Merg într-o tabără!

143 14 4
                                    

Simțeam că  e un calvar când  mama mi-a  zis "Megi într-o  tabără ".
Stiu e ciudat deobicei taberele sunt amuzante,dar nu când  rivala ta e în  ea,adică  Sasha.
   Sasha  are părul  blond spre brunet si o atitudine care te dă  pe spate.
   Tot anul scolar ma făcut  de râs  si ma umilit,dar cum a venit vara am putut si eu s-o las mai moale.
   La scoală era rea ca un dragon ce scuipă  flăcări în combinație  cu o cobră.
  Acum e diferit pentru că  am crescut si mă  pot apăra singură.
  Dar acum vine si fratele meu Raph care e super enervant.
   Mai ales că  crushul meu e tot în  aceea tabără.
   Toate cosmarurile în  unul,dar  nu-mi părea  rău  pentrucă  acum e şansa  mea s-o demasc.
   Azi era ziua în  care plecam spre  tabără.
  Când  am ajuns soarele strălucea si eu eram cu zâmbetul  pe buze si cu oarecum ideie că  vara va fi diferită  în sens bun.
  Oricum când  am coborât  din autocar ne-a întâmpinat  o doamnă  drăguță care părea  foarte încântată de venirea noastră.
  Ne-a întins la fiecare un tricou alb cu scris albastru Summer Camp.
  L-am pus pe al meu care îmi  era cam larg ,dar îmi  venea oricum.
După  ne-a adunat într-un  cerc pe grupe ca să  vadă  cum ne pune în  cabane.
  Eu am picat cu două  fete care era mai înalte ca mine,dar nu cu mult.
  La final când  ne-a  lăsat  în  cabane m-am gândit  să  fac cunostintă cu ele doar stau o vară.
-Si cum vă  cheamă?am zis eu cu o voce ciudată.
-Ariana!a zis ea.
  Ariana era brunetă  cu şuvițe blonde si avea ochii căprui ca ciocolata topită.
-Iar eu Gabriela!a zis ea.
Gabriela  avea părul  negru ca abanosul si ochii căprui.
  Aveau stiluri diferite adică  una în  negru si alta cu flori.
-A,da care e numele tău?întrebă Ariana.
-Riley!am zis eu.
-Ok văd  că  a-ți  despachetat asa că  vteau să  mergem să  vedem ce alți  copii sau locuri tari sunt aici!a zis Gabriela.
-Sună  bine!am zis eu.
-Si eu cred la fel!a zis Ariana.
-Si ziceti-mi Aria!a zis ea.
Am dat din cap după  am ieșit  din cabană  să  văd  ce este intersant.
  Deodată  fără  să  mă uit m-am ciocnit de Sasha care părea  tare supărată.
-Ia uite pe cine avem noi aici,esti chiar tu Riley ?a zis ea cu o voce de jigodie. 
-Da si ce vrei iarăsi  să  mă  umilesti ?am zis eu sarcastică.
-Desigur dar n-am timp pentrucă  am treabă  față  de tine!a zis ea.
-Bine atunci pleacă!am zis eu.
-Ok de data asta te las să  câștigi  dar data viitoare te distrug!a zis ea plecând  țanțoş.
Am ignorato si m-am dus după  fete la cafenea.

 




  
 

Summer CampUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum