Emre yerde kanlar içerisinde yatıyordu.Emre’ye seslendim ama ya duymuyordu yada bilinçaltı yada bilmiyorum şuanda yapmam gereken tek şeyi yaptım.Emre’yi içeri aldım.Hemen kendine getirmeye çalıştım
“Kim yaptı bunları sana” dedim.Tek değildi belli” Ben iyiyim Meriç i kurtar” dedi ne oluyor ya “Meriç nerede?Neler oluyor” dedi sinirle.”Me-meriç çöp kutusunun oralarda” dedi.Hemen koştum ne oldu bunlara ya.Meriç’i gördüm o daha da ayınıkdı.Hemen elimi uzatıp kaldırdım
Eve götürdüm.Onuda salondaki diğer koltuğa uzandırdım.”Gerek yok sen yat uyu” diyordu Meriç kalkmaya çalışarak.Hemen elimle onu iteledim –kaslarına dokunma keyff- “Bana bak beni sinir etmeyin durun iki dakika zaten neden kavga ettiğinizde bilmiyorum” dedim sinirle.Biraz bağırmıştım sanki.”Tamam şimdi beni iki dakika bekleyiniz hemen geliyorum” dedim bu sefer daha yumuşak olarak.
^^^^^^^^
Ermenin yüzünü filan temizlemiştim yaralarına yara bandı koymuştum.Meriç daha da hasar almıştı.Meriç’in yüzünü temizliyordum yavaş filan demiyordu ama adım gibi biliyordum ki canı yanıyordu o yüzden yavaş,yavaş yapıyordum.Kısa süre sonra yüzünü temizledim dudağının altına pansuman yaparken o dolgun dudaklara dokunmak,ah neyse şimdi hiç sırası değildi.Yara bandını yapıştırdım.
“Bakın hastaneye gidelim böyle içim rahat etmez lütfen” dedim ama ikide bu fikir’i umursamadı.Emre ayaklandı “Hadi ben gidiyorum” dedi.Sinirle ona baktım pis pis.”Ne öyle bakma bana” dedi.
“Otur oturduğun yerde” dedim ve ardından “Hem sizinle konuşacağım ama önce uyumanız lazım” dedim.Meriç birden uzandığı yerden doğruldu “Mira hem sana da zahmet ettik seninde uykunu böldük sende şimdi yat biz evlere dağılalım hem baban birazdan uyanır seslere” dedi.
“Babam evde yok ve gelmeyecek de ve bu sorun olmaz,ya saçmalamayın ben şimdi size yorgan yastık bir şeyler getireceğim şimdi uslu çocuklar olup burada bekleyiniz mutfak şurdan dön ve…” sözümü kesen Emre oldu “Mira evini senden iyi tanıyorum ve Meriç de” dedi.”Tamam be” dedim yukarı çıkıp temiz çarşaf,yastık ve yorgan aldım ikişer tane.Aşağı indim ve koltukları açtım ne misafir odası var idi fakat orasını neyse boş verin müsait değildi.
“Ya sizi misafir odasına koyacaktım ama orası tadilatta da bir günlük katlanacaksınız” dedim.
----
Sabah uyandığımda bir ses duyuyordum “Mira hadi kalk sabah oldu ve okula geç kalacağız” diyordu gözümü açtım bu kişi Meriç den başkası değildi.Olamaz.Beni bu iğrenç,halimle görmüştü.”Tamam” dedim ve ardından “Günaydın yaraların nasıl iyileştin mi” dedim.
Bana baktı ve “Evet sayende çok iyiyim” dedi sonra afallayıp “Yani çok iyiyiz Emreyle” dedi onun bu haline gülümsedim.”Emre nerede” dedim oldukça masumca.”Aşağıda kahvaltı hazırlıyor sanırım dolabında yumurta kalmadı ama sen çabuk hazırlan toplam 10 dakkika içinde üzerini giyinip hazırlığını tamamlayıp aşağı in ve aksi takdir de ilk derse geç kalırız.” Dedi ve odadan çıktı.
Olum yerim ben bu çocuğu okul kıyafetlerimi dolabımdan çıkardım.Dizimin 2 karış üzerindeydi okul eteğim.Gömleğimi ve okul eteğimi giydim.Çoraplarımı da giydim bayılıyordum bu okul kıyafetleri çok hoştu Beyaz gömlek klasik idi eteğimizde kırmızı ve siyahımsı çok güzel bir şeydi.Neyse klasik converslerimi giydim.Çantamı dünden hazırlamıştım zaten.Saçlarımı da arkadan at kuyruğu yaptım.Evet hazırdım.Hemen koşa,koşa aşağıya indim.Emre bantı filan çıkarmıştı ve geçmişti hangi ara.”Günaydın” dedim.Sonra kahvaltıya baktım “Keşke her gün kavga etseniz de bende bu ziyafeti çeksem” dedi.Emre geldi at kuyruğuma eliyle oynadı “Günaydın” dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hep Seni Sevdim
Teen FictionSevdiği çocuk dan ne zaman vazgeçerse çocuk ona daha çok yaklaşır ama başında daha büyük bir bela vardır.Öz kardeşi ve kardeşim dediği insanların oyununa gelir hayatı bireden bire yer değiştirir...