení. Vypadalo to, že ve skupině budu já a Párátko, ale musela se k nám přisrat Kamila, která jenom seděla a čuměla. Jenom vypláchla baňku.

Ájina byla prdel v tom smyslu, že nás tam bylo jenom 5. Ale v pohodě.

O těláku jsem málem dostala zástavu srdce. Ta vysoká kladina...Klepala jsem se jak ratlík...

O hudebce se díky bohu nezkoušelo.

No a na občanku si musíme udělat projekt.

A za dnešní den mi na hlavě přistáli dva zmačkaný papírky. -_-

Deníček retardů: definice autismuKde žijí příběhy. Začni objevovat