ATENȚIUNE!
Vreau să vă anunț de pe acum,că acest capitol,va conține cuvinte cât-de-cât,vulgare!
Am început să plâng..Da! Chiar am făcut asta! Nu credeam că o să plâng prea curând,când Niall mi-a spus „te iubesc„ , dar am crezut greșit! Uite,acum plâng! De ce? Pentru că viața mea e un rahat! Eu,sunt un rahat! Nu sunt în stare să fac dragoste,cu băiatul iubit!! Nu sunt în stare să fac rahatul ăsta simplu!! Trebuia doar să închid ochii , și să îl las să o facă! Nu trebuia să-l dezamăgesc! Nu trebuia să-l fac să se simtă așa! El înțelege că nu vreau să o fac,dar nu e așa! Eu,nu pot! Nu sunt pregătită..Nu pot să cred ce mi se întâmplă! Sunt cuplată cu Niall Horan! Eu,fata tristă,care plângea în fiecare seara,care se tăia,care avea tentative de sinucidere,sunt cu celebrul cântăreț din trupa One Direction,Niall Horan! Și eu,nu sunt în stare să îmi pierd virginitatea cu el!! 'hate my life . . .
În timp ce plângeam,în tăcere,el a intrat în baie.
A bătut în ușă și mă striga,mă întreba dacă sunt bine! Dar eu,nu vroiam să îi răspund..
„Lar...Diana,ești bine?! Tu plângi? Oh Doamne,tu plângi?!!” m-a întrebat el uimit și trist.
„Da! Plâng,Niall! P-L-Â-N-G!!„ i-am răspuns eu țipând.
„De ce faci asta? De ce plângi? Te-am făcut să fii tristă? E din cauza mea? Diana,spune-mi!” m-a întrebat el îngrijorat și trist.
„Nu! Da..Defapt Nu! Nu știu..Eu..Frate,nu am fost în stare să mă fut cu tine! Ce era așa greu? Trebuia doar să te las să o faci! E doar sex!! Sunt o proastă! Te-am dezamăgit Niall! Îmi pare așa rău..Sunt o idioată!!” am țipat eu la el, plângând.
„Ce? Diana,nu ești o idioată! Nu m-ai dezamăgit! Și nu vroiam să fac asta,doar ca să mă simt bine! Nu m-am cuplat cu tine ca să fii prostituata mea! Nu vreau să fii jucăria mea! Nu ești! Nici nu o să fii! Eu nu vreau să fac sex cu tine! ci dragoste! Vreau să fie o seară de neuitat,pentru amândoi! Te rog,numai plânge! Nu ai pentru ce! ” a spus Niall trist.
„Ohh,Niall! Vezi? Iar te-am făcut trist! Îți pierzi timpul încercând să mă liniștești! Toată ziua! Chiar sunt o idioată..” am spus eu începând să plâng mai tare.
„Nu..Uite,eu te iubesc! Pot să-mi petrec toată viața încercând să te calmez,dacă asta înseamnă să te fac fericită! Să te fac să numai plângi. ok?” a spus Niall .
„Ohh...Te iubesc,Niall! Niic nu știi cât de mult..„ i-am spus eu ștergând-umi lacrimile care încă (,) curgeau pe obrajii mei.
„Și eu princess..” a spus el.
Apoi m-a luat în brațe,și m-a dus în camera unde trebuia să continuăm „treaba„ , dar eu am fugit ca o proastă ..
M-a pus în pat,eu m-am învelit și m-am așezat mai bine,iar el a venit lângă bine , și m-a îmbrățișat , imediat ce s-a învelit. Era o scenă superbă! Cineva trebuia să ne scoată o poză..Aww:3.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A doua zi dimineața , când m-am trezit , el nu era lângă mine! M-am speriat. L-am strigat,dar nimic..M-am speriat și mai tare. Apoi,am coborât jos. Am auzit un băiat fredonând „confident-Just Bieber” .M-am dus în bucătărie,de unde se auzea „muzica„ , și am deschis ușa încet.M-am sprijinit de perete și am început să râd,dar probabil nu m-a auzit.Era Niall,în bustul gol,făcând micul dejun. Era atât de sexy și dulce! Parcă citeam un fan fic , de pe wattpad! Dar , stai! „Noua„ mea viață,e un fan fic! E perfect! Sper ca sfârșitul poveștii,să fie ca în majoritatea fan-fic-urilor. Adică eu cu Niall să ne căsătoriim și să facem copii! Lol.
CITEȘTI
Love at the first kiss (PAUZĂ)
Fanfiction„Mi-am găsit prințesa!” - Niall Horan. De mult timp așteptați ca Niall să spună aceste cuvinte,nu? Ei bine,în acest fan-fic,chiar le spune.Pentru că el chiar și-a găsit prințesa. Dar vor putea ei să aibă o relație normală? Sau fanii se vor băga într...