~°A.B.K.D°~ 28

726 85 21
                                    

Multiye bir adet Almira ve Uraz bıraktım . Sevin onları 😍

"Uraz"

".."

"Uraz.."

".."

"Uraz!" Bağırmam ile irkilerek bana döndü , daha sonra gözlerime bir saniye baktıktan sonra hemen yüzünü yola çevirdi.
"Efendim ."

"Iyi misin "

"E-evet "

"Uraz babanın evinde ne oldu "

"Hiç , hiçbirşey " öyle tedirgin ve savunmasız görünüyordu ki .

"Uraz korkutuyorsun beni."

"Korkulacak birşey yok , sadece babam ile aramda olan birşey ."

"Benimle ilgili mi beni mi sevmedi" gülümsedi .

"Seni sevmemesi mümkün mü, alakası yok almira sadece-"

"Anlamıyorum uraz herşey iyiken biranda geldin kolumdan tuttuğun gibi evden çıkardın , ne düşünmem gerekli söyler misin?" Gözlerime bakarak konuştu , net sesiyle .

"Şu anda bunu konuşmak istemiyorum . Inan seninle bir ilgisi yok. " tekrar yola odaklandığında fısıldadım .

"Sana güveniyorum ."bu sözümü idrak ettiği gibi öyle birşey oldu ki son anda bir arabaya çarpmaktan kurtulduk. Hemen sağ tarafa çekerek arabayı durdurdu . Kafasını direksiyona yasladığı gibi biraz öyle durdu .

Orada ne olmuştu hiç bir fikrim yok. Ama Uraz şu anda öyle bir haldeydi ki elimden tek gelen ona sarılıp yanında olduğumu belirtmek olurdu . Öyle de yaptım , sırtına başımı yaslayarak sarıldım ona arkadan .

"Ben hep senin yanındayım ."

Bir kaç dakika öyle kaldık , daha sonra uraz kafasını direksiyondan kaldırdığında bende onun sırtından kaldırdım kafamı . Yanağıma içten bir öpücük bırakırken gülümsedim .

Tekrar arabayı çalıştırıldığında hiç konuşmadık , ne ben ona nereye gittiğimizi sordum , ne o bana tek kelime etti öylece sustuk.
Merak içimi kemirirken kendimi zor tutuyordum , fakat onu böyle düşünceli ve üzgün görürken içimden birşeyler kopuyordu , onun canını sıkan şeyi bulup yok etmek istiyordum .

Kısa bir süre sonra bana saatler gibi gelirken okulun otoparkında durdurdu arabayı . Gözlerini benden kaçırarak konuştu ilk defa.

"Hadi in sen güzelim "

"Sen ?"

"Benim biraz işim var "

"Ne işi ?" Merakla sorduğumda derin bir nefes aldı .

"Önemli birşey değil Almi ."

"Önemli değilse gitme bu gün sevgilinle kal ." Dedim sevimlice. .

"Sen nasıl istersen. " arabadan inerek yanıma geldiğinde bende çoktan inmiştim . Elimi tutacakken elimi çekip iki elimi yabaklarında birleştirip okşadım.

"Bana anlatabilirsin , meraklanıyorum "

"Güzelim inan birşey yok , babam.. sadece -" birşey düşünüyor gibiydi söylemekte kararsız duruyordu .

"Babam İstanbul'a dönmemi istedi " aniden kaşlarımı çatarken garip hissettim .

"Çatma kaşlarını hemen tabiki geri gitmeyeceğim "

"Aslında -"

"Ne aslında "

"Onlarda bir bakımdan haklı sonuçta oğullarını yanlarında görmek istiyorlar ."

Acılara Bir Kahkaha DahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin