Era o fată înaltă şi frumoasă, părul ei era brunet şi ochii aurii. Dar cine este ea?
-Max,salut,ce faci aici?
Ce?Este iubita lui?
-Mi-ai adus ce am vrut eu?
-Ce rău eşti,nu ţi-ai văzut sora de 2 luni şi nici nu te-ai salutat.
-Mi-e foame şi o să mă salut doar cu mâncarea.-a spus el şi a luat sacoşa.Asta era sora lui?Câţi ani are?Este atât de frumoasă şi bună, nu ca fratele ei idiot.
-Asta cine e?Iubita ta?-l-a întrebat ea pe Max.
-Ahahahah,nu, ea e şoarecele care este urât de toţi din şcoală.-a spus el continuând să mănânce.
El nici măcar nu ştia cum mă numesc, nu am întâlnit un om mai rău ca el.-Eşti nebun!Stai cu ea aici 2 zile şi nico nu ştii cum o cheamă?!
-Linişteşte-te Lili,ea este Eva, Eva ea este sora mea Lili.-De ce eşti în spital?
-Mi-am rănit mâna...
-Este o sinucigaşă.-a spus idiotul de Max.
-Taci nenorocitule,trebuie să aibă diferite motive şi cred că îmi dau seama care sunt.-a spus Lili.
-Ascultă, omorându-te nu vei scăpa de probleme de aici- spune ea arătând spre inimă. Vei scăpa doar de cele de aici- spune ea arătând spre cap. Dacă o să mori, la fel o să suferi. Linişteşte-te şi eliberează-i pe toţi care ţi-au făcut vre-un rău, eu ştiu că este greu, dar fără asta o să suferi mereu.Ea se uita la mine atât de blând. Ca o mamă.Ea mi-a zâmbit, de unde ea ştia toate problemele mele?
-Max, dacă ceva sună-mă.
Ea a plecat, Max a mâncat tot ce i-a adus Lili.
-Bla-bla-bla.Doar minciuni despre bunătate şi inimă...a spus Max.
-De ce eşti aşa cu ea, ţi-a adus mâncare.-aceasta este obligaţiunea ei.
-Şi ca să ştii, nici un om nimănui nu îi este dator cu nimic.-am spus eu şi m-am culcat.El a mâncat tot şi s-a sculat, venind spre mine. Eu m-am prefăcut că dorm, el a pus mâncarea lângă mine şi m-a sărutat pe frunte. Apoi a ieşit.
Ce?Este grijuliu?Cu mine? De ce? Şi încă 100 de întrebări mi-au venit în cap.
Eu am mâncat tot şi peste ceva timp a venit poliţia.Ei îmi dădeau diferite întrebări, eu am spus că mi-am rănit mâna însă nu am inventat cum...Ei m-au întrebat di nou, dar eu tăceam. Mi-a venit un SMS.*Am căzut în baie şi mi-am rănit mâna într-un cui*
SMS-ul era de pe un număr necunoscut, dar asta era o poveste minunată.Eu i-am spus aşa şi ei au spus că iubitul meu i-au spus aceeaşi poveste.
Stop...Ce? Iubitul meu? De ce el astfel s-a prezentat?
Poliţia a plecat şi a intrat Max.
-Iubit?Alt ceva nu ai putut inventa?!?
-De ce te-ai enervat,este prima idee ce mi-a venit în cap.Toate fetele vor să se întâlnească cu mine.-a spus el zâmbind.
-Ai putut macăr să-mi mulţumeşti.
-Pentru ce? Că mi-ai salvat viaţa oribilă sau că îţi baţi joc?
-Pentru SMS...Ce?El a fost?Dar de unde are numărul meu?
Toată ziua am tăcut. Ziua următoare însfârşit m-au externat cu mâna legată.
Am plecat acasă împreună cu Max.Pe drum în departare noi am văzut-o pe Megan, mie îmi era ruşine. Dacă o să mă vadă pe mine cu Max?
Simt cum cineva m-a tras într-u loc mai retras.Am încercat să ţip dar mi-a acoperit gura cu mâna şi m-a lipit de perete.
Lacrimile începeau să vină, dar uitândumă mai atent...era Max.
-Şşşş....acolo curvele merg.Nu mă scuipa.Curve?Dar cine era cu ele în pat săptămâna trecută?-m-am gândit eu.
Când ele au trecut el şi-a luat mâna, dar tot mă ţinea lipită de perete.
Se uita la mine în ochi.
Ce se întâmplă?Eşti un idiot, mi-am spus eu mie şi am zâmbit fals, l-am împins.
-Ce? Îţi e frică că toţi vor şti că eşti ocupat?
-Nu, pur şi simplu nu vreau să mă vadă cu o urâtă.-a spus el.
-Nenorocitule.-am spus eu supărată şi am început a merge mai rapid.Ajungând acasă credeam că peste tot va fi apă şi o să miroase urât. Dar am văzut că peste tot era uscat şi curat.
Ce? Cum? Poate era Max?
Nuuu, este un leneş - mă gândeam eu.
Eram atât de obosită, am vrut să plec să mă odihnesc dar cineva a bătut la usă...De ce mereu dau de el? De data aceasta ce mai vrea?...era Max.
-Din nou salut!-a spus el intrând în casă cu 2 bagaje.
-Ce dracu se întâmplă aici?!?
-Tu m-ai inundat, iar acum acolo se renovează.Nu am unde să plec şi iată că am venit la tine.- a spus Max zâmbind.
.........Va continua.Îmi pare rău pentru greşelile gramaticale sau cele de exprimare. Nu uitaţi să votaţi acest capitol.
CITEȘTI
Ea şi el(tradusă)
Teen FictionAceasta este doar o carte tradusă. Originalul este scris în limba rusă de evareastwud şi se numeşte ,,Замарашка и красавчик". Ea-cea mai batjocorită fată din şcoală. El-cel mai frumos băiat. Ei traiau fără să se cunoască personal, dar ce se va întâ...