De dimineata am simtit cum ceva ma urmareste in drumul meu spre bucatarie, era mai mult un aer rece ce se zbatea de spatele meu, nu am luat de seama si mi-am continuat drumul. Peste 10 minute in care mi-am mancat micul dejun acel aer si-a facut din nou aparitia iar eu am simtit nevoia sa ii vorbesc fiindca mi se parea ca este ceva inca "viu"
-De ce ma urmaresti?
-Voiam sa iti spun ca imi lipsesti.
-cui ii lipsesc?
-Mamei tale.Am fugit cat de repede am putut afara din casa si am plecat intr-o scurta plimbare prin Dronweel, ma gandeam la ce auzisem dar nu simteam ca e mama mea, mai degraba o copie, simteam o neliniste ce m-a cuprins si m-a dus cu gandul la noaptea anterioare, am avut de a face cu ceva supranatural si nu ar fi putut sa fie ceva inexistent.In aproximativ 15 minute in care ma gandeam la ce ar trebui sa fac ca sa scap de aceasta "fiinta", m-am asezat pe o bancuta iar langa mine s-a asezat o doamna mai in varsta.
- Ce cauti fata mea aici?
- Am venit in vizita.
- Sa ai grija, nu sunt toti atat de buni pe cat par.
- Poftim?
- Nu te increde in nimeni de aici, toti iti vor raul.
- Multumesc anticipat dar ma descurc.
Batrana zambi si pleca incetisor, ma puse pe ganduri totusi se intamplau lucruri ciudate in acest oras, uitasem sa precizez ca in fiecare noapte cerul isi schimba culoriile la fiecare 5 minute iar pe el apareau semne ciudate precum cele preistorice. M-am decis sa iau o pauza si sa plec undeva intr-un loc mai pustiu. Peste nu mult timp mi-am gasit un loc in care sa stau pentru o vreme, o casa parasita unde as fi putut sta cat imi doresc.
Odata ajunsa in orasul weelland, un oras cu nu mai mult de 2.000 de locuitori inconjurat pe unde vezi cu paduri, asezat intr-o zona muntoasa care avea si o temperatura specifica zonei deaceea nu nimereai de prea multe ori o zi insorita, am avut placerea de a vizita fiecare colt al orasului, acesta fiind un orasel destul de ingust.In drumul meu am intalnit copilasi ce se jucau cu niste pietre ce se spargeau atunci cand le aruncai si din ele curgea un lichid de diferite culori, mai apoi am zarit un tanar barbat ce ajuta o femeie in varsta sa treaca strada si inca unul ce o ajuta cu bagajele. Acest loc ma facea sa ma simt mai in siguranta fata de dronweel unde toti erau ocupati si nimeni nu vorbea cu tine, acest loc era invaluit intr-o splendoare de flori, cerul era de un albastru deschis care isi schimba noaptea culoarea intr-un verde-smarald ce te facea sa te gandesti la lucruri Dumnezeiesti.
CITEȘTI
Another world
Teen FictionAnother world este o lume inconjurata de vampiri, vrajitoare, troli si oameni.