çığlık

34 6 0
                                    

Multi:Cansu
Sınıfa yavaş yavaş yürümeye başladım.ve sonunda 12-D i bulmuştum 12-D sınıfa girdiğimde karşılaştığım manzara üstüne sevincimden çığlık attım😱 Cansu ilk okul arkadaşım en iyi arkadaşım sırdaşım ordaydı yanıma yaklaşmaya başladı güneş kanka nasılsın dedi nasıl bu kadar sakindi anladım abimin süprizi buydu.cansuda biliyordu anlamadığım tek şey var numarasını nerden buldu?

Cansu'dan
2 gün önce
Kimden:05*********
En iyi arkadaşına süpriz yapalımmı?  Güneşe
Bu kimdi şimdi hemen klavyeye girdim ve yazmaya başladım.
Kime:05*********
Siz kimsiniz?
Beni nerden tanıyorsunuz?
Arkadaşıma neden süpriz yapmak istiyorsunuz?
Kimden:05*********
Ben güneşin abisiyim tanımadığın kişilerle konuşmadığına sevindim Cansu
Hemen telefon rehberine ekledim aradım konuştuğumuz da herseyi anlattı.
Güneşten 🌞
Cansu bana olan biteni anlattı. Hemen abime msj attım .
Kime : abim
Abim benim yaa
Cevap vermeyince telefonu kapattım. Arkadan gülüşme sesleri geliyordubaktığımda bikaç çocuk bana sırıtıyordu.adları Cansu nun anlattığı kadarıyla :rüzgar melih gizem Çağatay devamını hatırlamıyorum. Çağatay mıdır nedir her ne b*ksa saçımda yumurta Kırdı aa yanlışlıkla oldu dedi ve sırıtmaları daha da büyüdü. Koşa koşa lavaboya gittim. Cansu da peşimden gelmişti. Kafamı temizledim geri geldim tam kalemtraş çopünü kafasında boşaltıcaktımki hoca içeri girdi tam zamanında dedim rüzgar mıdır nedir hala sırıtıyordu ona döndüm ve haha çok komik dedimki hoca, şşşt daha yeni geldin aaa ben unuttum hadi kendini tanıt dedi.
Ben güneş özberk 16 yaşındayım babam bir şirkette patron hoca sözümü kesti annen? Gözlerim doldu sınıftan çıktım Cansu da peşimden geldi elimi yüzümü yıkadıktan sonra sınıfa geldim rüzgar sırıtarak; bayan sulugöz geldi dedi o grup sırıtmaya başladı hocaya annemi nasıl kaybettiğimizi anlattıktan sonra sınıfta sessizlik oldu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Merhaba ben nisa bölümlerim şuanda biraz kısa ama sonra artırmaya başlıyacam😊😊



Tatlı BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin