Perspectiva Alexandrei
Iauzi la el conectati, pff mai bine zis paraleli. ,,Sunteti conectati!" Sa mori tu? Ce idiot. E nebun!!!
E pauza de pranz iar eu sunt pe banca mea. Cea de la umbra copacului. Nu mie foame. Vreu doar sa ma calmez. Am dat capul pe spate iar ochii imi sunt inchisi, in urechii am castile cu muzica data la maxim.
Simt cum cineva se aseaza pe banca iar apoi cum isi pune capul la mine in poala. Ce naiba? Ma uit uimita Marsel care era intins pe banca cu capul la mine in poala.
-Ai auzit pisi, suntem conectati.
-Suntem pe dracu! Date de pe mine!
-Si eu ce primesc? Accept plata in saruturi si sex.
-Nu primesti nimic. NIMIC. Asta e si ideia nu primest o palma peste fata. Dar daca o vrei ti-o dau cu mare placere.
-Nu ma satisface idea.
-Sa vezi ce o sa te satisfaca palma cre o so ti-o iei daca nu te dai de pe mine.
-Mana aia a ta ar putea sa ma satisfaca daca ai folosio altfel, spune apoi incepe sa rada ca un idiot ce e.
Ma doare capu doar cand il vad pe nataraul asta la mine in poala. Fustangiul naiba.
-De ce majoritatea discutiilor care le avem noi in privat au tenta sexuala?
-Si am putea face mai multe in privat... Si ca sa iti raspund au tenta sexuala pentruca eu sunt sexy, iar mintea mea e perversa rau si tu cum esti cea mai buna fata din liceu este normal sa vorbim desper momentul cand o sa ti-o trag si cred ca daca o sa o fac odata nu mai scapi de mine. Credema o sa ma rogi sa o fac dinou si dinou.
-Poate in visele tale!
-Stim amandoi ca se va intampla, dar chestia e ca eu nu prea mai am ceva numit rabdare.
Ba nu, nu o sa se intample nimic. Of doamne ce mult imi displace subiectul asta de conversatie trebuie ca il schimb, neaparat.
-Marsel date, o sa intarzi la ora de mate.
-De fapt o sa intarziem, sau mai bine zis chiulim.
-Nu vreu absente.
-Dal dracu de bosorog. Si daca avem absente vorbesc cu dirigul sa le motiveze.
-Si ce ai vrea ma rog sa facem.
-Sex?
De ce? De ce nu putem vorbi si noi despre un subiect... care e cuvantul pe care il caut... normal!
-Nu!
-Okey, tu pierzi!
-Esti sigur, ca eu sunt cea care pierde?
-Bine, bine pierdem amandoi. Hai sa vorbim despre un lucru care ne place amandurora.
-Cum ar fi?
-Am vazut ca iti plac masinile.
Cu asta mai nimerit. In sfarsit fac ceva in preajma lui Marsel care nu ma stanjeneste.
-Cate masini ai? Intreb pe nerasuflate.
-Nu credeam ca esti atat de materialista. 27 si 6 motoare. Stiu sunt foarte multe dar imi plac.
-Te-am luat. Eu am 32 si 11 motoare, iar Stef 7 masini, motoarelele nu ii plac.
-Daca iti plac atat de mult masinile ar trebuii sa vi la urmatoarea mea cursa, cu tine incurajanduma sigur ii bat pe nataraul ala anonim.
-Sa zicem ca eu sunt de partea lui Alex.
CITEȘTI
Împreună (Povestea unei fete I)
AksiEa: o fata cu un trecut complicat. El: un baiat dintr-o familie perfectă. Ea: în fata porților spre o noua viață. El: cu toata lumea la picioare. Ea: suferind din dragoste. El: un suflet de gheață. Ea: cu multe secrete. El: știe sa citească oameni...