Okulun yarı dönemi bitmişti.Çünki ben bu okulda yeniydim ama herneyse kafama karıştı abazalaştım.Ama bugünki beni bırakan çocuk çok tatlıydı.Adı neydi acaba sormayı unutum lannnnn!! Neyse ya aynı sınıftayız sonuçta :D Yarın olmuştu yanıma gelip oturmuştu.Bende bişiy dememiştim bana adın ne dedi bende Christina dedim.Peki ya seninki ne diye sordum?Oda Justin Drew Bieber dedi.Bende şu ünlü olanmı dedim.Oda evet dedi.Çok şaşırmıştım.Neyse aldırış etmedim bana yarın 10 da buluşalımmı dedi.Bende olabilir dedim.Ne giyceğimi bulmaya çalışıyordum.Ama giycek birşeyim yokktu.Direkkk alışverişee dedim.Alışverişimi yapmıştım.Eve gelir gelmez banyoya gidim çıkınca aceleyle saçlarımı kuruladım sonra saate bir baktardım 10 kapı çalmıştı açamazdım üstümde bornoz vardı tek çahre açacaktım.Ve karşısına Justinin bornozla çıktım Justin'de woww bu ne güzelik dedi.Bende dalga geçme Justin sen asıl birazdan gör geç içeri otur üstümü giyinip geliyorum dedim.Oda hadi ama dedi :D sonra yukarıya çıktım saçlarımı hafif dalgalandırdım.Kırmızı göğüs dekolteli elbisemi giydim altına siyah plartfom topuk giydim ve tabi kırmızı ruj ve far :) aşağıya indim heralde güzel olmuştum çünki Justin ıslık çaldı ve beklememe deydi dedi.