Part 1

41 5 2
                                    

  Cuti sekolah bermula! Semua org suka cuti ni kecuali Nur . Disebabkan ibu bapanya sentiasa bekerja kecuali setiap hari sabtu dan ahad . Malah tidak pergi ke mana2 paling jauh pun gi Aeon je . Hari2 lain hnya Nur shja duduk rmh sorg2. Adik beradiknya semua kt kolej . Dia ada 3 adik beradik termasuknya dan dia adalah anak yg ketiga.
  "Semua kwn2 aku prgi bercuti cuma aku shja duduk rmh. Haihh 😥 bosannya...tak kan aku nk tgk phone kot.. tgk2 pun tak da apa2 yg best.." kata Nur dgn berasa sedih..

Tak lama kemudian phone dia berbunyi...

Dia pun tgk rupa2 nya kwnnya iaitu Tehah.

"Wei Nur...Kau busy ke? Klau tak aku nk sembang dgn kau ni.. sbb aku bosan skrg ni ..😂"

  "Aku free je wehh..lagipun aku pun bosan jgk...haa by the way kau kt kmpg kan?" -Nur

" Yup ..haa aku nk citer something ni.." -Tehah

" Haa apa nya?"

"Dia chat aku kot😂...heheheh"-Tehah

"Siapa?" -Nur

"Sape lagi...Abg Affiq lahh (crush Tehah) "

"Kau ni laa cam tak de citer lain ke?? Aduhaii😂..Suka je kau ehh? "-Nur

"Hehehe sorry laa aku tak blh tahan blushing nii tu yg nk luahkan kt kau ni"

"Haihh Tehah2 😅 ada2 saje je kau nih😂" sambil mengeleng2 kepala Nur bila membacanya

"Oklah weh aku ada keje plk ni tiba2 mak aku panggil"-tehah

"Lahh...kau nk blah plk? Hmm yelah2..Bye Tehah"

"Sorry ehh...Bye2 Nur"

Lalu Nur menutup phonenya dan ckp diri sendiri

"Hmmm suka saja tehah nii ..maklum laa crush chat dgn dia...sape yg tak suka crush chat kt kita? Hmm yg crush aku ni lagilah tak ada nk mulakan chat dulu .asyik2 aku je.. Lagipun dia bkn nye nk lyn aku pun ..Baik aku move onn je kt dia.."
😔😔


P/s : maaf laa citer aq cam x jadi je maklumlaa baru cuba buat...
Apa2 pun thanks sape2 yg bace citer ni...😊

Cinta Itu Menyakitkan HatikuWhere stories live. Discover now