( multude Sara'nın hastanedeki hali var )
Bu bölüm çok değerli arkadaşım #niki_0702 gelsin. Bu arada herkese Gizli Hayranım'ı okumasını tavsiye ederim
*****
Anneannesinin soğuk bedenine sarılarak tam iki gün uyuştu. Ve o kadar solmuştu ki teni ;dudakları kurumuş ,kabuklanmış ve göz altları morarmıştı ,onu bu halde gören ölü sana bilirdi belkide.
Gerçekten son umut kırıntısıda yanmışmıydı içindeki o ateşte?
Bir insan daha fazla neyini kaybede bilirdiki?
Bu kadar acıyla yaşamak mümkün müydü peki ?Sabah dışardaki güzel havanın habercisi kuşların o şen şakrak sesi geliyordu kulağına. Ama onun için ne dışardaki güzel hava nede kuş sesleri bir anlam ifade etmiyordu o sadece bu yaşadıklarının kötü bir rüya olmasını istiyordu fakat herşey gerçekti ve oda bunun farkındaydı ama sadece kabullenmek istemiyor bu yüzden de gözlerini açıp bu gerçekle yüzleşmekten kaçınıyordu çünkü yaşadıkları bu zayıf bedenine bu paramparça olmuş kalbine ağır geliyordu artık. Aslında alışmıştı artık annesinin ve babasının yokluğuna ama ya anneannesi ne olacaktı, onun yokluğuna nasıl alışacaktı?
Sabah olmuştu yine ve lanet olası kuşlar sabah olduğunu haykırırcasına ötüp duruyordu. "Susun artık tamam mı susun, sizin yüzünüzden anneannem uyanacak şimdi " diye bağırdım ama sesim bağırmaktan çok bir fısıltı gibi çıkmıştı ve sesimi değil kuşlar ben bile zor duymuştum. Neyse en azından anneannem uyanmamıştı.
Mark
Sara'nın tavsiyesi işe yaramıştı ve May elbiseden çok albümü beğenmişti. Bunun için Sara'ya teşekkür etmek istiyordum ve tam iki gündür Sara'ya ulaşmaya çalışıyorum ama nafile hiç bir sonuç yok sanki kız hokus pokus oldu birden ve ortadan kayboldu . Artık bugün okula gidip hem Alax'i görüm hemde Sara'ya teşekkür ederim.
İşyerinde işlerimi hallettikten sonra okula geçtim. Tam Alex'e mesaj atacaktım ki gerek kalmadı çünkü basketbol sağasının orada oturmuş elimde ki topla uğraşıyordu.
"Alex "
"Abi ben sana demedim mi burda bana böyle seslenme biri duyacak göreceksin o zaman"
"Tamam tamam birdaha söylemem bu arada hayırdır senin neyin var sert çocuk "
"Şey Sa... neyse boş ver asıl sen niye geldin bu saatte? "
"Seni görmeye daha doğrusu Sara'ya teşekkür etmeye, dersten ne zaman çıkar biliyormusun "
"Niye buraya kadar geliyorsun ki bir teşekkür için ,telefon etseydin ya "
"Telefonuna bakmıyor "
" Üç gündür okulada gelmiyor ki "
"Nasıl ya "
"Gelmiyor işte bugün yanında gezen çocukta gelmedi zatenn"
Alex'ın söyledikleri kötü bir şeyler olduğunun ispatıydı sanki. Ama eğer o gün benden sonra bir şey olduysa asla kendimi afetmem asla
"Alex ben gidiyorum "
"Nereye ?"
"Bu işte bir terslik var ve sanırım bu olayda azda olsa benimde payım da olabilir "
"Ne saçmalıyorsun sen , ne tersliği ne olayı "
"Sara'nın başına kötü bir şey gelmiş olabilir diyorum, zaten o gün hiç iyi görünmüyordu "
"Ha s*tir Ne oldu ki ; ne döndüğünü doğru düzgün anlatacakmısın "